Leveranciers
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Leveranciers
Deze nog niet gezien......
http://www.vandijkenelektronica.nl/
heeft ook een leuke collectie aan "soldeerbaar spul".
http://www.vandijkenelektronica.nl/
heeft ook een leuke collectie aan "soldeerbaar spul".
Re: Leveranciers
Verkoopt DIY pcb's van voedingen, versterkers en DAC's. Daarnaast heeft hij ook nog een kleine verzameling van verwante onderdelen in de verkoop.
http://www.amb.org/audio/
Ben net begonnen met een Sigma 11 voeding
http://www.amb.org/audio/
Ben net begonnen met een Sigma 11 voeding
Re: Leveranciers
Henkjan schreef:dit wordt een lekkere verzameling zo... we zullen dit tzt eens overnemen op de frontpage
ik bestel t meeste bij http://www.farnell.nl
Ik zeg: STICKY !!
Re: Leveranciers
Voed. trafo's, chokes en UGT's:
- http://www.sowter.co.uk/
- http://www.lundahl.se/
- http://audio-life.nl/audio-consulting/i ... ransformer
Buizen, JJ elko's, Hammond, etc.:
- http://www.tube-town.net/ttstore/
- http://www.btb-elektronik.de/de/index.html
(High-end) audio componenten, te veel om op te noemen:
- http://www.partsconnexion.com/
- http://www.hificollective.co.uk/
- http://electronics.shop.ebay.com/Vintag ... 998/i.html
- http://www.klare.nl/
High-end (buizen-) kits, DAC's en componenten:
- http://www.welbornelabs.com/
- http://www.wavelengthaudio.com/
- http://www.sowter.co.uk/
- http://www.lundahl.se/
- http://audio-life.nl/audio-consulting/i ... ransformer
Buizen, JJ elko's, Hammond, etc.:
- http://www.tube-town.net/ttstore/
- http://www.btb-elektronik.de/de/index.html
(High-end) audio componenten, te veel om op te noemen:
- http://www.partsconnexion.com/
- http://www.hificollective.co.uk/
- http://electronics.shop.ebay.com/Vintag ... 998/i.html
- http://www.klare.nl/
High-end (buizen-) kits, DAC's en componenten:
- http://www.welbornelabs.com/
- http://www.wavelengthaudio.com/
Re: Leveranciers
Heb ik de gamma1 van, maar dan alleen de spdif ontvanger geplaatst (geen dac, geen usb). Leuk spdif ontvanger printje.Fokko schreef:Verkoopt DIY pcb's van voedingen, versterkers en DAC's. Daarnaast heeft hij ook nog een kleine verzameling van verwante onderdelen in de verkoop.
http://www.amb.org/audio/
Ben net begonnen met een Sigma 11 voeding
Re: Leveranciers
Deze leverancier uit Hong Kong moet het gelijknamige forumlid ongetwijfeld aanspreken :
http://www.vt4c.com/shop/program/main.php
groet,
Aat
http://www.vt4c.com/shop/program/main.php
groet,
Aat
Re: Leveranciers
Ik mis hier eigenlijk nog materiaal leveranciers voor behuizingen (metaal en dergelijke.)
Misschien ook een idee voor de TS om de leveranciers per productgroep te zetten.
Misschien ook een idee voor de TS om de leveranciers per productgroep te zetten.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Leveranciers
Bij http://www.diyclub.biz kun je mooie behuizingen bestellen. Ik heb er onlangs één besteld, en gelijk ook een volumeregelaar/ingangsprint met afstandbediening erbij. Zodra het binnen is zal ik mijn bevindingen posten.
Re: Leveranciers
Electronica boer uit Ede http://www.eijlander.nl.
Beetje een allround zaak, verkoopt naast electronica onderdelen bijvoorbeeld ook wat Visaton, Behringer & Dap spul.
Beetje een allround zaak, verkoopt naast electronica onderdelen bijvoorbeeld ook wat Visaton, Behringer & Dap spul.
Laatst gewijzigd door Chris_T op ma 20 jun 2011, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Leveranciers
buizenversterkerwalhalla:
http://www.die-wuestens.de/
O.a. betaalbare voorbuizen en buisvoeten:
http://www.military-tubes.com/
http://www.die-wuestens.de/
O.a. betaalbare voorbuizen en buisvoeten:
http://www.military-tubes.com/
Laatst gewijzigd door VT4C op di 21 jun 2011, 6:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Leveranciers
voorzetje: http://www.kokkelink.nl/ (helaas geen webshop...Kappa7 schreef:Ik mis hier eigenlijk nog materiaal leveranciers voor behuizingen (metaal en dergelijke.)
Misschien ook een idee voor de TS om de leveranciers per productgroep te zetten.
en : http://www.fabory.nl/
Re: Leveranciers
Goedkope PCB leveranciers:
http://iteadstudio.com/store/index.php? ... Path=19_20
http://www.pcbcart.com/
http://iteadstudio.com/store/index.php? ... Path=19_20
http://www.pcbcart.com/
Re: Leveranciers
Dat is haast onmogelijk. Want de één verkoopt alleen buizen en de andere buizen en behuizingen bijvoorbeeld.Kappa7 schreef:Misschien ook een idee voor de TS om de leveranciers per productgroep te zetten.
Re: Leveranciers
NOS buizen, hoogspannings-elko's, 19" chassis', Variac's, uni. meters, etc.:
http://www.elektrodump.nl/
http://www.elektrodump.nl/
Re: Leveranciers
http://www.senso.dds.nl/index.html
http://www.engineersatwork.nl/catalog/index.php
Beiden zijn gespecialiseerd in (zeldzame) onderdelen voor synthesizers, en dat is ook electronica...
http://www.engineersatwork.nl/catalog/index.php
Beiden zijn gespecialiseerd in (zeldzame) onderdelen voor synthesizers, en dat is ook electronica...
Re: Leveranciers
AatV schreef:Deze leverancier uit Hong Kong moet het gelijknamige forumlid ongetwijfeld aanspreken : http://www.vt4c.com/shop/program/main.php
groet, Aat
***************************
Audiofiele hoogwattage (kathode) weerstanden: Caddock non-inductive
Re: Leveranciers
Ho, ho. daar hebben we het service manual topic al voor....
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =8&t=11884
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =8&t=11884
Re: Leveranciers
Ja, maar daar staat 'gratis'...ray5150 schreef:Ho, ho. daar hebben we het service manual topic al voor....![]()
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =8&t=11884
Re: Leveranciers
(Prijzen) paradijs voor de DIY buizenliefhebbers:
http://www.goodcomponent.com/index.html
http://www.goodcomponent.com/index.html
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Leveranciers
Ik kwam net deze tegen: http://livinginthepast-audioweb.co.uk/transformers.php
Verkoop van transformatoren en spoelen voor buizenversterkers.
Heeft ook leuke schema's en theoretische achtergrond voor zelfbouwers.
Verkoop van transformatoren en spoelen voor buizenversterkers.
Heeft ook leuke schema's en theoretische achtergrond voor zelfbouwers.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Leveranciers
Die website was ik kwijt 
Deze is trouwens wel hip:
http://livinginthepast-audioweb.co.uk/xfrmrvt228.php
Deze is trouwens wel hip:
http://livinginthepast-audioweb.co.uk/xfrmrvt228.php
Re: Leveranciers
Jij betaald liever voor een schema of manual?VT4C schreef:Ja, maar daar staat 'gratis'...ray5150 schreef:Ho, ho. daar hebben we het service manual topic al voor....![]()
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =8&t=11884
Re: Leveranciers
User Manuals zijn meestal nog wel gratis, Service Manuals (met schema's) maar zelden.ray5150 schreef:Jij betaald liever voor een schema of manual?VT4C schreef:Ja, maar daar staat 'gratis'...ray5150 schreef:Ho, ho. daar hebben we het service manual topic al voor....http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =8&t=11884
