Zo, die zijn mooi!Vinculum schreef:En het is binnen. Binnenkort maar plaatsen in de kast.
Ik kreeg nog een idee voor de afwerking van de baffle en boven/onderkant: Leer! Of nepleer dan. Dat leek me erg mooi en makkelijk. Binnenkort maar eens een testje doen.
Met nepleer afwerken is wel erg lastig. Ik heb wel eens goedkoop kunstleer gebruik van een paar euro. Dit kan ik afraden, aangezien het snel beschadigd en scheurt.
En er totaal geen rek in zit. Dit heb je juist nodig om de vouwen in de hoeken er uit te krijgen.
Ik heb ook wel eens duurder kunstleer gehad van 20 euro de meter, dit werkte een stuk beter. Maar had nog steeds niet de kwaliteit die ik nodig had voor een mooie afwerking.
