'hardware' sinus generator
Moderator: Beheerdersteam
Re: 'hardware' sinus generator
Draait die software nou al Henkjan?
Het is verreweg de simpelste en goedkoopste oplossing voor wat je wilt naast natuurlijk een laptop of palm PC. Voor het inwapperen van speakers gebruik ik gewoon mijn laptop eigenlijk. Die is zo ingesteld dat als ik hem dichtklap alleen het scherm uitgaat.
Overigens kun je ook gewoon een MP3'tje maken met een sweep of wapper signaal en dat op een MP3 spelertje afdraaien.
Het is verreweg de simpelste en goedkoopste oplossing voor wat je wilt naast natuurlijk een laptop of palm PC. Voor het inwapperen van speakers gebruik ik gewoon mijn laptop eigenlijk. Die is zo ingesteld dat als ik hem dichtklap alleen het scherm uitgaat.
Overigens kun je ook gewoon een MP3'tje maken met een sweep of wapper signaal en dat op een MP3 spelertje afdraaien.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 'hardware' sinus generator
de software wel (een andere dan die door Hans voorgestelde ivm de android versie, maar een die wel lijkt te voldoen aan wat ik er mee wil), maar de plug van die HTC is niet standaard, moet ik dus eerst ergens een verloop vandaan halen om een gewone 1/8" plug op te kunnen zetten
Re: 'hardware' sinus generator
Ok, dat gaat dan wel goed komen. Voor goedkope verloop en/of headset kabeltjes: Kijk eens op eBay.
Re: 'hardware' sinus generator
Ik heb hier nog één liggen. ooit es zelf gebouwd in de jaren ??
Hebbe? Zal het ding ff opzoeken en kijken of ie het nog doet. Zit geen uitlees of aflees dingetje op. En als ik dat ding nog heb, heb ik vast en zeker ook het schema nog. Werkt op 220V.
Het ding al gevonden. Morgen meer.
Hebbe? Zal het ding ff opzoeken en kijken of ie het nog doet. Zit geen uitlees of aflees dingetje op. En als ik dat ding nog heb, heb ik vast en zeker ook het schema nog. Werkt op 220V.
Het ding al gevonden. Morgen meer.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 'hardware' sinus generator
ik ben benieuwd, een TL-sinus generatorsietse schreef:Ik heb hier nog één liggen. ooit es zelf gebouwd in de jaren ??
Hebbe? Zal het ding ff opzoeken en kijken of ie het nog doet. Zit geen uitlees of aflees dingetje op. En als ik dat ding nog heb, heb ik vast en zeker ook het schema nog. Werkt op 220V.
Het ding al gevonden. Morgen meer.
Re: 'hardware' sinus generator
Ik zal morgen ff proberen of ie et nog steeds doet en of ik het schema en zo kan vinden. Heb het nu ff druk.
Re: 'hardware' sinus generator
Nee dat is hem niet. Heb de bouwbeschrijving en uitleg over de werking gevonden. Het is een Philips bouw pakketje. Zal straks wel even een fotootje plaatsen.
Re: 'hardware' sinus generator
Zo, de afmetingen,
hoog 7cm
breed 10cm
lang 20cm
leeftijd vermoedelijk ergens jaren 60 maar hij doet het nog steeds. Tuurlijk, door mij bebouwd hé......
Dus Henkjan tegen verzend kosten of zo. Ik zal het nog ff beter stofvrij maken.
Binnenkant is nog als nieuw.
hoog 7cm
breed 10cm
lang 20cm
leeftijd vermoedelijk ergens jaren 60 maar hij doet het nog steeds. Tuurlijk, door mij bebouwd hé......
Dus Henkjan tegen verzend kosten of zo. Ik zal het nog ff beter stofvrij maken.
