Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer

Bericht door Henkjan »

dat van de ex BTW prijzen heb ik overigens nooit begrepen... een winkelier zoals BMM/EA die zich op particulieren richt is afaik verplicht prijzen inclusief BTW te vermelden,of toch op z'n minst het echt duidelijk te maken. Alleen winkels die zich puur in het business-to-business actief zijn zoals bv de Macro mogen ex-BTW prijzen vermelden.
Gebruikersavatar
Chris_T
Berichten: 1443
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 15:15
Locatie: Wageningen

Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer

Bericht door Chris_T »

Incl. btw vermelden doet BMM/EA ook wel d.m.v. een popup ballonetje.
Dat verschijnt dan wanneer je met de muisaanwijzer over een plaatje zweeft.
Persoonlijk vind ik het alleen maar mega irritant en bijna een reden voor mij om ergens anders te bestellen.
Ook omdat ze verzenden via de super trage DPD, waarbij het altijd een week duurt voordat iets aankomt.

Wat ik trouwens erg vreemd vond is dat ze geen klantenkorting wilden geven op de visaton drivers, terwijl ze dat wel gewoon moeten doen.
In de overeenkomst van de audioclub lidmaatschap staat dat de korting geldt over het hele assortiment en bovenop alle andere kortingen komt (en dus ook op uitloop producten)
De reden die ik kreeg te horen was dat het al 'bodemprijzen' waren...terwijl deze nog hetzelfde waren als 5 jaar geleden.

Verder dan dat alleen maar positieve ervaringen gehad, pakketjes zijn altijd heel en goed verpakt aangekomen.
Laatst gewijzigd door Chris_T op zo 01 aug 2010, 4:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36745
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer

Bericht door Pjotr »

Chris_T schreef:
Verder dan dat alleen maar positieve ervaringen gehad, pakketjes zijn altijd heel en goed verpakt aangekomen.
En bij mij i.i.g. ook op tijd. Wat ik bestelde én op voorraad was én ik met Ideal vooruit betaalde werd de volgende dag keurig en goed verpakt bezorgd.

Het zal soms wel eens fout gaan maar toch niet altijd.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer

Bericht door Henkjan »

Chris_T schreef:
Incl. btw vermelden doet BMM/EA ook wel d.m.v. een popup ballonetje.
Dat verschijnt dan wanneer je met de muisaanwijzer over een plaatje zweeft.
ja, maar zoals je al eerder in dit draadje hebt kunnen lezen valt dat niet iedereen op, en lijkt het zo of hij giga veel goedkoper is dan bv Speaker&Co, terwijl dat dus wel meevalt tegenwoordig (sommige merken is hij tegenwoordig zelfs duurder)
Gebruikersavatar
JvS
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 1069
Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
Locatie: Utrecht

Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer

Bericht door JvS »

Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo netjes. Niet reageren op mail wordt zelfs in sommige buitenlandse sites genoemd. :P Ik heb dezelfde ervaring. Service is in elk geval niet in orde bij BMM

Goede webshop/site en goede prijzen wel. En een lekker ruim assortiment. Als het allemaal goed gaat, is het allemaal goed. Zoniet, dan is het kut :P.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer

Bericht door richard »

Ik heb er wel een goede ervaring mee op een klein detail na.
Chris_T schreef:
pakketjes zijn altijd heel en goed verpakt aangekomen.
Ze worden wel voor je deur gezet als je niet thuis bent. Ik weet niet hoe het zou zijn afgelopen als een passant het pakketje had meegenomen. Maar dat is meer iets voor DPD, misschien dat EA daarin iets zorgvuldiger kan zijn.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer

Bericht door b_force »

Bij mij was service heel erg goed juist en de DPD is hier ook een stuk serieuzer dan de TNT.
k.p.
Berichten: 1178
Lid geworden op: vr 16 jan 2009, 11:23

Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer

Bericht door k.p. »

JvS schreef:
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo netjes. Niet reageren op mail wordt zelfs in sommige buitenlandse sites genoemd. :P Ik heb dezelfde ervaring. Service is in elk geval niet in orde bij BMM

Goede webshop/site en goede prijzen wel. En een lekker ruim assortiment. Als het allemaal goed gaat, is het allemaal goed. Zoniet, dan is het kut :P.
Mijn ervaring is dat de service juist wel goed is. Meerdere malen heb ik per mail of telefonisch contact gehad. Altijd ben ik er netjes en zorgvuldig geholpen. Nouja... 1 keer is een pakketje een aantal dagen later aangekomen dan afgesproken. De DHL bezorgt de pakketjes tegenwoordig en dat gaat ook goed (geen problemen gehad met de dpd trouwens). Even een briefje op de deur bij afwezigheid en dan kun je bij thuiskomst direct bij de track and trace zien of het pakketje bij de buren of iets dergelijks is afgeleverd. Laatst kwam ik de DHL bezorger tegen op de weg naar mijn huis en toen ik 5min later de track and trace controleerde, stond daar dat het bij mijn buurman was afgeleverd. Er gaat ongetwijfeld wel eens iets mis, maar mijn ervaringen zijn iig behoorlijk positief. Dit in tegenstelling tot het contact met Speaker&Co. De enige bestelling die ik daar gedaan heb is trouwens wel prima afgerond.
Vuurkat
Berichten: 2008
Lid geworden op: di 11 dec 2007, 16:36

Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer

Bericht door Vuurkat »

Ik heb goede ervaringen met Europe-Audio:

Bij mij werd wel gewoon op mail gereageerd, toen ik een kapotte AL130 kreeg werd die zonder zeuren omgeruild (wel 1x zendkosten moeten betalen) en toen er een verkeerde condensator werd geleverd kreeg ik na een enkel mailtje een goede toegestuurd. Pakketjes werden in de achtertuin gezet bij afwezigheid.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer

Bericht door Henkjan »

Casper schreef:
Pakketjes werden in de achtertuin gezet bij afwezigheid.
:shock: was dat ook met DPD?
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer

Bericht door b_force »

Henkjan schreef:
Casper schreef:
Pakketjes werden in de achtertuin gezet bij afwezigheid.
:shock: was dat ook met DPD?
Hier niks :wink:

Topic heeft wel een compleet andere wending gekregen trouwens. :lol:
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer

Bericht door wouter »

Met DPD was ik erg tevreden. Laatste bezorging van E.A. was door DHL, wat een klootviolen! 3x mislukt doordat ze het niet onder de carport mogen achterlaten en weigeren me te laten weten hoe laat ze er ongeveer zijn. Geen afspraak mee te maken. Heb het zelfs 2x vanaf het centrum in Zwolle laten terug halen, aangezien ik niet vanuit Lelystad mijn post 70km verder op ga ophalen.

Ik denk dat de wending komt omdat het gewoon geen leuk nieuws is :wink: snel over iets anders lullen...
Vuurkat
Berichten: 2008
Lid geworden op: di 11 dec 2007, 16:36

Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer

Bericht door Vuurkat »

Henkjan schreef:
Casper schreef:
Pakketjes werden in de achtertuin gezet bij afwezigheid.
:shock: was dat ook met DPD?
Jup, met een briefje door de brievenbus: "het Pakje Licht onder De CarPool achter u huis. Gr D.P.D"

Ik vind het erg handig dat het in de achtertuin wordt gezet, want de pakketjes worden altijd bezorgd als ik op school ben.
k.p.
Berichten: 1178
Lid geworden op: vr 16 jan 2009, 11:23

Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer

Bericht door k.p. »

wouter schreef:
Met DPD was ik erg tevreden. Laatste bezorging van E.A. was door DHL, wat een klootviolen! 3x mislukt doordat ze het niet onder de carport mogen achterlaten en weigeren me te laten weten hoe laat ze er ongeveer zijn. Geen afspraak mee te maken. Heb het zelfs 2x vanaf het centrum in Zwolle laten terug halen, aangezien ik niet vanuit Lelystad mijn post 70km verder op ga ophalen.

Ik denk dat de wending komt omdat het gewoon geen leuk nieuws is :wink: snel over iets anders lullen...
Misschien een briefje op de deur dan met er op dat ze het ook bij de buren mogen afleveren?
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer

Bericht door wouter »

Casper schreef:
Henkjan schreef:
Casper schreef:
"het Pakje Licht onder De CarPool achter u huis. Gr D.P.D"
Hoe christelijk, komen ze het licht brengen en zetten ze het onder de carport wanneer je niet thuis bent :lol: :lol:

Bij de buren was ook een mogelijkheid, maar blijkbaar moesten ze mijn handtekening :-s Heb er achteraan gebeld. Uiteindelijk heeft E.A. het pakje terug laten komen en opnieuw aangeboden. Weer op een dag dat ik niet thuis was, toen mocht het ineens wel onder de carport :-s

Het waren filter onderdelen voor de ZBA dag dit jaar. Kreeg die zodoende 1 dag van tevoren i.p.v. 3 weken. Had anders graag de Bijwou afgemaakt in de vakantie vooraf aan Breda.
k.p.
Berichten: 1178
Lid geworden op: vr 16 jan 2009, 11:23

Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer

Bericht door k.p. »

En jawel :D . Visaton is weer leverbaar. Met lekker scherpe prijzen volgens mij (AL170 voor 80,- E)
Gebruikersavatar
Chris_T
Berichten: 1443
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 15:15
Locatie: Wageningen

Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer

Bericht door Chris_T »

Was me net vandaag ook opgevallen :lol:
k.p.
Berichten: 1178
Lid geworden op: vr 16 jan 2009, 11:23

Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer

Bericht door k.p. »

De Vifa DQ25.... is dan niet meer leverbaar :shock: . Erg jammer want dit is een erg goed presterende "dipooltweeter".
Vuurkat
Berichten: 2008
Lid geworden op: di 11 dec 2007, 16:36

Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer

Bericht door Vuurkat »

k.p. schreef:
En jawel :D . Visaton is weer leverbaar. Met lekker scherpe prijzen volgens mij (AL170 voor 80,- E)
Prijs is nu alweer boven de 90 euri. :(
k.p.
Berichten: 1178
Lid geworden op: vr 16 jan 2009, 11:23

Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer

Bericht door k.p. »

Als je lid bent is het goedkoper :) . De prijs is tot nog ongewijzigd. Goed dat je er op attendeert want ik had het niet door.
Plaats reactie