Dre rijdt met mij mee
carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
Ik kan eventueel wel mensen van station Almelo oppikken.
Jij hebt toch helemaal geen ruimte meer in de bus?Martijn M schreef:Ik kan eventueel wel mensen van station Almelo oppikken.
Ik kan wel mensen oppikken vanaf station enschede drienerloo, maar daar schiet niemand veel mee op denk ik
.
Of dat er misschien mensen in enschede wonen die zelf geen vervoer hebben en niet al teveel spul mee willen nemen, aangezien ruimte redelijk beperkt is
.
Of dat er misschien mensen in enschede wonen die zelf geen vervoer hebben en niet al teveel spul mee willen nemen, aangezien ruimte redelijk beperkt is
iemand die mij van nieuwegein uit kan meenemen
groeten ruben
groeten ruben
@liewe:
Dat is toevallig, ik woon hier een paar minuutjes lopen vandaan.
Ik wil waarschijnlijk samen met een vriend komen (woont ook in enschede), en we hebben beide niet zoveel om mee te nemen.
Maar we kunnen ook gratis met het OV dus als er iemand anders is die je blij kunt maken met je vrije plekje of als 2 mensen niet past is dit ook prima.
Ik wil waarschijnlijk samen met een vriend komen (woont ook in enschede), en we hebben beide niet zoveel om mee te nemen.
Maar we kunnen ook gratis met het OV dus als er iemand anders is die je blij kunt maken met je vrije plekje of als 2 mensen niet past is dit ook prima.
Zie je mogelijkheden om op eigen kracht tot Ermelo te komen van af daar kan je mee rijden.feraty schreef:iemand die mij van nieuwegein uit kan meenemen![]()
groeten ruben
Mocht iemand anders nog mee willen rijden dan heb ik dus ook nog wel een plekje vrij.
totaal 3 plaatsen beschikbaar.
In principe kan ik jullie wel oppikken. Ik neem niks groters mee dan een versterker en cd speler, dus daar passen nog wel 10 van in de kofferbak (zolang het maar geen GIGA project iselmoow schreef:@liewe:
En met het ov naar dat industrieterrein komen schijnt nogal een behoorlijke klus te zijn.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
OV is drama, het zit net iets buiten Almelo eigenlijk, aan de kant van Wierden voor wie er bekend is, vlakbij de Intratuin.
Het station is een half uur lopen, kan natuurlijk wel, en het dichtsbijzijnde busstation is ook een minuut of 20 lopen dacht ik. Dus als je mee kunt rijden met iemand is dit aan te bevelen.
Het station is een half uur lopen, kan natuurlijk wel, en het dichtsbijzijnde busstation is ook een minuut of 20 lopen dacht ik. Dus als je mee kunt rijden met iemand is dit aan te bevelen.
@liewe: helemaal top, we hebben een paar dagen van te voren nog wel even contact over hoer laat we er zijn en zo!
Had je niet ook aangeboden om k.p. op te halen met de CD dipool?Lieuwe schreef:In principe kan ik jullie wel oppikken. Ik neem niks groters mee dan een versterker en cd speler, dus daar passen nog wel 10 van in de kofferbak (zolang het maar geen GIGA project iselmoow schreef:@liewe:
Maar we kunnen ook gratis met het OV dus als er iemand anders is die je blij kunt maken met je vrije plekje of als 2 mensen niet past is dit ook prima.). Dus de achterbank en de passagiersstoel is nog vrij
.
En met het ov naar dat industrieterrein komen schijnt nogal een behoorlijke klus te zijn.
Hmm, Ik vergeet blijkbaar nog wel eens wat
.
Dan zal ik wel even met iedereen contact opnemen. Ik weet alleen niet hoe groot die CD Dipool is. Als hij gewoon in de kofferbak zou passen, dan is het probleem opgelost
.
Beide een PB gedaan, dit moet hoop ik wel op te lossen zijn
.
Dan zal ik wel even met iedereen contact opnemen. Ik weet alleen niet hoe groot die CD Dipool is. Als hij gewoon in de kofferbak zou passen, dan is het probleem opgelost
Beide een PB gedaan, dit moet hoop ik wel op te lossen zijn
Ik woon en Almelo en ga met de auto. Zijn er nog mensen die een lift nodig hebben van het station? Ik heb ruimte voor max. drie personen.
Ik rij deze route:
Het is nog even de vraag of er ruimte is, maar dat weet ik vanavond! Als er ruimte is, dan heb ik nog 3 plaatsen over.
Bij mij zit de auto inmiddels vol. dre, cool en AatV rijden met me mee. 8:00u vertrek zodat we er ongeveer om 10:00u zijn.
Ik heb nog geen passagier, en wel ruimte.!!
Uiteraard vertrek ik uit Dordrecht.
Ik vertrek uit Waspik, en heb dezelfde 'luxe'.hannesie schreef:Ik heb nog geen passagier, en wel ruimte.!!
Wellicht handig om te combineren, en de reis wat gezelliger en goedkoper te maken?
Ik rij vanaf net-boven-Nijmegen, en heb ook nog een plekkie over
- sander1238
je hebt een pb.Gijs schreef:Ik rij vanaf net-boven-Nijmegen, en heb ook nog een plekkie over
Wij kunnen eventueel bij Gorinchem een punt afspreken en de rest samen rijden.cobaltjeh schreef:Ik vertrek uit Waspik, en heb dezelfde 'luxe'.hannesie schreef:Ik heb nog geen passagier, en wel ruimte.!!
Uiteraard vertrek ik uit Dordrecht.![]()
Wellicht handig om te combineren, en de reis wat gezelliger en goedkoper te maken?
PS ik rij diesel
Lijkt mij prima, de rest regelen we dan wel via PB.hannesie schreef:Wij kunnen eventueel bij Gorinchem een punt afspreken en de rest samen rijden.cobaltjeh schreef:Ik vertrek uit Waspik, en heb dezelfde 'luxe'.hannesie schreef:Ik heb nog geen passagier, en wel ruimte.!!
Uiteraard vertrek ik uit Dordrecht.![]()
Wellicht handig om te combineren, en de reis wat gezelliger en goedkoper te maken?![]()
PS ik rij diesel
Ik heb nog plekken over, dus als iemand mij wil vergezellen (en dat durft) dan ben je welkom 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
kofferbak ook? zo nee, zou je indien dat nodig is wat spullen van mij mee terug kunnnen nemen als die langer nodig zijn dan dat ik er zelf ben? dan haal ik ze wel weer bij jou op.jeroen_d schreef:Bij mij zit de auto inmiddels vol. dre, cool en AatV rijden met me mee. 8:00u vertrek zodat we er ongeveer om 10:00u zijn.