De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
De lijnen zijn open t/m 31.1.2012 22:00
Zie dit topic voor de nominaties en links naar bouwtopics etc
Zie dit topic voor de nominaties en links naar bouwtopics etc
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Bij deze gestemd op mtb's SimPole. Er zijn enorm veel mooie projecten voorbij gekomen maar deze siert van eenvoud.
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Ik heb 5 van de genomineerde speakers gehoord.
Ik weet dus wel wat ik kies !!
Niet op mijn eigen setje, alhoewel dat wel door de anderen is gehoord, maar wel een heel mooie.
Ik weet dus wel wat ik kies !!
Niet op mijn eigen setje, alhoewel dat wel door de anderen is gehoord, maar wel een heel mooie.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Waarom staat Martijn er twee keer in?
Die dipool is van kp (kevin) hoor, niet van Martijn.
Van Martijn is een cardiode.
Die dipool is van kp (kevin) hoor, niet van Martijn.
Van Martijn is een cardiode.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
mmm, was die van Dre wel helemaal klaar in 2011??
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Ik was er in december om te luisteren, de klus was wel geklaard, maar er zijn wat componenten vervangen voor een betere kwaliteit.RobertD schreef:mmm, was die van Dre wel helemaal klaar in 2011??
Dat is, wat ik meen, dat er nog is gebeurd.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Dit jaar ging mijn stem naar Hondasnl's Overhauled Vifa Basis.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
b_force schreef:Waarom staat Martijn er twee keer in?
Die dipool is van kp (kevin) hoor, niet van Martijn.
Van Martijn is een cardiode.
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Hij staat niet in het lijstje maar mijn stem gaat toch wel naar deze voor de meest originele uitvoering:
Kan ie er nog bij HJ?
Kan ie er nog bij HJ?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
de bouw er van is niet op t forum gepubliceerd 
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Mwah, 4 pagina's langHenkjan schreef:de bouw er van is niet op t forum gepubliceerd
Blijft dan natuurlijk een rare poll waarvan HJ de spelregels privé vast stelt en naar willekeur invult...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
ah, dit zeker: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 15&t=12795Pjotr schreef:Mwah, 4 pagina's langHenkjan schreef:de bouw er van is niet op t forum gepubliceerd![]()
![]()
Blijft dan natuurlijk een rare poll waarvan HJ de spelregels privé vast stelt en naar willekeur invult...
tja, ik als stijfkop van boven de rivieren volg dat feest niet zo (en de topics er over blijkbaar ook niet)
- asterduc
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
2 jaar lang constant de perfectie proberen benaderen, bijna 2000 reacties verzamelen en dan uiteindelijk met een prachtwerk eindigen, ... het doet me terugdenken aan de oer-concave.
Daar kan ik alleen maar respect voor hebben.
Mijn stem gaat naar de Termino.
Toch wel jammer dat we geen 2de en 3de kandidaat mogen prikken want ik had graag nog enkele projecten op het podium willen plaatsen.
Helemaal mooi zou een stem zijn op 3 verschillende kriteria:
- design en afwerking
- ontwerp en exclusiviteit
- educatieve waarde
Ed
Daar kan ik alleen maar respect voor hebben.
Mijn stem gaat naar de Termino.
Toch wel jammer dat we geen 2de en 3de kandidaat mogen prikken want ik had graag nog enkele projecten op het podium willen plaatsen.
Helemaal mooi zou een stem zijn op 3 verschillende kriteria:
- design en afwerking
- ontwerp en exclusiviteit
- educatieve waarde
Ed
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Technisch vernuft en toepassen theorie/praktijk mis ik nog in dat rijtje.
(of versta je dat onder ontwerp?)
(of versta je dat onder ontwerp?)
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
dank je ed!
jij weet inderdaad als geen ander hoeveel plezier en ellende in zo`n project gaat zitten!
koste me 2 jaar van m`n leven,maar dan heb je ook wat!
jij weet inderdaad als geen ander hoeveel plezier en ellende in zo`n project gaat zitten!
koste me 2 jaar van m`n leven,maar dan heb je ook wat!
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Het verbaast mij eigenlijk nogal dat de termino's niet meteen met afstand de meeste stemmen hebben gekregen. Tot nu toe tenminste.
Is het te voor de hand liggend om daarop te stemmen?
Is het te voor de hand liggend om daarop te stemmen?
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Gestemd op de Termino's van Dre...close call met de Vifa Overhaul....maar de afwerking van de Termino's maken me bijna emotioneel 
Satefan
Satefan
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Mwuahahaha het idee van verschillende gategoriën vind ik ook leuk.. "en de prijs voor grootste flater gaat naar.." mwuahahahaha
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
die is goed! maar dan mogen menen alleen zichzelf nominerenmeiborg schreef:Mwuahahaha het idee van verschillende gategoriën vind ik ook leuk.. "en de prijs voor grootste flater gaat naar.." mwuahahahaha
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Had je nog een eigen project in gedachte?meiborg schreef:Mwuahahaha het idee van verschillende gategoriën vind ik ook leuk.. "en de prijs voor grootste flater gaat naar.." mwuahahahaha
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Ik vind de termino van dré een top-notch ontwerp. Echter heb ik gestemd op de speaker va vinculum, omdat ik dat een weergaloos mooie speaker vind. Het het allemaal klinkt weet ik niet, ik heb ze niet gehoord, dus dat is een lastig criterium.
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Het proces is helder, ook al was de reactie van HJ erop gebaseerd dat hij het project dat jij toonde nog helemaal niet eerder had gezien. Het nomineren is op een gegeven moment afgerond, zie http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 5#p1561305 . Dat wordt duidelijk vermeld tijdens de nominatieronde waarvoor een apart topic werd geopend.Pjotr schreef:Mwah, 4 pagina's langHenkjan schreef:de bouw er van is niet op t forum gepubliceerd![]()
![]()
Blijft dan natuurlijk een rare poll waarvan HJ de spelregels privé vast stelt en naar willekeur invult...
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Ik hou van de eenvoud van een simpele recht-toe-recht-aan 3-weg speaker zoals die van jeroen_d, maar omwille van hogere winstkans en uiteraard ook het zeer fraaie design stem ik op de Termino's.
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
@ Arno:
Alleen maar haha, hoe vaak mag je jezelf nomineren Henkjan?
Mvg Reinder
Alleen maar haha, hoe vaak mag je jezelf nomineren Henkjan?
Mvg Reinder
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Eigenlijk zou je 20 punten moeten hebben die je over de verschillende projecten mag verdelen, want stemmen is nu wel erg moeilijk. Ze verdienen het allemaal!
