ZBA luisterdag 2010, de workshops

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door b_force »

nog een.
Dat is dan wel echt de laatste hoor! :P
Gebruikersavatar
MrCaBLeGuY
Berichten: 466
Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
Locatie: Zwaag

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door MrCaBLeGuY »

Betreft mijn beamer, die gaat mee met Sjons sowieso. B_force heeft de eerste reservering maar hij kan gedurende dag ook naar hartenlust voor andere dingen gebruikt worden. Dus mocht je iets met een beamer willen meld je even bij b_force. Als ie zo netjes mogelijk weer terugkomt vind ik alles prima!
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door Vinculum »

Hmm, ik neem een mediacenter mee. Misschien leuk om die eraan te koppelen? Als iemand een versterker heeft en/of een DAC kunnen we een leuke home theater setup neerzetten...
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door b_force »

Vinculum schreef:
Hmm, ik neem een mediacenter mee. Misschien leuk om die eraan te koppelen? Als iemand een versterker heeft en/of een DAC kunnen we een leuke home theater setup neerzetten...
Dat is pas voor 's avonds :)

Nou mannen en vrouwen.
Bij deze zit de klas vol!!!!

Inmiddels nog een paar PB's gehad en ik wil het niet groter gaan maken.
De rest kijkt maar de DVD ofzo :wink:
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door SARK »

b_force schreef:
De rest kijkt maar de DVD ofzo :wink:
Ik kan niet wachten :D
Bijlagen
There here.jpg
Gebruikersavatar
sjons
Berichten: 558
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 11:06
Locatie: Workum

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door sjons »

we zijn lekker bezig...
Bijlagen
22052010563.jpg
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door wouter »

Na vandaag bovenstaande gelezen te hebben ben ik extra blij dat ik de workshop kon bijwonen...

Een aanmelding had er niet meer ingezeten ivm afwezigheid door mijn vakantie.

Bedankt voor je bijdrage aan deze ZBA dag, de workshop was voor mij 1 van de hoogtepunten. Met arta heb ik nooit gewerkt maar ik ga er mee aan de slag. Met evt de DVD later bij de hand kan alles desnoods op pauze/teruggespoeld gekeken worden, moet lukken. Het was een informatieve presentatie met heldere antwoorden op vragen, super!

Kortom: heel hartelijk bedankt voor de verrijking!
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door b_force »

Graag gedaan :D

De videobeelden moeten we nog even bewerken.
Geluid (stemmen) is niet altijd even duidelijk.
Ook zit er een hoop geouwehoer bij wat wellicht onduidelijk is voor de mensen die er niet bij waren.
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door meanman64 »

Bart,

Bedankt voor je uitleg zaterdag heel leerzaam.Ik heb niet goed opgelet want ik weet de naam niet meer van het preampje dat je gebruikt hebt bij de metingen :oops:
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door jeroen_d »

Bart, mijn complimenten voor de workshop. Gezien de reacties is het dit jaar goed gelukt, waar het vorig jaar eigenlijk de soep in liep. Een volledig vrije opzet van de dag past blijkbaar goed bij jou! :) Voor herhaling vatbaar lijkt me!

Misschien volgend jaar iets met DSP misschien?
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door hannesie »

meanman64 schreef:
Bart,

Bedankt voor je uitleg zaterdag heel leerzaam.Ik heb niet goed opgelet want ik weet de naam niet meer van het preampje dat je gebruikt hebt bij de metingen :oops:
Bij deze :mrgreen:
http://www.eekmanmuziek.nl/cgi-bin/inde ... cf1=1&art=
CornelisJ
Berichten: 177
Lid geworden op: zo 20 mar 2005, 13:21

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door CornelisJ »

De aanbieding van 25 euro bij Eekman is niet meer geldig. Ik heb eerder vandaag het vermoedelijk laatste exemplaar besteld. Het is nog wel even afwachten of ik het apparaatje ook geleverd krijg....

Ik ben niet op de ZBA geweest, maar ik neem aan dat het deze Midiplus Audiolink was.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door b_force »

Het is inderdaad die.
Spijtig dat hij ze niet meer heeft.
Ik kan Frans eventueel even bellen en vragen of hij nog een dergelijke voorraad kan leveren.
Dan moet er uiteraard wel voldoende animo voor zijn.

@Jeroen.
Blijkbaar heb ik vooral het geduld om mensen te helpen denk ik :wink:
Het lijkt me leuk dat er in het vervolg meer workshops zijn over van alles (zoals ik in de startpost aangaf).

In het vervolg lijkt me dat het goed is om te peilen wat men wil weten.
Op die manier kunnen we elkaar heel erg mooi helpen!
Gebruikersavatar
Koss
Berichten: 274
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 15:41
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door Koss »

Ik weet niet hoe wat en waar, maar bij deze geef ik me al op voor de DVD :)
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door Vinculum »

Helaas heb ik de workshop niet bij kunnen wonen dus ik sta 100% achter het maken van een dvd! Hier dus nog een potentiele klant. :mrgreen:
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door BertDB »

Vinculum schreef:
Helaas heb ik de workshop niet bij kunnen wonen dus ik sta 100% achter het maken van een dvd! Hier dus nog een potentiele klant. :mrgreen:
Bart, sturen we die knokploeg meteen ook maar even langs Hardinxveld ? :lol:
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door b_force »

xbake schreef:
Vinculum schreef:
Helaas heb ik de workshop niet bij kunnen wonen dus ik sta 100% achter het maken van een dvd! Hier dus nog een potentiele klant. :mrgreen:
Bart, sturen we die knokploeg meteen ook maar even langs Hardinxveld ? :lol:
Ze krijgen het nog druk :lol:
Gebruikersavatar
TH0M
Berichten: 280
Lid geworden op: di 26 aug 2008, 12:36
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door TH0M »

Laat ze dan ook even langs Arnhem komen met dat DVD'tje!
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door hannesie »

Vinculum schreef:
Helaas heb ik de workshop niet bij kunnen wonen dus ik sta 100% achter het maken van een dvd! Hier dus nog een potentiele klant. :mrgreen:
Hij was wel in Breda, maar niet bij de workshop.!!!
Moet er dan toch nog een knokploeg op af sturen, jullie zijn wel grof hoor 8) 8)
Gebruikersavatar
GeertM2
Berichten: 557
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 14:48
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door GeertM2 »

Bart, waarom zet je het filmpje niet op youtube?
Veel makkelijker en je bereikt er een groter publiek mee.
En als je uit de onkosten wilt, kun je mensen vragen om te doneren als de info nuttig vinden, zie je wel vaker. Volgens mij werkt dat wel.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door b_force »

We moeten het filmpje eerst een bewerken.
Er staat namelijk heel veel geouwehoer op.
Ook is het geluid niet altijd even duidelijk.

Daarna ga ik eens kijken hoe of wat.
Gebruikersavatar
bartsegers
Berichten: 5431
Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
Locatie: Roermond

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door bartsegers »

Koss schreef:
Ik weet niet hoe wat en waar, maar bij deze geef ik me al op voor de DVD :)
IDEM
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door SARK »

Kan ik 'm al bestellen :roll:
Bijlagen
DvdGoldLogo1.jpg
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door b_force »

We moeten hem nog bewerken.
En even kijken of ik ook iets aan het geluid kan doen.
Wordt nog een leuk klusje.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops

Bericht door hannesie »

Zeg maar rustig een pittig klusje.!! :P :P , dat ligt een beetje aan welke software je kunt gebruiken.
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”