Grappig, ik heb hem nu ook op mijn telefoon gezet, naast Squeeze Commander.Pjotr schreef:Je bedoelt deze Hans: http://www.logitech.com/en-us/speakers- ... nd_tablets Als je daar bij de reviews kijkt is men niet erg enthousiast.
Nou, brandt maar los zou ik zo zeggen
De Grafische interface is wat ik herken, typisch wel herkenbaar de Squeezebox server e.d.
De problemen waar men over spreekt heb ik hier niet, ik heb een account en ben direct ingelogd.
Geen problemen, wat meer mogelijkheden, en geen problemen op de Android 3.1 (Asus Transformer) gaat hij dus ook goed.
Ik heb hem nog niet op de Ipod Touch geïnstalleerd, maar het lijkt mij geen problemen op te leveren.
De app is dan wel gratis, die € 2,99 voor Ipeng zal mij ook de kop niet kosten, maar het is in ieder geval voor de Android een wel goede mogelijkheid en wat meer toegang, zoals ik het nu zie naar de instellingen die ik bij de Ipod niet zag.
Maar dat soort dingen doe ik toch meestal naar de Linux server met Ubuntu en de laatste server software 7.5.5.
