Weet je wat het is, als je echt *niet* op een pakket zit te wachten staan ze om 8:30u op de stoep (en bellen ze me dus uit m'n bed) en als je het eigenlijk gisteren moest hebben komen ze om vijf voor zes, of de volgende dag pas, altijd te laat dus. Ik had me dus voorgenomen dat ik er niet op zat te wachten
Het is een beest, gebouwd in een tijdperk toen gereedschap ontworpen werd met de gedachte dat het lang, heel lang, mee moest gaan en niet kapot was te krijgen. Ik heb me laten vertellen dat de machine nog van Arno's z'n vader is geweest.
Et voila! Toen waren de kasten in een ochtendje klaar
kasten_nobudget_klein.jpg
Vanochtend kwam de bezorger van de TNT Post langs met een doos met daarin een bovenfrees met 18mm afrondfrees en de complimenten van dre en Arno (bedankt mannen!)
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Volleerd verhuisdozenuitpakker
wss een domme vraag, maar waarom had je nog een 18 mm frees nodig? aangezien je de gaten voor de speakers / basreflexpijp al gefreesd had.. bedankt voor de link naar dit topic trouwens!
Et voila! Toen waren de kasten in een ochtendje klaar
kasten_nobudget_klein.jpg
Vanochtend kwam de bezorger van de TNT Post langs met een doos met daarin een bovenfrees met 18mm afrondfrees en de complimenten van dre en Arno (bedankt mannen!)
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Volleerd verhuisdozenuitpakker
wss een domme vraag, maar waarom had je nog een 18 mm frees nodig? aangezien je de gaten voor de speakers / basreflexpijp al gefreesd had.. bedankt voor de link naar dit topic trouwens!
De 18mm (afrond)frees had ik nodig voor de afrondingen aan de zijkant, zie Sketchup plaatje in de eerste post.
trouwens uitgezonderd sketch-up nog andere leuke 3d ontwerp/teken programma's? ik vond hier geen topic over, maar doordat mijn laptop (vista) service pack 2 niet wil installeren, kan ik sketch-up niet installeren....
Solid Works, Solid Edge en NX Unigraphics zijn pakket waar ik zelf mee heb gewerkt voor mijn opleiding. Maar is professioneel gericht en natuurlijk niet zo makkelijk te leren als Sketchup. Als je wilt kan ik je wel helpen met het maken van een of meerdere 3d modellen. Gerenderd ziet het er wat gelikter uit dan Sketchup. Ik heb wel tekeningen nodig met maten maar dat mag in 2d uiteraard.
maar doordat mijn laptop (vista) service pack 2 niet wil installeren....
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat Vista ook met SP2 een drama blijft. Overigens had ik SkUp volgens mij ook onder niet-2-geservicepackte Vista's wel draaien. Heb je ook een oudere versie geprobeerd?