Hehe,na een hoop geluctor met dat Eagle-gebroed uiteindelijk,hoewel geen Zeeuw,toch wel geêmergiturd

.
Verkeerde verbindingen die hulpvaardig vanzelf gelegd worden,verbindingen die er moeten zijn niet herkennen.Regelmatig het schema afsluiten omdat ie 't anders vertikt

.Zet ik twee schemas (relais en voeding) bij elkaar op één print,wil de zot een verbinding tussen een C van de voeding en een relaiskontakt

.
Tekenend voor de organisatie van het geheel,je zoekt een condensator in de bibliotheek,die vindt je onder......resistors

.
Genoeg daarover

De benamingen van de bestanden.Allemaal Prolo met erachter een of meerdere hoofdletters P voor PGA, R voor relais, V voor voeding, L leds en S snubber.
De ene zonder is alles bijeen voor een overzicht,is dan ook geen print bij.
Je hebt wel Eagle nodig om de boel te openen.Met de print geopend kun je via Files en CAMprocessor een bestand voor het maken van een print krijgen.Heb het nooit gedaan,in mijn tijd (zei het ouwetje) ging dat met een etsbestendige pen en met de hand

.
Voordat ik een heleboel nutteloze dingen uitleg,wacht ik wel af wat er zoal niet duidelijk is

.
Anne