ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Gaat naw de 28e worden. eea nog worden vastgelegd bij het gemeenschapshuis.
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Hoi nu heb ik waarschijnlijk wat gemist mist maar Wat gaat er dan allemaal komen?
Graag zou ik ook eens komen kijken en kan eventueel nog een Draaitafel meenemen als daar tenminste prijs op wordt gesteld.
Ik hoor het wel
Groetjes George
Graag zou ik ook eens komen kijken en kan eventueel nog een Draaitafel meenemen als daar tenminste prijs op wordt gesteld.
Ik hoor het wel
Groetjes George
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Hier kun je in ieder geval zijn wat je in 2010 hebt gemist
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 8#p1473958
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 8#p1473958
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Ziet er gezellig uit maar ik bedoel.
Is er al een topic aangemaakt met wat er voor 2011 in de planning staat?
Ik heb het in ieder geval nog niet gevonden vandaar.
Groetjes George
Is er al een topic aangemaakt met wat er voor 2011 in de planning staat?
Ik heb het in ieder geval nog niet gevonden vandaar.
Groetjes George
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Planning, daar deden we toch niet meer aan? 
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Sorry hoor ik ben hier nog niet zo lang en moet nog veel leren duss. 
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Spit rubriek eens door
Dan krijg je volgens mij een prima idee hoe het er aan toe gaat
Dan krijg je volgens mij een prima idee hoe het er aan toe gaat
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Ik praat je anders de 27e wel bijKappa7 schreef:Sorry hoor ik ben hier nog niet zo lang en moet nog veel leren duss.
Als we daar de kans toe krijgen met de volgende bijeenkomst, misschien komt Tubehead ook wel weer
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Top zie ik je daar en misschien Tubehead ook helaas had ik het de vorige keer iets te druk maar daar gaan we dan de 27e tijd voor maken.hannesie schreef:Ik praat je anders de 27e wel bijKappa7 schreef:Sorry hoor ik ben hier nog niet zo lang en moet nog veel leren duss.
Als we daar de kans toe krijgen met de volgende bijeenkomst, misschien komt Tubehead ook wel weer.
Groetjes George
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Planning gebeurd nog wel enigzins, maar wat mij betreft minimaal. Het is gebleken dat er met minimale planning maximale pret is. Dit is in de loop der tijd gebleken de beste methode haha. Maar precies zoals Bart al zei, spit even de topics door. we hebben er nu al 5 in total ongeveer toch?
jan
jan
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
ik wil mij alvast aanbieden als fotograaf voor de sfeerplaatjes van 2011 
(uiteraard mag iedereen een camera meebrengen
)
(uiteraard mag iedereen een camera meebrengen
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Raak je de tel kwijt Jan? Dit jaar organiseer je Breda maar liefst voor de 7e keer!
Voor een beeld over de laatste aanpak volstaat het overigens om de eerste posts van dit topic te bekijken. Het overige is vooral leuk als je de tijd hebt, of nieuwsgierig bent naar het reilen en zeilen rondom eerdere luisterdagen.
Je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen hoor. Met al die topictitels over luisterdagen en alleen al duizenden posts over planningen is het niet zo vreemd om te informeren of er al een planning is. Vooral niet omdat je daar eerst naar hebt gezocht.Kappa7 schreef:Sorry hoor ik ben hier nog niet zo lang en moet nog veel leren duss.
Voor een beeld over de laatste aanpak volstaat het overigens om de eerste posts van dit topic te bekijken. Het overige is vooral leuk als je de tijd hebt, of nieuwsgierig bent naar het reilen en zeilen rondom eerdere luisterdagen.
- amanda
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 758
- Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Gelukkig maarBertDB schreef:ik wil mij alvast aanbieden als fotograaf voor de sfeerplaatjes van 2011
(uiteraard mag iedereen een camera meebrengen)
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Aha het is mij een stuk duidelijker geworden dan wacht ik tot het aanmeld topic voor 2011 is gestart en zal ik me daar dan aanmelden.Marp schreef:Raak je de tel kwijt Jan? Dit jaar organiseer je Breda maar liefst voor de 7e keer!
Je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen hoor. Met al die topictitels over luisterdagen en alleen al duizenden posts over planningen is het niet zo vreemd om te informeren of er al een planning is. Vooral niet omdat je daar eerst naar hebt gezocht.Kappa7 schreef:Sorry hoor ik ben hier nog niet zo lang en moet nog veel leren duss.
Voor een beeld over de laatste aanpak volstaat het overigens om de eerste posts van dit topic te bekijken. Het overige is vooral leuk als je de tijd hebt, of nieuwsgierig bent naar het reilen en zeilen rondom eerdere luisterdagen.
Lijkt me nu al gezellig om de mensen hier een IRL te ontmoeten.
Groetjes George
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
28e... kreeg recent een andere uitnodiging die ik niet kan laten schieten voor die datum..
Combineren gaat misschien, maar dan ben ik al vroeg weg. Moet ik de pizza missen

- amanda
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 758
- Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Dat betekent 1 week langer om je speakers klaar te hebbenWowly schreef:De 28e is vastgelegd!
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Niet zo getreurd joh. Ik wil hem best nasturen, of zorgen dat hij in goede handen terecht komt.guido schreef:Moet ik de pizza missen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets doen ZBA'ers gewoon voor elkaar.
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Das mooi alleen het duurt nog zo lang
Komt er iemand nog langs Haaksbergen of Delden die mij en mijn luidsprekers mee kan nemen?
Komt er iemand nog langs Haaksbergen of Delden die mij en mijn luidsprekers mee kan nemen?
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Misschien ga ik dit jaar ook wel eens heen
. Zit al haast 1,5 jaar te kijken op het forum en het begint steeds meer te jeuken om daar heen te gaan..
Ik hoop dat er dit jaar weer een meetcursus komt? Of een cursus minidsp
.
Als ik heenga dan zit haaksbergen niet zo ver van enschede zuid af
Tegen die tijd hoop ik toch mijn LBVS wel eens af te hebben
.
De voorversterker is bijna klaar, eindversterker is al wel klaar. Dus die kunnen dan wel mee.
Ik hoop dat er dit jaar weer een meetcursus komt? Of een cursus minidsp
Als ik heenga dan zit haaksbergen niet zo ver van enschede zuid af
Tegen die tijd hoop ik toch mijn LBVS wel eens af te hebben
De voorversterker is bijna klaar, eindversterker is al wel klaar. Dus die kunnen dan wel mee.
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
ja, wat ik dit jaar héél graag zou zien is een praktische cursus voor het gebruiken van meetresultaten (speaker en/of room) om je DSP (minidsp) in te stellen.
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Wie o Wie, wie zijn dan de EXPERTS, c.q. Ervaringsdeskundigen ??????BertDB schreef:ja, wat ik dit jaar héél graag zou zien is een praktische cursus voor het gebruiken van meetresultaten (speaker en/of room) om je DSP (minidsp) in te stellen.
Maar dan ga ik deze keer wel vooraan zitten, als dit door gaat
Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll
Wat misschien ook wel leuk is, de 2 versies van de LBVS mee te nemen aangezien DragoSz de LBVS met de EL166 heeft en ik straks met de Peerless.
