1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Lieuwe en George staan erbij, ook welkom!
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ik wil in ieder geval graag komen kijken en luisteren. Of ik ook wat zinnigs bij te dragen heb zal de komende winter moeten leren.
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Super. Beesterzwaag gemist. Dus bij deze wil ik me opgeven.
Kan ik nog spullen meenemen?
RAKK DAC MK2 met eigen actieve output stage: http://basaudio.net/blog/?p=221
Baby Huey: http://basaudio.net/blog/wp-content/upl ... b_v1.0.png
en misschien nog een PP EL84 die nu nog in m'n "hoofd" zit.
Kan ik nog spullen meenemen?
RAKK DAC MK2 met eigen actieve output stage: http://basaudio.net/blog/?p=221
Baby Huey: http://basaudio.net/blog/wp-content/upl ... b_v1.0.png
en misschien nog een PP EL84 die nu nog in m'n "hoofd" zit.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Zeer zeker, hoe meer hoe beter, dat is ook de bedoeling Bas! Ik zet je bij de deelnemers.Bas Horneman schreef:Super. Beesterzwaag gemist. Dus bij deze wil ik me opgeven.
Kan ik nog spullen meenemen?
RAKK DAC MK2 met eigen actieve output stage: http://basaudio.net/blog/?p=221
Baby Huey: http://basaudio.net/blog/wp-content/upl ... b_v1.0.png
en misschien nog een PP EL84 die nu nog in m'n "hoofd" zit.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Nog 2,5 maand om een fraai stukje audio te maken, dat moet lukken. Maar ook zonder, wees welkom.Gijs schreef:Ik wil in ieder geval graag komen kijken en luisteren. Of ik ook wat zinnigs bij te dragen heb zal de komende winter moeten leren.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ik heb nog een idee in mijn hoofd zitten voor mijn alpair10.
Merkte toch dat in Beesterzwaag het laag een beetje liet afweten, terwijl deze thuis wel meer aanwezig is (plaatsing). Dus ga ik iets van een transmissie lijn maken, als deze op tijd af is neem ik hem zeker mee.
Merkte toch dat in Beesterzwaag het laag een beetje liet afweten, terwijl deze thuis wel meer aanwezig is (plaatsing). Dus ga ik iets van een transmissie lijn maken, als deze op tijd af is neem ik hem zeker mee.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ik kom ook sowieso
Vorige keer was naar breda 150 km
Dit is 10 km van mn huis af 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Man, dan woon je nog dichter bij dan ikThomox schreef:Ik kom ook sowiesoVorige keer was naar breda 150 km
Dit is 10 km van mn huis af
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo
Vinnie, nog iets op vinylgebied misschien? Toegegeven, is altijd wat lastig meenemen.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Momenteel even onder voorbehoud dan.
In welk geval ik de phonodude/pre, cd-speler, platenspeler, kt88, speakers meeneem.
Wordt nu al moe van het idee zoveel kilo's te moeten dragen.
In welk geval ik de phonodude/pre, cd-speler, platenspeler, kt88, speakers meeneem.
Wordt nu al moe van het idee zoveel kilo's te moeten dragen.
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Vorige output stage was ok op m'n testopstelling. Maar in hoofd opstelling was het bagger. Erg flets omdat er weinig bass aanwezig was. Hierbij de opstelling waar ik wel tevreden mee ben een waarmee ik naar Almelo kom.
http://basaudio.net/blog/?p=233
En hierbij de link naar Baby Huey:
http://basaudio.net/blog/wp-content/upl ... b_v1.0.png
http://basaudio.net/blog/wp-content/upl ... b_v1.0.png
http://basaudio.net/blog/?p=233
En hierbij de link naar Baby Huey:
http://basaudio.net/blog/wp-content/upl ... b_v1.0.png
http://basaudio.net/blog/wp-content/upl ... b_v1.0.png
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
weer aan de andere kant van nederland. 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
geen punt jôh, we mogen daar binnenkort met 130kmh naar toe, je bent er dus zohuub1 schreef:weer aan de andere kant van nederland.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Anders ga je er zelf een organiseren?huub1 schreef:weer aan de andere kant van nederland.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
En Henkjan heeft net een nieuwe fiets gekocht, net ingereden, maar ik wist niet dat die fietsen tegenwoordig zo snel waren.Henkjan schreef:geen punt jôh, we mogen daar binnenkort met 130kmh naar toe, je bent er dus zohuub1 schreef:weer aan de andere kant van nederland.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
De slag om mijn arm wordt steeds kleiner en zo als het er nu uit ziet gaat het mij lukken om te komen.Kappa7 schreef:Met een paarslagen om de arm kom ik ook.
Tis voor mij nog even niet duidelijk hoe alles zal zijn na 1 januari.
Groetjes George
Op verzoek zal ik dan weer de DT mee nemen en mogelijk ook een voorversterker.
Tis nu dus nog maar een klein slagje om de arm als het helemaal rond is zal ik het melden dan kom ik namelijk zeker.
Groetjes George
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Kijk, dat is goed nieuws. Betekent dat ook goed nieuws voor jou, werk?Kappa7 schreef:De slag om mijn arm wordt steeds kleiner en zo als het er nu uit ziet gaat het mij lukken om te komen.Kappa7 schreef:Met een paarslagen om de arm kom ik ook.
Tis voor mij nog even niet duidelijk hoe alles zal zijn na 1 januari.
Groetjes George
Op verzoek zal ik dan weer de DT mee nemen en mogelijk ook een voorversterker.
Tis nu dus nog maar een klein slagje om de arm als het helemaal rond is zal ik het melden dan kom ik namelijk zeker.
Groetjes George
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Yep, het is nog niet helemaal rond maar het moet raar lopen als dit niet goed gaat komen.Barry2001 schreef:Kijk, dat is goed nieuws. Betekent dat ook goed nieuws voor jou, werk?Kappa7 schreef:De slag om mijn arm wordt steeds kleiner en zo als het er nu uit ziet gaat het mij lukken om te komen.Kappa7 schreef:Met een paarslagen om de arm kom ik ook.
Tis voor mij nog even niet duidelijk hoe alles zal zijn na 1 januari.
Groetjes George
Op verzoek zal ik dan weer de DT mee nemen en mogelijk ook een voorversterker.
Tis nu dus nog maar een klein slagje om de arm als het helemaal rond is zal ik het melden dan kom ik namelijk zeker.
Groetjes George
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Gefeliciteerd George.
Ik ben nog steeds op zoek.
Ik ben nog steeds op zoek.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Barry, Theo bedankt.TheoK schreef:Gefeliciteerd George.
Ik ben nog steeds op zoek.
Wel rot dat het nog niet echt wil lukken voor je.
Ik hoop dat er er ook iets op je pad gaat komen dat je past.
Groetjes George
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Net gemailed naar collega Rene, als alles goed zit komen we.
Mijn agenda was nog leeg voor die dag ! (nu dus niet meer....
)
Lijkt me leuk !
Mijn agenda was nog leeg voor die dag ! (nu dus niet meer....
Lijkt me leuk !
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Welkom! Neem je nog wat mee, was jij niet diegene met de hoornluidspeker?HoMeR schreef:Net gemailed naar collega Rene, als alles goed zit komen we.
Mijn agenda was nog leeg voor die dag ! (nu dus niet meer....)
Lijkt me leuk !
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ik wil deze dag ook meebeleven (mijn eerste zba dag), weet nog niet of ik iets meeneem.
Ik kom met eigen auto vanuit Apeldoorn, meerijders en hun spullen zijn welkom..
Ik kom met eigen auto vanuit Apeldoorn, meerijders en hun spullen zijn welkom..
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Als het ff kan, wat meenemen. Hoeft nog niet eens aangesloten te worden, alleen show kan ook. Ook jij welkom uiteraard.onieper schreef:Ik wil deze dag ook meebeleven (mijn eerste zba dag), weet nog niet of ik iets meeneem.
Ik kom met eigen auto vanuit Apeldoorn, meerijders en hun spullen zijn welkom..
