It's alive!!!
Sorry voor de crappy foto's... Het was al donker. Als de voet klaar is maak ik wel wat glamourshots...
Gisteren zijn de terminals aangekomen vanuit HK. Niet slecht aangezien ze de 5de verzonden zijn.
Zilverdraad er aan, Angelhair demping er in en dicht met die zooi. Nu komt er muziek uit! Naja, zonder filter is het nog niet veel natuurlijk (wie voelt zich geroepen voor een filterklusje?).
En op de plek waar ze eigenlijk voor bedoeld waren.
De voet heeft ook heel veel ondergaan. Eigenlijk zijn ze beide, op verven na, klaar!
Ze zijn voorzien van een mooi kabel gootje.
De voet is verbazingwekkend stevig geworden. Hij is niet heel zwaar (is natuurlijk hol) maar ik moet echt flink tegen de kast aan duwen wil ik er beweging in krijgen. Dit komt door de vrij grote voet.
Nu gaan we weer zingen: Schuren, spuiten, schuren, spuiten,
schuren, spuiten, schuren, spuiten...
En weer naar de action voor verf.