Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer
dat van de ex BTW prijzen heb ik overigens nooit begrepen... een winkelier zoals BMM/EA die zich op particulieren richt is afaik verplicht prijzen inclusief BTW te vermelden,of toch op z'n minst het echt duidelijk te maken. Alleen winkels die zich puur in het business-to-business actief zijn zoals bv de Macro mogen ex-BTW prijzen vermelden.
Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer
Incl. btw vermelden doet BMM/EA ook wel d.m.v. een popup ballonetje.
Dat verschijnt dan wanneer je met de muisaanwijzer over een plaatje zweeft.
Persoonlijk vind ik het alleen maar mega irritant en bijna een reden voor mij om ergens anders te bestellen.
Ook omdat ze verzenden via de super trage DPD, waarbij het altijd een week duurt voordat iets aankomt.
Wat ik trouwens erg vreemd vond is dat ze geen klantenkorting wilden geven op de visaton drivers, terwijl ze dat wel gewoon moeten doen.
In de overeenkomst van de audioclub lidmaatschap staat dat de korting geldt over het hele assortiment en bovenop alle andere kortingen komt (en dus ook op uitloop producten)
De reden die ik kreeg te horen was dat het al 'bodemprijzen' waren...terwijl deze nog hetzelfde waren als 5 jaar geleden.
Verder dan dat alleen maar positieve ervaringen gehad, pakketjes zijn altijd heel en goed verpakt aangekomen.
Dat verschijnt dan wanneer je met de muisaanwijzer over een plaatje zweeft.
Persoonlijk vind ik het alleen maar mega irritant en bijna een reden voor mij om ergens anders te bestellen.
Ook omdat ze verzenden via de super trage DPD, waarbij het altijd een week duurt voordat iets aankomt.
Wat ik trouwens erg vreemd vond is dat ze geen klantenkorting wilden geven op de visaton drivers, terwijl ze dat wel gewoon moeten doen.
In de overeenkomst van de audioclub lidmaatschap staat dat de korting geldt over het hele assortiment en bovenop alle andere kortingen komt (en dus ook op uitloop producten)
De reden die ik kreeg te horen was dat het al 'bodemprijzen' waren...terwijl deze nog hetzelfde waren als 5 jaar geleden.
Verder dan dat alleen maar positieve ervaringen gehad, pakketjes zijn altijd heel en goed verpakt aangekomen.
Laatst gewijzigd door Chris_T op zo 01 aug 2010, 4:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer
En bij mij i.i.g. ook op tijd. Wat ik bestelde én op voorraad was én ik met Ideal vooruit betaalde werd de volgende dag keurig en goed verpakt bezorgd.Chris_T schreef:Verder dan dat alleen maar positieve ervaringen gehad, pakketjes zijn altijd heel en goed verpakt aangekomen.
Het zal soms wel eens fout gaan maar toch niet altijd.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer
ja, maar zoals je al eerder in dit draadje hebt kunnen lezen valt dat niet iedereen op, en lijkt het zo of hij giga veel goedkoper is dan bv Speaker&Co, terwijl dat dus wel meevalt tegenwoordig (sommige merken is hij tegenwoordig zelfs duurder)Chris_T schreef:Incl. btw vermelden doet BMM/EA ook wel d.m.v. een popup ballonetje.
Dat verschijnt dan wanneer je met de muisaanwijzer over een plaatje zweeft.
- JvS
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 1069
- Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
- Locatie: Utrecht
Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo netjes. Niet reageren op mail wordt zelfs in sommige buitenlandse sites genoemd.
Ik heb dezelfde ervaring. Service is in elk geval niet in orde bij BMM
Goede webshop/site en goede prijzen wel. En een lekker ruim assortiment. Als het allemaal goed gaat, is het allemaal goed. Zoniet, dan is het kut
.
Goede webshop/site en goede prijzen wel. En een lekker ruim assortiment. Als het allemaal goed gaat, is het allemaal goed. Zoniet, dan is het kut
Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer
Ik heb er wel een goede ervaring mee op een klein detail na.
Ze worden wel voor je deur gezet als je niet thuis bent. Ik weet niet hoe het zou zijn afgelopen als een passant het pakketje had meegenomen. Maar dat is meer iets voor DPD, misschien dat EA daarin iets zorgvuldiger kan zijn.Chris_T schreef:pakketjes zijn altijd heel en goed verpakt aangekomen.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer
Bij mij was service heel erg goed juist en de DPD is hier ook een stuk serieuzer dan de TNT.
Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer
Mijn ervaring is dat de service juist wel goed is. Meerdere malen heb ik per mail of telefonisch contact gehad. Altijd ben ik er netjes en zorgvuldig geholpen. Nouja... 1 keer is een pakketje een aantal dagen later aangekomen dan afgesproken. De DHL bezorgt de pakketjes tegenwoordig en dat gaat ook goed (geen problemen gehad met de dpd trouwens). Even een briefje op de deur bij afwezigheid en dan kun je bij thuiskomst direct bij de track and trace zien of het pakketje bij de buren of iets dergelijks is afgeleverd. Laatst kwam ik de DHL bezorger tegen op de weg naar mijn huis en toen ik 5min later de track and trace controleerde, stond daar dat het bij mijn buurman was afgeleverd. Er gaat ongetwijfeld wel eens iets mis, maar mijn ervaringen zijn iig behoorlijk positief. Dit in tegenstelling tot het contact met Speaker&Co. De enige bestelling die ik daar gedaan heb is trouwens wel prima afgerond.JvS schreef:Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo netjes. Niet reageren op mail wordt zelfs in sommige buitenlandse sites genoemd.Ik heb dezelfde ervaring. Service is in elk geval niet in orde bij BMM
Goede webshop/site en goede prijzen wel. En een lekker ruim assortiment. Als het allemaal goed gaat, is het allemaal goed. Zoniet, dan is het kut.
Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer
Ik heb goede ervaringen met Europe-Audio:
Bij mij werd wel gewoon op mail gereageerd, toen ik een kapotte AL130 kreeg werd die zonder zeuren omgeruild (wel 1x zendkosten moeten betalen) en toen er een verkeerde condensator werd geleverd kreeg ik na een enkel mailtje een goede toegestuurd. Pakketjes werden in de achtertuin gezet bij afwezigheid.
Bij mij werd wel gewoon op mail gereageerd, toen ik een kapotte AL130 kreeg werd die zonder zeuren omgeruild (wel 1x zendkosten moeten betalen) en toen er een verkeerde condensator werd geleverd kreeg ik na een enkel mailtje een goede toegestuurd. Pakketjes werden in de achtertuin gezet bij afwezigheid.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer
Casper schreef:Pakketjes werden in de achtertuin gezet bij afwezigheid.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer
Hier niksHenkjan schreef:Casper schreef:Pakketjes werden in de achtertuin gezet bij afwezigheid.was dat ook met DPD?
Topic heeft wel een compleet andere wending gekregen trouwens.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer
Met DPD was ik erg tevreden. Laatste bezorging van E.A. was door DHL, wat een klootviolen! 3x mislukt doordat ze het niet onder de carport mogen achterlaten en weigeren me te laten weten hoe laat ze er ongeveer zijn. Geen afspraak mee te maken. Heb het zelfs 2x vanaf het centrum in Zwolle laten terug halen, aangezien ik niet vanuit Lelystad mijn post 70km verder op ga ophalen.
Ik denk dat de wending komt omdat het gewoon geen leuk nieuws is
snel over iets anders lullen...
Ik denk dat de wending komt omdat het gewoon geen leuk nieuws is
Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer
Jup, met een briefje door de brievenbus: "het Pakje Licht onder De CarPool achter u huis. Gr D.P.D"Henkjan schreef:Casper schreef:Pakketjes werden in de achtertuin gezet bij afwezigheid.was dat ook met DPD?
Ik vind het erg handig dat het in de achtertuin wordt gezet, want de pakketjes worden altijd bezorgd als ik op school ben.
Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer
Misschien een briefje op de deur dan met er op dat ze het ook bij de buren mogen afleveren?wouter schreef:Met DPD was ik erg tevreden. Laatste bezorging van E.A. was door DHL, wat een klootviolen! 3x mislukt doordat ze het niet onder de carport mogen achterlaten en weigeren me te laten weten hoe laat ze er ongeveer zijn. Geen afspraak mee te maken. Heb het zelfs 2x vanaf het centrum in Zwolle laten terug halen, aangezien ik niet vanuit Lelystad mijn post 70km verder op ga ophalen.
Ik denk dat de wending komt omdat het gewoon geen leuk nieuws issnel over iets anders lullen...
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer
Hoe christelijk, komen ze het licht brengen en zetten ze het onder de carport wanneer je niet thuis bentCasper schreef:Henkjan schreef:Casper schreef:"het Pakje Licht onder De CarPool achter u huis. Gr D.P.D"
Bij de buren was ook een mogelijkheid, maar blijkbaar moesten ze mijn handtekening
Het waren filter onderdelen voor de ZBA dag dit jaar. Kreeg die zodoende 1 dag van tevoren i.p.v. 3 weken. Had anders graag de Bijwou afgemaakt in de vakantie vooraf aan Breda.
Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer
En jawel
. Visaton is weer leverbaar. Met lekker scherpe prijzen volgens mij (AL170 voor 80,- E)
Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer
Was me net vandaag ook opgevallen 
Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer
De Vifa DQ25.... is dan niet meer leverbaar
. Erg jammer want dit is een erg goed presterende "dipooltweeter".
Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer
Prijs is nu alweer boven de 90 euri.k.p. schreef:En jawel. Visaton is weer leverbaar. Met lekker scherpe prijzen volgens mij (AL170 voor 80,- E)
Re: Europe Audio levert geen Visaton en Wavecor drivers meer
Als je lid bent is het goedkoper
. De prijs is tot nog ongewijzigd. Goed dat je er op attendeert want ik had het niet door.
