Hypex Ncore
Moderator: Beheerdersteam
Re: Hypex Ncore
Ik heb mijn boodschappenkarretje al deels gevult.
Er moeten alleen nog 2 Ncore's in....
Er moeten alleen nog 2 Ncore's in....
Re: Hypex Ncore
De buit is binnen!!
2x Ncore en 2x SMPS600 en een Softstart module voor de DAC.
Cheers!
2x Ncore en 2x SMPS600 en een Softstart module voor de DAC.
Cheers!
Re: Hypex Ncore
jordo81 schreef:De buit is binnen!!![]()
2x Ncore en 2x SMPS600 en een Softstart module voor de DAC.
Cheers!
Re: Hypex Ncore
Ok ok, binnen.. Ik heb ze net besteld
Ik ga een plaatje zoeken....
Zo goed?
Ik ga een plaatje zoeken....
Zo goed?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Ncore
Volgens mij heeft Bruno ons lekker voor de gek gehouden: hij is rond!
Groet Gerhard
Groet Gerhard
Re: Hypex Ncore
Oef pittig prijskaartje voor een setje stereo, wel benieuwd hoe deze gaat klinken.
Breda 2012
.
Breda 2012
-
Bruno
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 130
- Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:23
- Locatie: Rotselaar, België
Re: Hypex Ncore
Het was vrij lastig om die "platte" foto's (zie diyaudio thread) te maken. We hebben er met z'n twee ongeveer 2 uur aan gezeten.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Ncore
Heb die foto's nog eens bekeken, goeie grapBruno schreef:Het was vrij lastig om die "platte" foto's (zie diyaudio thread) te maken. We hebben er met z'n twee ongeveer 2 uur aan gezeten.
Gerhard
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Ncore
Het is wel wennen, misschien had de voeding driehoekig moeten zijn!jordo81 schreef:Wel gek he, rond?
Gerhard
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Ncore
Bruno schreef:Verrèk ik wist dat er een vorm was waar we nog niet aan gedacht hadden.
Re: Hypex Ncore
Basis vormelementen, Rond. vierkant en driehoek.
Een beetje esthetische vorming moeten we ze wel bijbrengen.

Een beetje esthetische vorming moeten we ze wel bijbrengen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Ncore
Heb net gesproken met mijn versterkerinterieurstylist, hij wil toch wat driehoekigs hebben zodat het mooi combineert met het ronde van de Ncore met het vierkante van de behuizing.........
Dus Bruno: Back to the drawing board!
Groet Gerhard
Dus Bruno: Back to the drawing board!
Groet Gerhard
Re: Hypex Ncore
Ja deze thread kan direct naar het mekker draadje in de kantine.cobaltjeh schreef:Oef pittig prijskaartje voor een setje stereo, wel benieuwd hoe deze gaat klinken.
Breda 2012.
Oef ik wil niet denken aan een DLCP + 6 x NC400's + voedingen voor een actieve drieweg...
Hypex: wat is is de gedachte achter dat ronde ontwerp?????
Huib
-
Bruno
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 130
- Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:23
- Locatie: Rotselaar, België
Re: Hypex Ncore
De UcD's gaan zeker niet verdwijnen. Het is niet omdat er een "statement dish" op het menu verschijnt dat plots het broodje gezond moet afgevoerd.
Tja de vorm. Ten eerste wilden we iets maken dat mensen zich over tien jaar nog herinneren. Ten tweede kunnen Jorrit M en Bruno P tijdens een avondje uit best melig zijn. En dan zegt er één "en als we hem nu eens rond maakten?"
Tja de vorm. Ten eerste wilden we iets maken dat mensen zich over tien jaar nog herinneren. Ten tweede kunnen Jorrit M en Bruno P tijdens een avondje uit best melig zijn. En dan zegt er één "en als we hem nu eens rond maakten?"
Re: Hypex Ncore
Niks mis mee, dat rond 
Is dat de Speciale eerste oplage?
Het zou misschien iets minder efficient zijn qua indelen. Maar in die kasten die je gebruikt moet je voor het mooie toch veel ruimte houden en bovendien is het niet meer dan 1 of 2 van die NCore's en 1 of 2 van de voedingen.
Plus natuurlijk je zelfgemaaktte EN555 schakelingetje voor de aa/uit knop
Is dat de Speciale eerste oplage?
Het zou misschien iets minder efficient zijn qua indelen. Maar in die kasten die je gebruikt moet je voor het mooie toch veel ruimte houden en bovendien is het niet meer dan 1 of 2 van die NCore's en 1 of 2 van de voedingen.
Plus natuurlijk je zelfgemaaktte EN555 schakelingetje voor de aa/uit knop
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Ncore
Dus als jullie nog een avondje uit waren geweest, dan was de voeding wel driehoekig geweest???Bruno schreef:De UcD's gaan zeker niet verdwijnen. Het is niet omdat er een "statement dish" op het menu verschijnt dat plots het broodje gezond moet afgevoerd.
Tja de vorm. Ten eerste wilden we iets maken dat mensen zich over tien jaar nog herinneren. Ten tweede kunnen Jorrit M en Bruno P tijdens een avondje uit best melig zijn. En dan zegt er één "en als we hem nu eens rond maakten?"
Groet Gerhard
-
Bruno
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 130
- Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:23
- Locatie: Rotselaar, België
Re: Hypex Ncore
@jordo De NC400 blijft rond, maar er komen geen andere ronde modules bij.
@Gerhard, nee dan had jij d'r ook moeten bij zijn.
@Gerhard, nee dan had jij d'r ook moeten bij zijn.
Re: Hypex Ncore
Mwah, origineel is het niet. Er kan er maar 1 de eerste zijn: Hopelijk klinkt de Ncore niet meligBruno schreef:Tja de vorm. Ten eerste wilden we iets maken dat mensen zich over tien jaar nog herinneren. Ten tweede kunnen Jorrit M en Bruno P tijdens een avondje uit best melig zijn. En dan zegt er één "en als we hem nu eens rond maakten?"
Re: Hypex Ncore
Hier nog een linkje over Grounding en ground loops voor de geinteresseerden onder ons....
http://valvewizard2.webs.com/Grounding ... false;
Omdat ik het nog maar niet (helemaal) wil snappen
http://valvewizard2.webs.com/Grounding ... false;
Omdat ik het nog maar niet (helemaal) wil snappen
-
Bruno
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 130
- Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:23
- Locatie: Rotselaar, België
Re: Hypex Ncore
Hou bij dit artikel voor ogen dat de auteur vertrekt van het idee van "signaal is één draad en de andere is noodzakelijkerwijs aarde". Zoals de allerlaatste prent direct aantoont kom je daarbij voor problemen. Wat als die versterkertrappen vervormde stroom van de voeding afnemen? Als je dan dezelfde lijn gebruit als signaalreferentie ben je mooi gezien.
Re: Hypex Ncore
Hm ja ok, ik moet er nog even voor gaan zitten.
Maar ik zal er zeker rekening mee houden.
Thx!
Maar ik zal er zeker rekening mee houden.
Thx!
