De laatste dagen heb ik aan de voorversterker zelf weinig progressie gemaakt.
Ik ben nu weer vooral bezig met het samenstellen van een bestellijst en het uitzoeken van wat er precies op die lijst moet komen te staan.
Wel heb ik nog wat connecties gemaakt waarvan ik jullie nog niet op de hoogte heb gebracht.
De aarde routing had ik bepaald.
De Ventus Headphone Amp achter de DAC's krijgen straks hun spanning direct van de Placids en niet via de IVY zoals het nu zit. De geel/zwarte draadjes zijn de signaaldraden. Vanaf de IVY komt daar straks nog een draadje bij voor de XLR connectors. Ik zit eigenlijk te twijfelen of ik daarvoor afgeschermde Twisted Pairs zal nemen. Dat doe ik iig wel voor de Ventus naar de Headphone Jack.
De rechter DAC gaat de Sidecar voeden en die gaat de S/Pdif Mux voeden. Dat is weer via de rood/blauwe draden.
Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan voor de Clock's van de beide DAC's. Daar vertrekt een bruin/oranje draad vanaf de Sidecar die splitst naar beide DAC's.
De rechter DAC wordt de Master. Daar gaat straks de volume control op middels de gee/rood/oranje draad die naar voren loopt. Maar ook de source selector komt hier op.
De linker DAC gaat straks de Toslink Module voeden, heeft ie ook wat te doen
Ook loopt er nog een zwart/wit/grijze draad. Dat is de I2C en die zorgt voor een dataverbinding tussen de beide DAC's. Bijvoorbeeld voor het juiste volume niveau.