Leveranciers

De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: Leveranciers

Bericht door HoMeR »

Deze nog niet gezien......
http://www.vandijkenelektronica.nl/
heeft ook een leuke collectie aan "soldeerbaar spul".
Gebruikersavatar
Fokko
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 22 jul 2007, 18:44
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Leveranciers

Bericht door Fokko »

Verkoopt DIY pcb's van voedingen, versterkers en DAC's. Daarnaast heeft hij ook nog een kleine verzameling van verwante onderdelen in de verkoop.

http://www.amb.org/audio/

Ben net begonnen met een Sigma 11 voeding :D
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Leveranciers

Bericht door mischa72 »

Henkjan schreef:
dit wordt een lekkere verzameling zo... we zullen dit tzt eens overnemen op de frontpage

ik bestel t meeste bij http://www.farnell.nl

Ik zeg: STICKY !! :rock: :rock: :rock:
guido
Berichten: 184
Lid geworden op: ma 08 jan 2007, 2:14
Locatie: zuiden
Contacteer:

Re: Leveranciers

Bericht door guido »

Fokko schreef:
Verkoopt DIY pcb's van voedingen, versterkers en DAC's. Daarnaast heeft hij ook nog een kleine verzameling van verwante onderdelen in de verkoop.

http://www.amb.org/audio/

Ben net begonnen met een Sigma 11 voeding :D
Heb ik de gamma1 van, maar dan alleen de spdif ontvanger geplaatst (geen dac, geen usb). Leuk spdif ontvanger printje.
Gebruikersavatar
VT4C
Berichten: 248
Lid geworden op: di 26 apr 2011, 22:43

Re: Leveranciers

Bericht door VT4C »

Zeer veel buizen en toebehoren:

http://www.tubesandmore.com/
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Leveranciers

Bericht door AatV »

Deze leverancier uit Hong Kong moet het gelijknamige forumlid ongetwijfeld aanspreken :
http://www.vt4c.com/shop/program/main.php

groet,
Aat
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Leveranciers

Bericht door Kappa7 »

Ik mis hier eigenlijk nog materiaal leveranciers voor behuizingen (metaal en dergelijke.)
Misschien ook een idee voor de TS om de leveranciers per productgroep te zetten.
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Leveranciers

Bericht door RobertD »

Bij http://www.diyclub.biz kun je mooie behuizingen bestellen. Ik heb er onlangs één besteld, en gelijk ook een volumeregelaar/ingangsprint met afstandbediening erbij. Zodra het binnen is zal ik mijn bevindingen posten.
Gebruikersavatar
Chris_T
Berichten: 1443
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 15:15
Locatie: Wageningen

Re: Leveranciers

Bericht door Chris_T »

Electronica boer uit Ede http://www.eijlander.nl.
Beetje een allround zaak, verkoopt naast electronica onderdelen bijvoorbeeld ook wat Visaton, Behringer & Dap spul.
Laatst gewijzigd door Chris_T op ma 20 jun 2011, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
VT4C
Berichten: 248
Lid geworden op: di 26 apr 2011, 22:43

Re: Leveranciers

Bericht door VT4C »

buizenversterkerwalhalla:

http://www.die-wuestens.de/

O.a. betaalbare voorbuizen en buisvoeten:
http://www.military-tubes.com/
Laatst gewijzigd door VT4C op di 21 jun 2011, 6:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Leveranciers

Bericht door ray5150 »

Kappa7 schreef:
Ik mis hier eigenlijk nog materiaal leveranciers voor behuizingen (metaal en dergelijke.)
Misschien ook een idee voor de TS om de leveranciers per productgroep te zetten.
voorzetje: http://www.kokkelink.nl/ (helaas geen webshop... :? )
en : http://www.fabory.nl/
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: Leveranciers

Bericht door knuisje »

Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Leveranciers

Bericht door TubeHead »

Kappa7 schreef:
Misschien ook een idee voor de TS om de leveranciers per productgroep te zetten.
Dat is haast onmogelijk. Want de één verkoopt alleen buizen en de andere buizen en behuizingen bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar
VT4C
Berichten: 248
Lid geworden op: di 26 apr 2011, 22:43

Re: Leveranciers

Bericht door VT4C »

NOS buizen, hoogspannings-elko's, 19" chassis', Variac's, uni. meters, etc.:

http://www.elektrodump.nl/
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Leveranciers

Bericht door ray5150 »

http://www.senso.dds.nl/index.html
http://www.engineersatwork.nl/catalog/index.php

Beiden zijn gespecialiseerd in (zeldzame) onderdelen voor synthesizers, en dat is ook electronica... :mrgreen:
Gebruikersavatar
VT4C
Berichten: 248
Lid geworden op: di 26 apr 2011, 22:43

Re: Leveranciers

Bericht door VT4C »

AatV schreef:
Deze leverancier uit Hong Kong moet het gelijknamige forumlid ongetwijfeld aanspreken : http://www.vt4c.com/shop/program/main.php
groet, Aat
:wink:

***************************

Audiofiele hoogwattage (kathode) weerstanden: Caddock non-inductive
Bijlagen
VT4C
VT4C
Gebruikersavatar
VT4C
Berichten: 248
Lid geworden op: di 26 apr 2011, 22:43

Re: Leveranciers

Bericht door VT4C »

Voor Service Manuals van vintage versterkers en radio's:

http://www.manualman.com/
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Leveranciers

Bericht door ray5150 »

Ho, ho. daar hebben we het service manual topic al voor.... :wink:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =8&t=11884
Gebruikersavatar
VT4C
Berichten: 248
Lid geworden op: di 26 apr 2011, 22:43

Re: Leveranciers

Bericht door VT4C »

ray5150 schreef:
Ho, ho. daar hebben we het service manual topic al voor.... :wink:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =8&t=11884
Ja, maar daar staat 'gratis'...
Gebruikersavatar
VT4C
Berichten: 248
Lid geworden op: di 26 apr 2011, 22:43

Re: Leveranciers

Bericht door VT4C »

(Prijzen) paradijs voor de DIY buizenliefhebbers:
http://www.goodcomponent.com/index.html
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Leveranciers

Bericht door RobertD »

Ik kwam net deze tegen: http://livinginthepast-audioweb.co.uk/transformers.php

Verkoop van transformatoren en spoelen voor buizenversterkers.
Heeft ook leuke schema's en theoretische achtergrond voor zelfbouwers.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Leveranciers

Bericht door b_force »

Die website was ik kwijt :D

Deze is trouwens wel hip: :P
http://livinginthepast-audioweb.co.uk/xfrmrvt228.php
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Leveranciers

Bericht door ray5150 »

VT4C schreef:
ray5150 schreef:
Ho, ho. daar hebben we het service manual topic al voor.... :wink:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =8&t=11884
Ja, maar daar staat 'gratis'...
Jij betaald liever voor een schema of manual? :mrgreen:
Gebruikersavatar
VT4C
Berichten: 248
Lid geworden op: di 26 apr 2011, 22:43

Re: Leveranciers

Bericht door VT4C »

ray5150 schreef:
VT4C schreef:
ray5150 schreef:
Ho, ho. daar hebben we het service manual topic al voor.... :wink: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =8&t=11884
Ja, maar daar staat 'gratis'...
Jij betaald liever voor een schema of manual? :mrgreen:
User Manuals zijn meestal nog wel gratis, Service Manuals (met schema's) maar zelden.
Plaats reactie

Terug naar “Overige Audio-elektronica”