Ik heb nu alles weer aan het spelen, de server voor de muziek en de versterkers die toch wel hun goede kant hebben kunnen tonen.
In het vergelijk met de LM4780 van Knuisje, het vergelijk waar de Herman Karton niet helemaal goed aangestuurd kon worden met de 3,5 plug aansluiting, maar via de de Apple Klapdoos van Vinculum toch wel een indruk konden geven.
Het is voor mij wel duidelijk dat de LM4780 beter met de Hypex 180 HG hxr, als met de Tripath kan worden vergeleken.
Het was weer een leuke dag met veel mogelijkheden om een beeld te krijgen van andere systemen.
Ik was verbaast over de set van Harry, juist door die cornerwoofers een goed beeld gekregen hoe het ook weer kan.
De draaitafel van Kappa7 had ik al eerder gehoord

, maar nu in deze setting verbijsterend mooi.
Ik heb bij die opstellingen van de boven zalen niet alles meegekregen, juist die (AMT) achtigen, ik wist niet dat die speelden
Al met al weer een goede dag om op terug te kijken, bedankt voor de organisatie.
@ HJ, naast het deel wat jij organiseerde heb ik ook wat voor jou georganiseerd
Jou speakers en de Herman Karton staan veilig bij mij in de berging.
P.S. Dat de Idunn++ er stonden was juist om de mensen die er aan meegedacht hebben te bedanken, ik heb het ervaren als een product van het Forum, zonder die inbreng was ik niet tot dit totaal gekomen, waarvoor ik mijn dank uitspreek mede namens mijn zus.