A3Baak schreef:Alles binnen gekregen vandaag, vanwege het uiterlijk van de speakers (er zit een foam laag op de buitenrand van de speakers) heb ik een voorzetfrontje in Sketchup gemaakt.
Dit ga ik denk maken van of 3 mm mdf of 3 mm plexiglas. Heb dan alleen geen idee hoe ik dat netjes ga bevestigen aan het onderliggende mdf, maar eerst moet ie nog gebouwd worden natuurlijk.
Mooie drivertjes, is die foamlaag niet een pakking dan?
Ik zou hem ook op de baffle monteren hoor, wellicht verzonken.
Maar de baffle verdikken met plexiglas is natuurlijk helemaal fraai!
Of begrijp ik het verkeerd hoe je het gedacht had?
