ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Welke datum schikt jou het beste?

Peiling eindigde op di 18 jan 2011, 18:44

21 mei
2
3%
28 mei
8
14%
maakt mij geen bal uit
47
81%
ik kan beiden niet
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 58

Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Wowly »

Gaat naw de 28e worden. eea nog worden vastgelegd bij het gemeenschapshuis.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Kappa7 »

Hoi nu heb ik waarschijnlijk wat gemist mist maar Wat gaat er dan allemaal komen?
Graag zou ik ook eens komen kijken en kan eventueel nog een Draaitafel meenemen als daar tenminste prijs op wordt gesteld.

Ik hoor het wel
Groetjes George
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door hannesie »

Hier kun je in ieder geval zijn wat je in 2010 hebt gemist :D

http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 8#p1473958
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Kappa7 »

Ziet er gezellig uit maar ik bedoel.
Is er al een topic aangemaakt met wat er voor 2011 in de planning staat?
Ik heb het in ieder geval nog niet gevonden vandaar.

Groetjes George
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door b_force »

Planning, daar deden we toch niet meer aan? :lol:
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Kappa7 »

Sorry hoor ik ben hier nog niet zo lang en moet nog veel leren duss. :D
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door b_force »

Spit rubriek eens door 8) :wink: :D
Dan krijg je volgens mij een prima idee hoe het er aan toe gaat :)
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door hannesie »

Kappa7 schreef:
Sorry hoor ik ben hier nog niet zo lang en moet nog veel leren duss. :D
Ik praat je anders de 27e wel bij :mrgreen:

Als we daar de kans toe krijgen met de volgende bijeenkomst, misschien komt Tubehead ook wel weer :roll: .
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Kappa7 »

hannesie schreef:
Kappa7 schreef:
Sorry hoor ik ben hier nog niet zo lang en moet nog veel leren duss. :D
Ik praat je anders de 27e wel bij :mrgreen:

Als we daar de kans toe krijgen met de volgende bijeenkomst, misschien komt Tubehead ook wel weer :roll: .
Top zie ik je daar en misschien Tubehead ook helaas had ik het de vorige keer iets te druk maar daar gaan we dan de 27e tijd voor maken.

Groetjes George
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Wowly »

Planning gebeurd nog wel enigzins, maar wat mij betreft minimaal. Het is gebleken dat er met minimale planning maximale pret is. Dit is in de loop der tijd gebleken de beste methode haha. Maar precies zoals Bart al zei, spit even de topics door. we hebben er nu al 5 in total ongeveer toch?

jan
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door BertDB »

ik wil mij alvast aanbieden als fotograaf voor de sfeerplaatjes van 2011 :mrgreen:
(uiteraard mag iedereen een camera meebrengen :-$ )
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Marp »

Raak je de tel kwijt Jan? Dit jaar organiseer je Breda maar liefst voor de 7e keer! :proost:
Kappa7 schreef:
Sorry hoor ik ben hier nog niet zo lang en moet nog veel leren duss. :D
Je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen hoor. Met al die topictitels over luisterdagen en alleen al duizenden posts over planningen is het niet zo vreemd om te informeren of er al een planning is. Vooral niet omdat je daar eerst naar hebt gezocht.

Voor een beeld over de laatste aanpak volstaat het overigens om de eerste posts van dit topic te bekijken. Het overige is vooral leuk als je de tijd hebt, of nieuwsgierig bent naar het reilen en zeilen rondom eerdere luisterdagen.
Gebruikersavatar
amanda
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 758
Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door amanda »

BertDB schreef:
ik wil mij alvast aanbieden als fotograaf voor de sfeerplaatjes van 2011 :mrgreen:
(uiteraard mag iedereen een camera meebrengen :-$ )
Gelukkig maar :mrgreen:
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Kappa7 »

Marp schreef:
Raak je de tel kwijt Jan? Dit jaar organiseer je Breda maar liefst voor de 7e keer! :proost:
Kappa7 schreef:
Sorry hoor ik ben hier nog niet zo lang en moet nog veel leren duss. :D
Je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen hoor. Met al die topictitels over luisterdagen en alleen al duizenden posts over planningen is het niet zo vreemd om te informeren of er al een planning is. Vooral niet omdat je daar eerst naar hebt gezocht.

Voor een beeld over de laatste aanpak volstaat het overigens om de eerste posts van dit topic te bekijken. Het overige is vooral leuk als je de tijd hebt, of nieuwsgierig bent naar het reilen en zeilen rondom eerdere luisterdagen.
Aha het is mij een stuk duidelijker geworden dan wacht ik tot het aanmeld topic voor 2011 is gestart en zal ik me daar dan aanmelden.
Lijkt me nu al gezellig om de mensen hier een IRL te ontmoeten.

Groetjes George
Joland
Berichten: 170
Lid geworden op: wo 08 sep 2010, 13:46

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Joland »

28e staat genoteerd :)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Wowly »

De 28e is vastgelegd!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Henkjan »

:rock:
guido
Berichten: 184
Lid geworden op: ma 08 jan 2007, 2:14
Locatie: zuiden
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door guido »

28e... kreeg recent een andere uitnodiging die ik niet kan laten schieten voor die datum.. :( Combineren gaat misschien, maar dan ben ik al vroeg weg. Moet ik de pizza missen :( :( :( :( :( :(
Gebruikersavatar
amanda
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 758
Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door amanda »

Wowly schreef:
De 28e is vastgelegd!
Dat betekent 1 week langer om je speakers klaar te hebben :lol:
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Marp »

guido schreef:
Moet ik de pizza missen :( :( :( :( :( :(
Niet zo getreurd joh. Ik wil hem best nasturen, of zorgen dat hij in goede handen terecht komt. :proost:
Zoiets doen ZBA'ers gewoon voor elkaar. :dank:
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door DragoSz »

Das mooi alleen het duurt nog zo lang :boos:

Komt er iemand nog langs Haaksbergen of Delden die mij en mijn luidsprekers mee kan nemen?
Gebruikersavatar
Lieuwe
Berichten: 502
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 10:05
Locatie: Enschede

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Lieuwe »

Misschien ga ik dit jaar ook wel eens heen :P. Zit al haast 1,5 jaar te kijken op het forum en het begint steeds meer te jeuken om daar heen te gaan..
Ik hoop dat er dit jaar weer een meetcursus komt? Of een cursus minidsp ;).
Als ik heenga dan zit haaksbergen niet zo ver van enschede zuid af :rock:

Tegen die tijd hoop ik toch mijn LBVS wel eens af te hebben :P.
De voorversterker is bijna klaar, eindversterker is al wel klaar. Dus die kunnen dan wel mee.
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door BertDB »

ja, wat ik dit jaar héél graag zou zien is een praktische cursus voor het gebruiken van meetresultaten (speaker en/of room) om je DSP (minidsp) in te stellen.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door hannesie »

BertDB schreef:
ja, wat ik dit jaar héél graag zou zien is een praktische cursus voor het gebruiken van meetresultaten (speaker en/of room) om je DSP (minidsp) in te stellen.
Wie o Wie, wie zijn dan de EXPERTS, c.q. Ervaringsdeskundigen ?????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar dan ga ik deze keer wel vooraan zitten, als dit door gaat :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Lieuwe
Berichten: 502
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 10:05
Locatie: Enschede

Re: ZBA Luisterdag Breda VII mei 2011 - nu met poll

Bericht door Lieuwe »

Wat misschien ook wel leuk is, de 2 versies van de LBVS mee te nemen aangezien DragoSz de LBVS met de EL166 heeft en ik straks met de Peerless.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”