Zo Aat is net weg met zijn schitterende versterker

We hebben alles eventjes samen gestructureerd nagelopen en ik heb wat metingen gedaan middels ARTA.
Wel duidelijk te zien dat die trafo's niet in orde zijn.
Als vergelijking hebben we een INDEL Push-Pull gemeten met een impedantie van 10kohm.
De last was een 8ohm weerstand.
Zeker het rechter kanaal (rood). Dat is net een UGT voor een gitaarversterker.......
-3dB punt ligt daar op 90Hz.
Bij het andere kanaal ligt die op 46Hz
Daarnaast heb ik nog even gekeken naar de primaire en secundaire inducties.
De UGT's van Aat hebben een primaire inductie van ongeveer 12H (gemeten van anode-naar-anode aansluiting) en secundair van rond de 10mH
De Indel heeft een primaire inductie van ongeveer 18H en secundair van 16mH.
Zoveel verschilt het dus niet, net een factor 1,5.
edit:
@Aat
Nu ik zo die waardes numeriek zie.
46Hz en 90Hz? Dat is zo goed als een verdubbeling.
Hoe heb je de rest van de aansluitingen zitten?
Wat voor specs geven ze trouwens op?
edit2:
Zo zie je maar, je kunt niet zorgvuldig genoeg zijn.
We hebben dus niet de inducties van rechterkanaal gemeten
