Waar hij eerst ging kraken doet hij het nu wel normaal. Dat stukje in mijn vorige post krijg je trouwens lekkere uitslag door
Het lijkt dus allemaal mee te vallen
En het lijkt erop dat ik op mijn luisterplek voor de tv een dip in het laag heb zitten, de sub is daar nauwelijks hoorbaar. Misschien toch maar een andere plekje
*edit*: Maak morgen wel even foto's van de ruimte die hij moet voeden en mogelijke posities waar hij zou kunnen staan.


