De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Moderator: Beheerdersteam

De ZBA Luidspreker van het jaar 2011 is volgens mij:

Peiling eindigde op di 31 jan 2012, 22:19

Dre's Terrmino
21
28%
Arno's Egalisatiemortel
19
25%
k.p.'s CD Dipool
1
1%
Hondasnl's Overhauled Vifa Basis
11
14%
Vinculum 's Epilogue
13
17%
mtb's SimPole
2
3%
Morca's bandpass subwoofer
0
Geen stemmen
Boerenterprise's SDX10 subje
0
Geen stemmen
Martijn M's Dipool-cardioide-WG
3
4%
asterduc's POLuno
1
1%
Jeroen_d's Klassieke 3weg
2
3%
hannesie's iDunn++
3
4%
 
Totaal aantal stemmen: 76

Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door jeroen_d »

Trek het je niet aan. Het duurde gewoon heel lang en dan komt er veel ruis doorheen. Is onvermijdelijk.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door dre »

jeroen_d schreef:
Trek het je niet aan. Het duurde gewoon heel lang en dan komt er veel ruis doorheen. Is onvermijdelijk.
niet bederven jeroen! :rofl:

of iemand het mooi vind of niet,ik heb hier nu een set echt geweldige speakers staan die zelfs mijn verwachtingen ver te boven zijn gegaan! :wink:
dit model wil ik al jaren en is dankzij arno binnen bereik gekomen.

mooie plaatjes komen als ik helemaal klaar ben,en dan bedoel ik ook helemaal!
-filter
-filterkast
-kabels
-schotels voor de spikes.

en die filterkast is ook weer een klein beetje werk.......(onderdelen wel besteld!)
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door Lnsadnoh »

dre schreef:
mooie plaatjes komen als ik helemaal klaar ben
en die filterkast is ook weer een klein beetje werk.......(onderdelen wel besteld!)

Mooi plaatjes?

Dit ziet er toch wel erg subliem uit! :kwijl:
En zeker met zonlicht.
Bijlagen
terminoh1.jpg
terminoh3.jpg
terminoh4.jpg
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door dre »

eigenlijk wel inderdaad! :mrgreen:
Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2060
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door MichaelB »

dre schreef:
niet bederven jeroen! :rofl:

of iemand het mooi vind of niet,ik heb hier nu een set echt geweldige speakers staan die zelfs mijn verwachtingen ver te boven zijn gegaan! :wink:
dit model wil ik al jaren en is dankzij arno binnen bereik gekomen.

mooie plaatjes komen als ik helemaal klaar ben,en dan bedoel ik ook helemaal!
-filter
-filterkast
-kabels
-schotels voor de spikes.

en die filterkast is ook weer een klein beetje werk.......(onderdelen wel besteld!)
Nee man, ik bedoelde het niet als negatief naar het resultaat, want dat is ultra-non-plus-XXL :goeie:

Het topic is op een gegeven moment zoooo lang en er staan soms pagina's tussen waar misschien 1 zinnige opmerking staat (niet dat alles altijd on-topic hoeft te zijn hoor). Dat "bederft" het volgen een beetje.
Voor mij speelt dat ook mee bij een nominatie voor eeuwige roem van 1 jaar op een nederlandse website van een stel nerds :rofl:

Zelf had ik moderatie laten doen, maar dat ben ik. :hide:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door dre »

dat ben jij inderdaad! :mrgreen:

ik hou wel van een hoop zottigheid,maar ooit komt r wel een 'schone' showcase :sure:
Nee man, ik bedoelde het niet als negatief naar het resultaat, want dat is ultra-non-plus-XXL
zou er nog eens bij moeten komen! :rofl:
Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2060
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door MichaelB »

dre schreef:
zou er nog eens bij moeten komen! :rofl:
Nou en wat dan HE?! NOU?! :bounce:

Hehehehe :mrgreen:
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door bas focal m180 »

Ik mag nog stemmen :lol: .


Dre's Terrmino 26% [ 19 ]
Arno's Egalisatiemortel 24% [ 18 ]

Ik wacht nog even .
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door dre »

vriend! :sure:





:rofl:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door dre »

Dre's Terrmino 25% [ 19 ]
Arno's Egalisatiemortel 25% [ 19 ] x
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door bas focal m180 »

dre schreef:
Dre's Terrmino 25% [ 19 ]
Arno's Egalisatiemortel 25% [ 19 ] x
Ik heb gedrukt , je staat weer voor Dré .

Ik wou mij onthouden , een moet de winnaar zijn en ik heb mijn voorkeur en bij een close cal heb ik besloten om toch maar te drukken .
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door dre »

1x is genoeg! :mrgreen:
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door bas focal m180 »

Gefeliciteerd dré .

Ook mijn complimenten aan alle anderen , want dit forum kan er alleen zijn door de inzet van iedereen .

Het belangrijkste is dat ieder die iets heeft gebouwd tevreden is met het genen wat ie gebouwd heeft ..
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door Pjotr »

Ik wou mij onthouden , een moet de winnaar zijn en ik heb mijn voorkeur en bij een close cal heb ik besloten om toch maar te drukken .
Da's nou weer niet zo leuk voor het vakmanschap van Arno, want daar zit er ook veel van in :D

Aan de andere kant zouden de pro's eigenlijk weer niet mee mogen doen, die hebben vakmatig een (te) grote voorsprong op de rest waardoor het nooit een eerlijke "wedstrijd" wordt. Maar ja, als je pro's voor je laat werken (Arno en Jeroen) zou er eigenlijk weer een prijs voor "management" moeten zijn :lol: Ik stem maar niet, veel te lastige keuze allemaal vanuit hobby oogpunt. Het is eigenlijk allemaal even mooi.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door dre »

juist arno is buiten z`n vakgebied aan de gang gegaan!
hij heeft het echt super uitgedacht,zeker hoe de mal weer kon inklappen na het gieten! 8)

prachtig project!
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door Arno »

Gefeliciteerd Dre!
Jou help ik natuurlijk nooit meer, dat begrijp je wel. :mrgreen:

Iedereen bedankt voor het stemmen op mijn mortelproject! :goeie:
Eerlijkgezegd had ik niet verwacht dat ik nog zoveel stemmen zou krijgen. Dat is iets wat ik erg waardeer, want dat betekent dat er ook oog is voor wat originelere projecten, en niet alleen voor bling-bling.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door dre »

bling bling?

jij mag me nooit meer helpen! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door Pjotr »

dre schreef:
bling bling?
Gezien de uitslag... :mrgreen: Je mag van geluk spreken dat Tony niet meedeed :P :lol:

Maar zonder gekheid, iedereen gefeliciteerd en Dre een beetje meer ;)
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door Vinculum »

Dre en Arno gefeliciteerd! Dre's project kan menig productieset naar huis sturen qua bouwkwaliteit en afwerking. Heel mooi. :goeie:
Arno's creatie is voor mij een hele stijlvolle kast geworden. Ik ben geen fan van de recht-toe-recht-aan-kast maar door het materiaalgebruik en de kleine details is het een bijzondere kast geworden.
Zelf ben ik verbaasd dat de Epilogue's een derde plaats hebben gekregen bij dit geweld. Dus dank voor degene die er op gestemd hebben. :goeie:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door dre »

waarom?

het is toch een fantastische speaker? 8)
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door Arno »

dre schreef:
waarom?

het is toch een fantastische speaker? 8)
Valse bescheidenheid? :mrgreen:
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door asterduc »

wat een spannende finale jongens. en ga nu niet bescheiden doen hé zeg!
Het is gewoonweg een geweldige top geworden met 4 prachtspeakers!!!

en de verliezers zijn ... Dipole, die zijn in 2011 duidelijk passée :lol:

Benieuwd of er dit jaar ook nog wat gedaan gaat worden :twisted:
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door Arno »

asterduc schreef:
Benieuwd of er dit jaar ook nog wat gedaan gaat worden :twisted:
Zorg jij weer eens voor wat geduchte concurrentie, Ed? :D

Overigens, die POLuno's vind ik wel heel leuk hoor, maar dat was geloof ik een beetje een tussendoortje...
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door Arno »

Komt er geen officiële afterparty met virtuele bloemen en kusjes voor de winnaar? Henkjan? :sure:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar

Bericht door dre »

Arno schreef:
dre schreef:
waarom?

het is toch een fantastische speaker? 8)
Valse bescheidenheid? :mrgreen:
dat was richting de Epilogue's bedoeld! :mrgreen:
Komt er geen officiële afterparty met virtuele bloemen en kusjes voor de winnaar? Henkjan?
dan maar even een paar dagen niet douchen! :sure:
Plaats reactie

Terug naar “Projecten van het jaar”