Mijn center (waarin ik twee woofers gebruik en één tweeter) ruist enorm. Ik laat mijn modules tegenwoordig aan staan (ik weet het, plant er een extra boompje voor). Bij het naar bed gaan gisteren dacht ik dat er nog een trafo van mijn verlichting stond te brommen. Alle verlichting uit, en toen bleek het toch echt de center te zijn! Ik besloot de module uit te schakelen en merkte toen ook dat die erg warm was geworden. Veel warmer dan de twee modules die ik voor FL/FR gebruik. Wat kan hier aan de hand zijn?
Ik herinner mij dat de parallele schakeling van mijn woofers problemen opleverde. Ik kreeg de verbinding zonder solderen niet echt mooi. Zo de interne bekabeling dit soort problemen kunnen leveren? Zo ja iemand een goede suggestie hoe ik de interne bekabeling voor de parallele schakeling netjes voor mekaar krijg? Ik gebruik daarvoor snowline bekabeling van van den Hul.
links naar goede bronnen op bijvoorbeeld youtube zijn ook welkom
