carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door Henkjan »

zo, ik open 'm maar vast.

Dre rijdt met mij mee :mrgreen:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door dre »

ongelooflijk! :lol:
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door Martijn M »

Ik kan eventueel wel mensen van station Almelo oppikken.
Gebruikersavatar
bertor
Berichten: 1368
Lid geworden op: vr 25 mei 2007, 20:24
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door bertor »

Martijn M schreef:
Ik kan eventueel wel mensen van station Almelo oppikken.
Jij hebt toch helemaal geen ruimte meer in de bus? :)
Gebruikersavatar
Lieuwe
Berichten: 502
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 10:05
Locatie: Enschede

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door Lieuwe »

Ik kan wel mensen oppikken vanaf station enschede drienerloo, maar daar schiet niemand veel mee op denk ik :lol:.
Of dat er misschien mensen in enschede wonen die zelf geen vervoer hebben en niet al teveel spul mee willen nemen, aangezien ruimte redelijk beperkt is :D .
Gebruikersavatar
Koss
Berichten: 274
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 15:41
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door Koss »

ik rij vanuit Groningen en heb nog plek zat! :)
Gebruikersavatar
feraty
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 22 okt 2010, 15:01
Locatie: Nieuwegein

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door feraty »

iemand die mij van nieuwegein uit kan meenemen [-o<

groeten ruben
Gebruikersavatar
elmoow
Ook commercieel actief
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 01 feb 2009, 21:30

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door elmoow »

@liewe:

Dat is toevallig, ik woon hier een paar minuutjes lopen vandaan.

Ik wil waarschijnlijk samen met een vriend komen (woont ook in enschede), en we hebben beide niet zoveel om mee te nemen.

Maar we kunnen ook gratis met het OV dus als er iemand anders is die je blij kunt maken met je vrije plekje of als 2 mensen niet past is dit ook prima.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door Kappa7 »

feraty schreef:
iemand die mij van nieuwegein uit kan meenemen [-o<

groeten ruben
Zie je mogelijkheden om op eigen kracht tot Ermelo te komen van af daar kan je mee rijden.
Mocht iemand anders nog mee willen rijden dan heb ik dus ook nog wel een plekje vrij.
totaal 3 plaatsen beschikbaar.
Gebruikersavatar
Lieuwe
Berichten: 502
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 10:05
Locatie: Enschede

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door Lieuwe »

elmoow schreef:
@liewe:

Dat is toevallig, ik woon hier een paar minuutjes lopen vandaan.

Ik wil waarschijnlijk samen met een vriend komen (woont ook in enschede), en we hebben beide niet zoveel om mee te nemen.

Maar we kunnen ook gratis met het OV dus als er iemand anders is die je blij kunt maken met je vrije plekje of als 2 mensen niet past is dit ook prima.
In principe kan ik jullie wel oppikken. Ik neem niks groters mee dan een versterker en cd speler, dus daar passen nog wel 10 van in de kofferbak (zolang het maar geen GIGA project is :mrgreen: ). Dus de achterbank en de passagiersstoel is nog vrij ;).
En met het ov naar dat industrieterrein komen schijnt nogal een behoorlijke klus te zijn.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door Barry2001 »

OV is drama, het zit net iets buiten Almelo eigenlijk, aan de kant van Wierden voor wie er bekend is, vlakbij de Intratuin.

Het station is een half uur lopen, kan natuurlijk wel, en het dichtsbijzijnde busstation is ook een minuut of 20 lopen dacht ik. Dus als je mee kunt rijden met iemand is dit aan te bevelen.
Gebruikersavatar
elmoow
Ook commercieel actief
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 01 feb 2009, 21:30

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door elmoow »

@liewe: helemaal top, we hebben een paar dagen van te voren nog wel even contact over hoer laat we er zijn en zo!
Ronkel
Berichten: 2181
Lid geworden op: do 11 jan 2007, 23:46
Locatie: Arnhem

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door Ronkel »

Lieuwe schreef:
elmoow schreef:
@liewe:

Dat is toevallig, ik woon hier een paar minuutjes lopen vandaan.

Ik wil waarschijnlijk samen met een vriend komen (woont ook in enschede), en we hebben beide niet zoveel om mee te nemen.

Maar we kunnen ook gratis met het OV dus als er iemand anders is die je blij kunt maken met je vrije plekje of als 2 mensen niet past is dit ook prima.
In principe kan ik jullie wel oppikken. Ik neem niks groters mee dan een versterker en cd speler, dus daar passen nog wel 10 van in de kofferbak (zolang het maar geen GIGA project is :mrgreen: ). Dus de achterbank en de passagiersstoel is nog vrij ;).
En met het ov naar dat industrieterrein komen schijnt nogal een behoorlijke klus te zijn.
Had je niet ook aangeboden om k.p. op te halen met de CD dipool?
Gebruikersavatar
Lieuwe
Berichten: 502
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 10:05
Locatie: Enschede

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door Lieuwe »

Hmm, Ik vergeet blijkbaar nog wel eens wat :sure: .
Dan zal ik wel even met iedereen contact opnemen. Ik weet alleen niet hoe groot die CD Dipool is. Als hij gewoon in de kofferbak zou passen, dan is het probleem opgelost :).
Beide een PB gedaan, dit moet hoop ik wel op te lossen zijn ;).
MEnsing
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 14:09

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door MEnsing »

Ik woon en Almelo en ga met de auto. Zijn er nog mensen die een lift nodig hebben van het station? Ik heb ruimte voor max. drie personen.
Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2060
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door MichaelB »

Ik rij deze route:
Soest - Almelo.png
Het is nog even de vraag of er ruimte is, maar dat weet ik vanavond! Als er ruimte is, dan heb ik nog 3 plaatsen over.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door jeroen_d »

Bij mij zit de auto inmiddels vol. dre, cool en AatV rijden met me mee. 8:00u vertrek zodat we er ongeveer om 10:00u zijn.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door hannesie »

Ik heb nog geen passagier, en wel ruimte.!!

Uiteraard vertrek ik uit Dordrecht. :)
Gebruikersavatar
cobaltjeh
Berichten: 1583
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door cobaltjeh »

hannesie schreef:
Ik heb nog geen passagier, en wel ruimte.!!

Uiteraard vertrek ik uit Dordrecht. :)
Ik vertrek uit Waspik, en heb dezelfde 'luxe'. :mrgreen:

Wellicht handig om te combineren, en de reis wat gezelliger en goedkoper te maken?
Gijs
Berichten: 483
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 22:23
Locatie: Slijk Ewijk

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door Gijs »

Ik rij vanaf net-boven-Nijmegen, en heb ook nog een plekkie over
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door sander1238 »

Gijs schreef:
Ik rij vanaf net-boven-Nijmegen, en heb ook nog een plekkie over
je hebt een pb.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door hannesie »

cobaltjeh schreef:
hannesie schreef:
Ik heb nog geen passagier, en wel ruimte.!!

Uiteraard vertrek ik uit Dordrecht. :)
Ik vertrek uit Waspik, en heb dezelfde 'luxe'. :mrgreen:

Wellicht handig om te combineren, en de reis wat gezelliger en goedkoper te maken?
Wij kunnen eventueel bij Gorinchem een punt afspreken en de rest samen rijden. :mrgreen:
PS ik rij diesel :)
Gebruikersavatar
cobaltjeh
Berichten: 1583
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door cobaltjeh »

hannesie schreef:
cobaltjeh schreef:
hannesie schreef:
Ik heb nog geen passagier, en wel ruimte.!!

Uiteraard vertrek ik uit Dordrecht. :)
Ik vertrek uit Waspik, en heb dezelfde 'luxe'. :mrgreen:

Wellicht handig om te combineren, en de reis wat gezelliger en goedkoper te maken?
Wij kunnen eventueel bij Gorinchem een punt afspreken en de rest samen rijden. :mrgreen:
PS ik rij diesel :)
Lijkt mij prima, de rest regelen we dan wel via PB.
Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2060
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door MichaelB »

Ik heb nog plekken over, dus als iemand mij wil vergezellen (en dat durft) dan ben je welkom :mrgreen:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Bericht door Henkjan »

jeroen_d schreef:
Bij mij zit de auto inmiddels vol. dre, cool en AatV rijden met me mee. 8:00u vertrek zodat we er ongeveer om 10:00u zijn.
kofferbak ook? zo nee, zou je indien dat nodig is wat spullen van mij mee terug kunnnen nemen als die langer nodig zijn dan dat ik er zelf ben? dan haal ik ze wel weer bij jou op.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”