En dat deed ie erg goed ook! Beter dan menig pro deck. Was destijds dan ook een Walkmannetje van rond de FL900,-ray5150 schreef:Ik heb deze nog liggen : Een Walkman die kan opnemen...![]()
Ik heb hem ook nog liggen maar hij is wel kuis versleten. Repareren is echt een ramp, ding zit helemaal vol gepropt met gestapelde printjes en alles vastgeplakt met het bekende zwarte Sony plakband wat wel los wil maar niet meer vast
Later heb ik deze nog gehad: Was niet zo'n succes. Accu's waren steeds in no time stuk en vervangers schreeuwend duur. Die WM-D6 was een stuk robuster en eigenlijk beter dan zijn grotere (en veel duurdere) pro broer:
