De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Moderator: Beheerdersteam
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Trek het je niet aan. Het duurde gewoon heel lang en dan komt er veel ruis doorheen. Is onvermijdelijk.
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
niet bederven jeroen!jeroen_d schreef:Trek het je niet aan. Het duurde gewoon heel lang en dan komt er veel ruis doorheen. Is onvermijdelijk.
of iemand het mooi vind of niet,ik heb hier nu een set echt geweldige speakers staan die zelfs mijn verwachtingen ver te boven zijn gegaan!
dit model wil ik al jaren en is dankzij arno binnen bereik gekomen.
mooie plaatjes komen als ik helemaal klaar ben,en dan bedoel ik ook helemaal!
-filter
-filterkast
-kabels
-schotels voor de spikes.
en die filterkast is ook weer een klein beetje werk.......(onderdelen wel besteld!)
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
dre schreef:mooie plaatjes komen als ik helemaal klaar ben
en die filterkast is ook weer een klein beetje werk.......(onderdelen wel besteld!)
Mooi plaatjes?
Dit ziet er toch wel erg subliem uit!
En zeker met zonlicht.
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Nee man, ik bedoelde het niet als negatief naar het resultaat, want dat is ultra-non-plus-XXLdre schreef:niet bederven jeroen!![]()
of iemand het mooi vind of niet,ik heb hier nu een set echt geweldige speakers staan die zelfs mijn verwachtingen ver te boven zijn gegaan!![]()
dit model wil ik al jaren en is dankzij arno binnen bereik gekomen.
mooie plaatjes komen als ik helemaal klaar ben,en dan bedoel ik ook helemaal!
-filter
-filterkast
-kabels
-schotels voor de spikes.
en die filterkast is ook weer een klein beetje werk.......(onderdelen wel besteld!)
Het topic is op een gegeven moment zoooo lang en er staan soms pagina's tussen waar misschien 1 zinnige opmerking staat (niet dat alles altijd on-topic hoeft te zijn hoor). Dat "bederft" het volgen een beetje.
Voor mij speelt dat ook mee bij een nominatie voor eeuwige roem van 1 jaar op een nederlandse website van een stel nerds
Zelf had ik moderatie laten doen, maar dat ben ik.
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
dat ben jij inderdaad!
ik hou wel van een hoop zottigheid,maar ooit komt r wel een 'schone' showcase

ik hou wel van een hoop zottigheid,maar ooit komt r wel een 'schone' showcase
zou er nog eens bij moeten komen!Nee man, ik bedoelde het niet als negatief naar het resultaat, want dat is ultra-non-plus-XXL
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Nou en wat dan HE?! NOU?!dre schreef:zou er nog eens bij moeten komen!
Hehehehe
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Ik mag nog stemmen
.
Dre's Terrmino 26% [ 19 ]
Arno's Egalisatiemortel 24% [ 18 ]
Ik wacht nog even .
Dre's Terrmino 26% [ 19 ]
Arno's Egalisatiemortel 24% [ 18 ]
Ik wacht nog even .
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Dre's Terrmino 25% [ 19 ]
Arno's Egalisatiemortel 25% [ 19 ] x
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Ik heb gedrukt , je staat weer voor Dré .dre schreef:Dre's Terrmino 25% [ 19 ]
Arno's Egalisatiemortel 25% [ 19 ] x
Ik wou mij onthouden , een moet de winnaar zijn en ik heb mijn voorkeur en bij een close cal heb ik besloten om toch maar te drukken .
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Gefeliciteerd dré .
Ook mijn complimenten aan alle anderen , want dit forum kan er alleen zijn door de inzet van iedereen .
Het belangrijkste is dat ieder die iets heeft gebouwd tevreden is met het genen wat ie gebouwd heeft ..
Ook mijn complimenten aan alle anderen , want dit forum kan er alleen zijn door de inzet van iedereen .
Het belangrijkste is dat ieder die iets heeft gebouwd tevreden is met het genen wat ie gebouwd heeft ..
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Da's nou weer niet zo leuk voor het vakmanschap van Arno, want daar zit er ook veel van inIk wou mij onthouden , een moet de winnaar zijn en ik heb mijn voorkeur en bij een close cal heb ik besloten om toch maar te drukken .
Aan de andere kant zouden de pro's eigenlijk weer niet mee mogen doen, die hebben vakmatig een (te) grote voorsprong op de rest waardoor het nooit een eerlijke "wedstrijd" wordt. Maar ja, als je pro's voor je laat werken (Arno en Jeroen) zou er eigenlijk weer een prijs voor "management" moeten zijn
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
juist arno is buiten z`n vakgebied aan de gang gegaan!
hij heeft het echt super uitgedacht,zeker hoe de mal weer kon inklappen na het gieten!
prachtig project!
hij heeft het echt super uitgedacht,zeker hoe de mal weer kon inklappen na het gieten!
prachtig project!
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Gefeliciteerd Dre!
Jou help ik natuurlijk nooit meer, dat begrijp je wel.
Iedereen bedankt voor het stemmen op mijn mortelproject!
Eerlijkgezegd had ik niet verwacht dat ik nog zoveel stemmen zou krijgen. Dat is iets wat ik erg waardeer, want dat betekent dat er ook oog is voor wat originelere projecten, en niet alleen voor bling-bling.
Jou help ik natuurlijk nooit meer, dat begrijp je wel.
Iedereen bedankt voor het stemmen op mijn mortelproject!
Eerlijkgezegd had ik niet verwacht dat ik nog zoveel stemmen zou krijgen. Dat is iets wat ik erg waardeer, want dat betekent dat er ook oog is voor wat originelere projecten, en niet alleen voor bling-bling.
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
bling bling?
jij mag me nooit meer helpen!
jij mag me nooit meer helpen!
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Gezien de uitslag...dre schreef:bling bling?
Maar zonder gekheid, iedereen gefeliciteerd en Dre een beetje meer
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Dre en Arno gefeliciteerd! Dre's project kan menig productieset naar huis sturen qua bouwkwaliteit en afwerking. Heel mooi.
Arno's creatie is voor mij een hele stijlvolle kast geworden. Ik ben geen fan van de recht-toe-recht-aan-kast maar door het materiaalgebruik en de kleine details is het een bijzondere kast geworden.
Zelf ben ik verbaasd dat de Epilogue's een derde plaats hebben gekregen bij dit geweld. Dus dank voor degene die er op gestemd hebben.
Arno's creatie is voor mij een hele stijlvolle kast geworden. Ik ben geen fan van de recht-toe-recht-aan-kast maar door het materiaalgebruik en de kleine details is het een bijzondere kast geworden.
Zelf ben ik verbaasd dat de Epilogue's een derde plaats hebben gekregen bij dit geweld. Dus dank voor degene die er op gestemd hebben.
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
waarom?
het is toch een fantastische speaker?
het is toch een fantastische speaker?
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Valse bescheidenheid?dre schreef:waarom?
het is toch een fantastische speaker?
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
wat een spannende finale jongens. en ga nu niet bescheiden doen hé zeg!
Het is gewoonweg een geweldige top geworden met 4 prachtspeakers!!!
en de verliezers zijn ... Dipole, die zijn in 2011 duidelijk passée
Benieuwd of er dit jaar ook nog wat gedaan gaat worden
Het is gewoonweg een geweldige top geworden met 4 prachtspeakers!!!
en de verliezers zijn ... Dipole, die zijn in 2011 duidelijk passée
Benieuwd of er dit jaar ook nog wat gedaan gaat worden
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Zorg jij weer eens voor wat geduchte concurrentie, Ed?asterduc schreef:Benieuwd of er dit jaar ook nog wat gedaan gaat worden
Overigens, die POLuno's vind ik wel heel leuk hoor, maar dat was geloof ik een beetje een tussendoortje...
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
Komt er geen officiële afterparty met virtuele bloemen en kusjes voor de winnaar? Henkjan? 
Re: De ZBA Luidspreker vh jaar 2011 - Stemmen maar
dat was richting de Epilogue's bedoeld!Arno schreef:Valse bescheidenheid?dre schreef:waarom?
het is toch een fantastische speaker?
dan maar even een paar dagen niet douchen!Komt er geen officiële afterparty met virtuele bloemen en kusjes voor de winnaar? Henkjan?
