Dus dat is wel aan te raden? voorzover ik weet heb ik nu (bij de soldeersteun versie) geen last van oscillatie of andere storing.
Maar dat kan bij de print versie natuurljk anders zijn...
"in serie met het rooster", hoe moet ik dat zien? paralel tussen twee pennen of van een bepaalde pen naar de massa?
(ik geef toe, 't is een heel blonde vraag....
Nog voorkeur voor een soort weerstand? metaal of kool, 1% of 5%, 0.5 watt vermogen...?


