de ZBA versterker van het jaar 2010 - nominaties graag!

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

de ZBA versterker van het jaar 2010 - nominaties graag!

Bericht door Henkjan »

jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste versterker van 2010.

voorwaarden:
  • eigen project van een forum lid
  • moet hier op het forum gepresenteerd zijn
  • moet in 2010 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 16 januari 2011 18:00
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Bericht door Marp »

Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Bericht door Barry2001 »

Om maar even de buizen hier onder de aandacht te brengen :mrgreen: hierbij de KT88PP die afgelopen jaar gereed is gekomen. Hij draait inmiddels naar volle tevredenheid dagelijks z'n uurtjes.

http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... f=7&t=9599
Bijlagen
IMG_2510.jpg
Laatst gewijzigd door Barry2001 op zo 09 jan 2011, 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Bericht door FR_Aad »

Ik had deze zo graag bij de nominaties gezien

Hopen dat we deze volgend jaar wel mogen nomineren.
Bijlagen
voor.jpg
Gebruikersavatar
TheoK
Berichten: 1471
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 7:22
Locatie: Kitchener

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Bericht door TheoK »

Had die van mij ook graag willen nomineren. :mrgreen:
Alleen hij is net na 2010 klaar. Is dat erg? :oops:
Bijlagen
P1020864.jpg
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Bericht door AatV »

@TheoK,

Dan wordt het dus 2011! :mrgreen:

groet,
Aat
Gebruikersavatar
EppeRRR
Berichten: 669
Lid geworden op: di 08 dec 2009, 22:57
Locatie: Hoogeveen

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Bericht door EppeRRR »

Ik zit nog heel erg te twijfelen tussen 2 (prachtige eenvoud) en 3 (fantastische originaliteit).

Ik zal zo snel mogelijk een beslissing maken :D
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Bericht door Henkjan »

geen haast, t stemmen is pas volgende week :D
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Bericht door DragoSz »

FR_Aad schreef:
Ik had deze zo graag bij de nominaties gezien

Hopen dat we deze volgend jaar wel mogen nomineren.
Wat is de link naar deze versterker? Ik keen net even maar kom hem niet echt vinden :(
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Bericht door FR_Aad »

Wat is de link naar deze versterker? Ik keen net even maar kom hem niet echt vinden :(
Sorry
Is ook een kunst werkje van Arno
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... %25+kennis
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Bericht door hannesie »

FR_Aad schreef:
Wat is de link naar deze versterker? Ik keen net even maar kom hem niet echt vinden :(
Sorry
Is ook een kunst werkje van Arno
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... %25+kennis
Die versterker krijgt een andere nominatie :oops:

Met de meeste pech !!!!!!!!
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Bericht door DragoSz »

hannesie schreef:
FR_Aad schreef:
Wat is de link naar deze versterker? Ik keen net even maar kom hem niet echt vinden :(
Sorry
Is ook een kunst werkje van Arno
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... %25+kennis
Die versterker krijgt een andere nominatie :oops:

Met de meeste pech !!!!!!!!
Ik zie al waarom ik hem niet kon vinden. Te veel lees werk om de achter stand intelopen :-#

Edit ff gebladerd maar wat een mooi ding :shock: Dat word dus nog een hoop lezen :wink:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: de ZBA versterker van het jaar - nominaties graag!

Bericht door FR_Aad »

hannesie schreef:
FR_Aad schreef:
Wat is de link naar deze versterker? Ik keen net even maar kom hem niet echt vinden :(
Sorry
Is ook een kunst werkje van Arno
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... %25+kennis
Die versterker krijgt een andere nominatie :oops:

Met de meeste pech !!!!!!!!
Een pechprijs speelde ook al in mijn gedachten.

Anders een eervolle vermelding misschien??
Gesloten

Terug naar “Projecten van het jaar”