Dre rijdt met mij mee
carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
Ik kan eventueel wel mensen van station Almelo oppikken.
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
Jij hebt toch helemaal geen ruimte meer in de bus?Martijn M schreef:Ik kan eventueel wel mensen van station Almelo oppikken.
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
Ik kan wel mensen oppikken vanaf station enschede drienerloo, maar daar schiet niemand veel mee op denk ik
.
Of dat er misschien mensen in enschede wonen die zelf geen vervoer hebben en niet al teveel spul mee willen nemen, aangezien ruimte redelijk beperkt is
.
Of dat er misschien mensen in enschede wonen die zelf geen vervoer hebben en niet al teveel spul mee willen nemen, aangezien ruimte redelijk beperkt is
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
iemand die mij van nieuwegein uit kan meenemen
groeten ruben
groeten ruben
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
@liewe:
Dat is toevallig, ik woon hier een paar minuutjes lopen vandaan.
Ik wil waarschijnlijk samen met een vriend komen (woont ook in enschede), en we hebben beide niet zoveel om mee te nemen.
Maar we kunnen ook gratis met het OV dus als er iemand anders is die je blij kunt maken met je vrije plekje of als 2 mensen niet past is dit ook prima.
Dat is toevallig, ik woon hier een paar minuutjes lopen vandaan.
Ik wil waarschijnlijk samen met een vriend komen (woont ook in enschede), en we hebben beide niet zoveel om mee te nemen.
Maar we kunnen ook gratis met het OV dus als er iemand anders is die je blij kunt maken met je vrije plekje of als 2 mensen niet past is dit ook prima.
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
Zie je mogelijkheden om op eigen kracht tot Ermelo te komen van af daar kan je mee rijden.feraty schreef:iemand die mij van nieuwegein uit kan meenemen![]()
groeten ruben
Mocht iemand anders nog mee willen rijden dan heb ik dus ook nog wel een plekje vrij.
totaal 3 plaatsen beschikbaar.
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
In principe kan ik jullie wel oppikken. Ik neem niks groters mee dan een versterker en cd speler, dus daar passen nog wel 10 van in de kofferbak (zolang het maar geen GIGA project iselmoow schreef:@liewe:
Dat is toevallig, ik woon hier een paar minuutjes lopen vandaan.
Ik wil waarschijnlijk samen met een vriend komen (woont ook in enschede), en we hebben beide niet zoveel om mee te nemen.
Maar we kunnen ook gratis met het OV dus als er iemand anders is die je blij kunt maken met je vrije plekje of als 2 mensen niet past is dit ook prima.
En met het ov naar dat industrieterrein komen schijnt nogal een behoorlijke klus te zijn.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
OV is drama, het zit net iets buiten Almelo eigenlijk, aan de kant van Wierden voor wie er bekend is, vlakbij de Intratuin.
Het station is een half uur lopen, kan natuurlijk wel, en het dichtsbijzijnde busstation is ook een minuut of 20 lopen dacht ik. Dus als je mee kunt rijden met iemand is dit aan te bevelen.
Het station is een half uur lopen, kan natuurlijk wel, en het dichtsbijzijnde busstation is ook een minuut of 20 lopen dacht ik. Dus als je mee kunt rijden met iemand is dit aan te bevelen.
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
@liewe: helemaal top, we hebben een paar dagen van te voren nog wel even contact over hoer laat we er zijn en zo!
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
Had je niet ook aangeboden om k.p. op te halen met de CD dipool?Lieuwe schreef:In principe kan ik jullie wel oppikken. Ik neem niks groters mee dan een versterker en cd speler, dus daar passen nog wel 10 van in de kofferbak (zolang het maar geen GIGA project iselmoow schreef:@liewe:
Dat is toevallig, ik woon hier een paar minuutjes lopen vandaan.
Ik wil waarschijnlijk samen met een vriend komen (woont ook in enschede), en we hebben beide niet zoveel om mee te nemen.
Maar we kunnen ook gratis met het OV dus als er iemand anders is die je blij kunt maken met je vrije plekje of als 2 mensen niet past is dit ook prima.). Dus de achterbank en de passagiersstoel is nog vrij
.
En met het ov naar dat industrieterrein komen schijnt nogal een behoorlijke klus te zijn.
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
Hmm, Ik vergeet blijkbaar nog wel eens wat
.
Dan zal ik wel even met iedereen contact opnemen. Ik weet alleen niet hoe groot die CD Dipool is. Als hij gewoon in de kofferbak zou passen, dan is het probleem opgelost
.
Beide een PB gedaan, dit moet hoop ik wel op te lossen zijn
.
Dan zal ik wel even met iedereen contact opnemen. Ik weet alleen niet hoe groot die CD Dipool is. Als hij gewoon in de kofferbak zou passen, dan is het probleem opgelost
Beide een PB gedaan, dit moet hoop ik wel op te lossen zijn
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
Ik woon en Almelo en ga met de auto. Zijn er nog mensen die een lift nodig hebben van het station? Ik heb ruimte voor max. drie personen.
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
Ik rij deze route:
Het is nog even de vraag of er ruimte is, maar dat weet ik vanavond! Als er ruimte is, dan heb ik nog 3 plaatsen over.
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
Bij mij zit de auto inmiddels vol. dre, cool en AatV rijden met me mee. 8:00u vertrek zodat we er ongeveer om 10:00u zijn.
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
Ik heb nog geen passagier, en wel ruimte.!!
Uiteraard vertrek ik uit Dordrecht.
Uiteraard vertrek ik uit Dordrecht.
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
Ik vertrek uit Waspik, en heb dezelfde 'luxe'.hannesie schreef:Ik heb nog geen passagier, en wel ruimte.!!
Uiteraard vertrek ik uit Dordrecht.
Wellicht handig om te combineren, en de reis wat gezelliger en goedkoper te maken?
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
Ik rij vanaf net-boven-Nijmegen, en heb ook nog een plekkie over
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
je hebt een pb.Gijs schreef:Ik rij vanaf net-boven-Nijmegen, en heb ook nog een plekkie over
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
Wij kunnen eventueel bij Gorinchem een punt afspreken en de rest samen rijden.cobaltjeh schreef:Ik vertrek uit Waspik, en heb dezelfde 'luxe'.hannesie schreef:Ik heb nog geen passagier, en wel ruimte.!!
Uiteraard vertrek ik uit Dordrecht.![]()
Wellicht handig om te combineren, en de reis wat gezelliger en goedkoper te maken?
PS ik rij diesel
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
Lijkt mij prima, de rest regelen we dan wel via PB.hannesie schreef:Wij kunnen eventueel bij Gorinchem een punt afspreken en de rest samen rijden.cobaltjeh schreef:Ik vertrek uit Waspik, en heb dezelfde 'luxe'.hannesie schreef:Ik heb nog geen passagier, en wel ruimte.!!
Uiteraard vertrek ik uit Dordrecht.![]()
Wellicht handig om te combineren, en de reis wat gezelliger en goedkoper te maken?![]()
PS ik rij diesel
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
Ik heb nog plekken over, dus als iemand mij wil vergezellen (en dat durft) dan ben je welkom 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo
kofferbak ook? zo nee, zou je indien dat nodig is wat spullen van mij mee terug kunnnen nemen als die langer nodig zijn dan dat ik er zelf ben? dan haal ik ze wel weer bij jou op.jeroen_d schreef:Bij mij zit de auto inmiddels vol. dre, cool en AatV rijden met me mee. 8:00u vertrek zodat we er ongeveer om 10:00u zijn.
