(in een hoorn systeem)
En was het wat?
Moderator: Beheerdersteam
ovni schreef:Heeft iemand deze unit al eens mogen beluisteren?
(in een hoorn systeem)
En was het wat?
Ik kan me nog herinneren dat Rudy een mooi filter er tussen had voor bij zich thuis. Wat er meteen al uitging omdat het niet in de grote zaal werkteweidok schreef:ovni schreef:Heeft iemand deze unit al eens mogen beluisteren?
(in een hoorn systeem)
En was het wat?
We hebben deze speaker in een ML TL (van Rudy - RUMOH) tijdens de laatste luisterdag
in Beetserzwaag kunnen beluisteren een heel fiijne speaker
genoeg bas en hoog en prachtig midden...
dus een toppertje van een breedbander.. valt de Fostex FE 167 E bij in het niet
Het model "de Sylphe" is bij Romuh te beluisteren
in een hoorn heb ik de TB W 8-1772 (nog) niet gehoord dus ...
plaatje
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/downl ... &mode=view