1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Hoe kan ik dit nou weer gemist hebben? En nog dichtbij ook. Ik meld me ook aan.
Jeroen GRT neemt een Metrum Octave DAC en een CEC TL2-X loopwerke of een Sonos ZP90 mee! Top Jeroen! Is er misschien iemand die een mooie versterker heeft om deze set te completeren? Een UcD of iets dergelijks zou heel mooi zijn!Martijn M schreef:Ik zou graag mijn luidsprekersysteem meenemen (zie sig.). Heeft iemand misschien goede apparatuur die hij zou willen meenemen, waarop we mijn set kunnen aansluiten? Ik zoek een bron, een voor- en een eindversterker. In verband met de aanstuurbaarheid liever geen buis.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Dioot en blu_line toegevoegd, welkom mannen. Simon-Thijs, moet voor jou een bekende weg zijn ernaartoe!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Wie maakt de set van Martijn kompleet? Kijk anders even in post 2 van dit draadje Martijn, wellicht dat daar nog wat bij staat.Barry2001 schreef:Dioot en blu_line toegevoegd, welkom mannen. Simon-Thijs, moet voor jou een bekende weg zijn ernaartoe!
Ik heb net zitten overwegen of ik dan ook kom, met eventueel de Blanda/Rapide/DSP.
Mijn vrouw gaf al wel aan, moet je gewoon doen.
Ik zou dan eventueel mijn Hypes 180 HG mee kunnen nemen, naast de andere spullen.
Squeezebox met USB als opslagmedium.
Hoef ik niet mijn server los te koppelen.
Mijn vrouw gaf al wel aan, moet je gewoon doen.
Ik zou dan eventueel mijn Hypes 180 HG mee kunnen nemen, naast de andere spullen.
lijkt me een goed plan!
een soort van invasie uit zuid-holland!
een soort van invasie uit zuid-holland!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Ha, dat had ik wel gedacht, die gaat nog wel overstaghannesie schreef:Ik heb net zitten overwegen of ik dan ook kom, met eventueel de Blanda/Rapide/DSP.
Mijn vrouw gaf al wel aan, moet je gewoon doen.![]()
- sander1238
altijd naar je vrouw luisterenhannesie schreef:Ik heb net zitten overwegen of ik dan ook kom, met eventueel de Blanda/Rapide/DSP.
Mijn vrouw gaf al wel aan, moet je gewoon doen.![]()
Ik ben ook van plan om te komen. Met onafgewerkte (hoe kan het ook anders) needles. Daar was nogal vraag na in Breda.
Het zou mooi zijn als iemand zijn versterker wil uitlenen om ze te laten horen. Als ook nog iemand er een subje bij wil doen is het helemaal geweldig
Het zou mooi zijn als iemand zijn versterker wil uitlenen om ze te laten horen. Als ook nog iemand er een subje bij wil doen is het helemaal geweldig
Hmm Hans, nu jij komt met de blanda set, begin ik toch ook te twijfelen. 
Maken we er toch gewoon een gezellige dag van.???cobaltjeh schreef:Hmm Hans, nu jij komt met de blanda set, begin ik toch ook te twijfelen.
Hans, die UcD heb je zeker nodig voor je eigen speakers? 
Nee hoor, daar heb een een mooi setje met de LM 4780 voor, met een oude Quad 405 II voor het laag.Martijn M schreef:Hans, die UcD heb je zeker nodig voor je eigen speakers?
Zou jouw UcD dan misschien kunnen worden ingezet i.c.m. mijn speakersysteem en de Metrum Octave DAC met CEC TL2-X loopwerk van Jeroen? Dan hebben we enkel nog een voorversterker nodig
.
de heeft henkjan van mij,misschien dat ie `m mee wil nemen!
Nog even onder voorbehoud, maar hij staat in mijn agendahannesie schreef:Maken we er toch gewoon een gezellige dag van.???cobaltjeh schreef:Hmm Hans, nu jij komt met de blanda set, begin ik toch ook te twijfelen.
Ik heb alleen niet veel om mee te nemen, ik kan eventueel voor versterking zorgen met mijn 4 kanaals lm4780 versterkers.
De MiniDsp 2x8 kan ik ook wel meenemen als daar interesse in is, echter zal deze dan wel zonder front zijn.
Ik heb een voorversterker bij me die nog geen toepassing had.Martijn M schreef:Zou jouw UcD dan misschien kunnen worden ingezet i.c.m. mijn speakersysteem en de Metrum Octave DAC met CEC TL2-X loopwerk van Jeroen? Dan hebben we enkel nog een voorversterker nodig.
Deze kan je gebruiken als je wil.
Anders kan ik mijn simpele UcD180 subamp meenemen, hiervan is de ucd ook zonder minidsp te gebruiken. Laat maar weten!Martijn M schreef:Zou jouw UcD dan misschien kunnen worden ingezet i.c.m. mijn speakersysteem en de Metrum Octave DAC met CEC TL2-X loopwerk van Jeroen? Dan hebben we enkel nog een voorversterker nodig.
Misschien komt forumgenoot Maarten ook mee.
Als ik mijn Belles 28A voorversterker en Belles 150A eindversterker op tijd heb, en ik kan iemand meekrijgen die mee wil helpen sjouwen, dan wil ik die versterker combi ook wel meenemen. Ben wel benieuwd wat dit samen met de metrum dac + cec loopwerk doet op Martijn zijn speakers. Ben ook wel benieuwd naar het verschil met een Hypex eindversterker...
Welke ruimte zou eventueel gebruikt kunnen worden voor Martijn zijn speakers?
http://www.coherent-systems.co.uk/belles_28A.asp
http://www.soundstage.com/revequip/bell ... erence.htm
Welke ruimte zou eventueel gebruikt kunnen worden voor Martijn zijn speakers?
http://www.coherent-systems.co.uk/belles_28A.asp
http://www.soundstage.com/revequip/bell ... erence.htm
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Welkom, heb je op de bezoekerslijst toegevoegd.DragoSz schreef:Ik ben ook van plan om te komen. Met onafgewerkte (hoe kan het ook anders) needles. Daar was nogal vraag na in Breda.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Bij deze Jeroen, heb een fotootje op m'n tlf staan van de grote ruimte, deze is 20 x 7 m2, dan heb je een idee. Die schotten halen we weg, en de akoustiek is er binnen de mogelijkheden redelijk.
Laatst gewijzigd door Barry2001 op di 17 jan 2012, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Met hier de ouwehour/koffieruimte (links ervan is de grote ruimte), de kamers rechts zijn 5 x 4 m2 (2e foto). Heb er niet echt een goede foto van, maar voor het idee.