voorwaarden:
- eigen project van een forum lid
- moet hier op het forum gepresenteerd zijn
- moet in 2010 gereed zijn gekomen
Moderator: Beheerdersteam
Wat is de link naar deze versterker? Ik keen net even maar kom hem niet echt vindenFR_Aad schreef:Ik had deze zo graag bij de nominaties gezien
Hopen dat we deze volgend jaar wel mogen nomineren.
SorryWat is de link naar deze versterker? Ik keen net even maar kom hem niet echt vinden
Die versterker krijgt een andere nominatieFR_Aad schreef:SorryWat is de link naar deze versterker? Ik keen net even maar kom hem niet echt vinden
Is ook een kunst werkje van Arno
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... %25+kennis
Ik zie al waarom ik hem niet kon vinden. Te veel lees werk om de achter stand intelopenhannesie schreef:Die versterker krijgt een andere nominatieFR_Aad schreef:SorryWat is de link naar deze versterker? Ik keen net even maar kom hem niet echt vinden
Is ook een kunst werkje van Arno
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... %25+kennis![]()
Met de meeste pech !!!!!!!!
Een pechprijs speelde ook al in mijn gedachten.hannesie schreef:Die versterker krijgt een andere nominatieFR_Aad schreef:SorryWat is de link naar deze versterker? Ik keen net even maar kom hem niet echt vinden
Is ook een kunst werkje van Arno
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... %25+kennis![]()
Met de meeste pech !!!!!!!!