Dat is dan wel echt de laatste hoor!
ZBA luisterdag 2010, de workshops
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
nog een.
Dat is dan wel echt de laatste hoor!
Dat is dan wel echt de laatste hoor!
- MrCaBLeGuY
- Berichten: 466
- Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
- Locatie: Zwaag
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
Betreft mijn beamer, die gaat mee met Sjons sowieso. B_force heeft de eerste reservering maar hij kan gedurende dag ook naar hartenlust voor andere dingen gebruikt worden. Dus mocht je iets met een beamer willen meld je even bij b_force. Als ie zo netjes mogelijk weer terugkomt vind ik alles prima!
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
Hmm, ik neem een mediacenter mee. Misschien leuk om die eraan te koppelen? Als iemand een versterker heeft en/of een DAC kunnen we een leuke home theater setup neerzetten...
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
Dat is pas voor 's avondsVinculum schreef:Hmm, ik neem een mediacenter mee. Misschien leuk om die eraan te koppelen? Als iemand een versterker heeft en/of een DAC kunnen we een leuke home theater setup neerzetten...
Nou mannen en vrouwen.
Bij deze zit de klas vol!!!!
Inmiddels nog een paar PB's gehad en ik wil het niet groter gaan maken.
De rest kijkt maar de DVD ofzo
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
Ik kan niet wachtenb_force schreef:De rest kijkt maar de DVD ofzo
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
Na vandaag bovenstaande gelezen te hebben ben ik extra blij dat ik de workshop kon bijwonen...
Een aanmelding had er niet meer ingezeten ivm afwezigheid door mijn vakantie.
Bedankt voor je bijdrage aan deze ZBA dag, de workshop was voor mij 1 van de hoogtepunten. Met arta heb ik nooit gewerkt maar ik ga er mee aan de slag. Met evt de DVD later bij de hand kan alles desnoods op pauze/teruggespoeld gekeken worden, moet lukken. Het was een informatieve presentatie met heldere antwoorden op vragen, super!
Kortom: heel hartelijk bedankt voor de verrijking!
Een aanmelding had er niet meer ingezeten ivm afwezigheid door mijn vakantie.
Bedankt voor je bijdrage aan deze ZBA dag, de workshop was voor mij 1 van de hoogtepunten. Met arta heb ik nooit gewerkt maar ik ga er mee aan de slag. Met evt de DVD later bij de hand kan alles desnoods op pauze/teruggespoeld gekeken worden, moet lukken. Het was een informatieve presentatie met heldere antwoorden op vragen, super!
Kortom: heel hartelijk bedankt voor de verrijking!
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
Graag gedaan
De videobeelden moeten we nog even bewerken.
Geluid (stemmen) is niet altijd even duidelijk.
Ook zit er een hoop geouwehoer bij wat wellicht onduidelijk is voor de mensen die er niet bij waren.
De videobeelden moeten we nog even bewerken.
Geluid (stemmen) is niet altijd even duidelijk.
Ook zit er een hoop geouwehoer bij wat wellicht onduidelijk is voor de mensen die er niet bij waren.
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
Bart,
Bedankt voor je uitleg zaterdag heel leerzaam.Ik heb niet goed opgelet want ik weet de naam niet meer van het preampje dat je gebruikt hebt bij de metingen
Bedankt voor je uitleg zaterdag heel leerzaam.Ik heb niet goed opgelet want ik weet de naam niet meer van het preampje dat je gebruikt hebt bij de metingen
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
Bart, mijn complimenten voor de workshop. Gezien de reacties is het dit jaar goed gelukt, waar het vorig jaar eigenlijk de soep in liep. Een volledig vrije opzet van de dag past blijkbaar goed bij jou!
Voor herhaling vatbaar lijkt me!
Misschien volgend jaar iets met DSP misschien?
Misschien volgend jaar iets met DSP misschien?
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
Bij dezemeanman64 schreef:Bart,
Bedankt voor je uitleg zaterdag heel leerzaam.Ik heb niet goed opgelet want ik weet de naam niet meer van het preampje dat je gebruikt hebt bij de metingen
http://www.eekmanmuziek.nl/cgi-bin/inde ... cf1=1&art=
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
De aanbieding van 25 euro bij Eekman is niet meer geldig. Ik heb eerder vandaag het vermoedelijk laatste exemplaar besteld. Het is nog wel even afwachten of ik het apparaatje ook geleverd krijg....hannesie schreef:
Ik ben niet op de ZBA geweest, maar ik neem aan dat het deze Midiplus Audiolink was.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
Het is inderdaad die.
Spijtig dat hij ze niet meer heeft.
Ik kan Frans eventueel even bellen en vragen of hij nog een dergelijke voorraad kan leveren.
Dan moet er uiteraard wel voldoende animo voor zijn.
@Jeroen.
Blijkbaar heb ik vooral het geduld om mensen te helpen denk ik
Het lijkt me leuk dat er in het vervolg meer workshops zijn over van alles (zoals ik in de startpost aangaf).
In het vervolg lijkt me dat het goed is om te peilen wat men wil weten.
Op die manier kunnen we elkaar heel erg mooi helpen!
Spijtig dat hij ze niet meer heeft.
Ik kan Frans eventueel even bellen en vragen of hij nog een dergelijke voorraad kan leveren.
Dan moet er uiteraard wel voldoende animo voor zijn.
@Jeroen.
Blijkbaar heb ik vooral het geduld om mensen te helpen denk ik
Het lijkt me leuk dat er in het vervolg meer workshops zijn over van alles (zoals ik in de startpost aangaf).
In het vervolg lijkt me dat het goed is om te peilen wat men wil weten.
Op die manier kunnen we elkaar heel erg mooi helpen!
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
Ik weet niet hoe wat en waar, maar bij deze geef ik me al op voor de DVD 
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
Helaas heb ik de workshop niet bij kunnen wonen dus ik sta 100% achter het maken van een dvd! Hier dus nog een potentiele klant. 
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
Bart, sturen we die knokploeg meteen ook maar even langs Hardinxveld ?Vinculum schreef:Helaas heb ik de workshop niet bij kunnen wonen dus ik sta 100% achter het maken van een dvd! Hier dus nog een potentiele klant.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
Ze krijgen het nog drukxbake schreef:Bart, sturen we die knokploeg meteen ook maar even langs Hardinxveld ?Vinculum schreef:Helaas heb ik de workshop niet bij kunnen wonen dus ik sta 100% achter het maken van een dvd! Hier dus nog een potentiele klant.
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
Laat ze dan ook even langs Arnhem komen met dat DVD'tje!
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
Hij was wel in Breda, maar niet bij de workshop.!!!Vinculum schreef:Helaas heb ik de workshop niet bij kunnen wonen dus ik sta 100% achter het maken van een dvd! Hier dus nog een potentiele klant.
Moet er dan toch nog een knokploeg op af sturen, jullie zijn wel grof hoor
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
Bart, waarom zet je het filmpje niet op youtube?
Veel makkelijker en je bereikt er een groter publiek mee.
En als je uit de onkosten wilt, kun je mensen vragen om te doneren als de info nuttig vinden, zie je wel vaker. Volgens mij werkt dat wel.
Veel makkelijker en je bereikt er een groter publiek mee.
En als je uit de onkosten wilt, kun je mensen vragen om te doneren als de info nuttig vinden, zie je wel vaker. Volgens mij werkt dat wel.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
We moeten het filmpje eerst een bewerken.
Er staat namelijk heel veel geouwehoer op.
Ook is het geluid niet altijd even duidelijk.
Daarna ga ik eens kijken hoe of wat.
Er staat namelijk heel veel geouwehoer op.
Ook is het geluid niet altijd even duidelijk.
Daarna ga ik eens kijken hoe of wat.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
IDEMKoss schreef:Ik weet niet hoe wat en waar, maar bij deze geef ik me al op voor de DVD
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
We moeten hem nog bewerken.
En even kijken of ik ook iets aan het geluid kan doen.
Wordt nog een leuk klusje.
En even kijken of ik ook iets aan het geluid kan doen.
Wordt nog een leuk klusje.
Re: ZBA luisterdag 2010, de workshops
Zeg maar rustig een pittig klusje.!!
, dat ligt een beetje aan welke software je kunt gebruiken.
