Rudolf schreef:He wat jammer, nu houdt het op?
Ik wil ook de B1 gaan bouwen maar dan gebalanceerd (=alles dubbel) en vond pas net dit draadje.
Wel mooi veel tips vanuit de Nederlandse situatie, hoewel mijn Engels niet echt slecht is.
IK heb ooit die B1 van Leeuwarden gekocht en die draait met 2x oplaadbare 9 Volt blokjes prima op 18 Volt.
Ruud
Hoi Ruud, de print voor de B1 ligt gewoon netjes op zijn beurt te wachten
ik heb nog een aardige kluif werk in de vorm van de Galactica's waar ik nog druk mee bezig ben. Er liepen een aantal dingen tegelijk, maar daar ben ik maar even van afgestapt, dat werkt voor geen meter
ray5150 schreef:Is tie al klaar dan ?

(sommigen nemen Long-term wel erg serieus...

)
bij lange na niet, en ja, ik ook
