Ik ook niet hoor (niet in die maat iig)! Lees maar eens terug, is puur handwerk!Lieuwe schreef:Ik heb alleen niet zo'n mooie afrondfrees, dus hij zal net even wat hoekiger worden.
Ik woon zelf in een portiekwoning (dus ook redelijk een flat) en ik kan hier ook niet voluit.
Toevallig heb ik zelf nog een AM-80 liggen. Als je gewoon zachtjes speelt gaat het nog net.
Voor 20 euro meer heb je net even dat beetje vermogen om wat beter te spelen.
Voor 40 euro meer kun je gewoon vol gassen.
GHP kun je inderdaad prima testen, kost bijna niks.
