1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ik wil er uiteraard ook bij zijn! 
- sander1238
staat genoteerd in de agenda, schrijf mij maar op de lijst erbij 
Ben er in princiepe er ook gewoon bij.
Na 2 jaar door suffe ziektes de luisterdagen in beetsterzwaag gemist te hebben ben ik wel bereid een stukje te rijden.
Schrijf mij ook maar in!
Schrijf mij ook maar in!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
En jullie staan erbij. Brengen jullie nog spullen mee?
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Contacteer:
Ik neem mee
- Frugel Horn Mk3 - Alpair 7 met een bijpassende versterker en squeezebox touch met externe DAC
- Shiro (ML-TL met EL70 + ERT26)
- Misschien iets van Wavecor
Rudy
- Frugel Horn Mk3 - Alpair 7 met een bijpassende versterker en squeezebox touch met externe DAC
- Shiro (ML-TL met EL70 + ERT26)
- Misschien iets van Wavecor
Rudy
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Graag ben ik er ook bij. Als iemand wat vervoer heeft wil ik de cd dipool wel meenemen. Helaas heb ik zelf geen auto en ik ben dus afhankelijk van anderen. Om zonder spullen daar te komen is sowieso mogelijk.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Leuk dat je ze mee wilt nemen, dit moet te regelen zijn toch? Wie kan deze jongen een lift geven, en niet geheel onbelangrijk, waar woont jou huis 
Ja zeker ! Hoop gezelligheidBarry2001 schreef:En jullie staan erbij. Brengen jullie nog spullen mee?
Moet ff zien wat ik mee neem. Wil natuurlijk niet steeds het zelfde spul mee nemen.
En of ik de Line Aray af heb tegen die tijd.. of anders in "Beun Fase".
- Lars Oosterveen
- Contacteer:
Ik wil ook wel komen, tegen die tijd denk ik wel dat de SB25JM (die ik nu bouw) af zullen zijn.
Dan neem ik die wel mee, eens kijken wat de reacties zullen zijn.
Dan neem ik die wel mee, eens kijken wat de reacties zullen zijn.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Deelnemerslijst bijgewerkt, welkom!
How is ?! TriodeDick is er ook bij ? 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
De led cube is er ook weer bij, voor in de gadget hoek; zal proberen 'm een audio toepassing te geven tegen die tijd.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WGElLo2gHlw[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WGElLo2gHlw[/youtube]
Mijn huis woont op de campus in Enschede. Mochten er mensen van die kant komen met ruimte in de auto hoor ik het graag.Barry2001 schreef:Leuk dat je ze mee wilt nemen, dit moet te regelen zijn toch? Wie kan deze jongen een lift geven, en niet geheel onbelangrijk, waar woont jou huis
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Ben er al erg vroeg denk ik, en 's avonds nog wat opruimen, anders had je met mij kunnen meerijden. Maar er komen mensen uit Enschede, iemand?
Ik zou best willen komen, maar moet een grote slag om de arm houden vanwege de bouw van het huis
Zolang ze niet te groot zijn kan ik je altijd op komen pikkenk.p. schreef:Mijn huis woont op de campus in Enschede. Mochten er mensen van die kant komen met ruimte in de auto hoor ik het graag.Barry2001 schreef:Leuk dat je ze mee wilt nemen, dit moet te regelen zijn toch? Wie kan deze jongen een lift geven, en niet geheel onbelangrijk, waar woont jou huis
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Kijk, prettig geregeld! Ik zet jullie bij de deelnemers. Neem jij nog wat mee Lieuwe?
Met een paarslagen om de arm kom ik ook.
Tis voor mij nog even niet duidelijk hoe alles zal zijn na 1 januari.
Groetjes George
Tis voor mij nog even niet duidelijk hoe alles zal zijn na 1 januari.
Groetjes George
Ik ben nog niet zeker van wat ik mee zal nemen. Setje black beauty's achtigs waarschijnlijk (eerst moet die chr-70 gen 3 eens fatsoenlijk leverbaar zijn).Barry2001 schreef:Kijk, prettig geregeld! Ik zet jullie bij de deelnemers. Neem jij nog wat mee Lieuwe?
Ta2020 versterkertje kan ik altijd wel meenemen, toch lekker compact
Verder heb ik nog wel een cd-speler staan voor als daar een tekort aan is (zelfs nog wel 2 dezelfde en nog 2 dvd spelers
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
nog een paar weken geduld svpLieuwe schreef:(eerst moet die chr-70 gen 3 eens fatsoenlijk leverbaar zijn)
Volgens markaudio zelf vanaf december leverbaar. En volgens rudy krijgt hij de brushed metal versie niet en laat mij die nou net willen hebbenHenkjan schreef:nog een paar weken geduld svpLieuwe schreef:(eerst moet die chr-70 gen 3 eens fatsoenlijk leverbaar zijn)
Krijg jij de brushed metal versie wel?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
de 1e batch die ik by air laat komen is alleen gold, omdat die het beste verkoopt. later op de boot komt de grijze ook wel denk ik.Lieuwe schreef:Volgens markaudio zelf vanaf december leverbaar. En volgens rudy krijgt hij de brushed metal versie niet en laat mij die nou net willen hebbenHenkjan schreef:nog een paar weken geduld svpLieuwe schreef:(eerst moet die chr-70 gen 3 eens fatsoenlijk leverbaar zijn).
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Contacteer:
Als Henkjan ze niet heeft heb ik ze ook niet......zodra hij ze heeft heb ik ze ook.....ergens zit er samenhang tussenHenkjan schreef:de 1e batch die ik by air laat komen is alleen gold, omdat die het beste verkoopt. later op de boot komt de grijze ook wel denk ik.Lieuwe schreef:Volgens markaudio zelf vanaf december leverbaar. En volgens rudy krijgt hij de brushed metal versie niet en laat mij die nou net willen hebbenHenkjan schreef:nog een paar weken geduld svp.
Rudy