b_force schreef:We gaan gestaag verder
Bordje is helaas iets groter geworden door de connectors die er nog bij moesten.
Ik heb gekozen voor connectors die je ook voor fans ed gebruikt. Deze kunnen dat dik 3A hebben, dus dat zit wel snor
Deze connectors zijn handig zelf in elkaar te zetten en zitten goed vast.
http://elpro.org/shop.php?p=Crimpstecker2,54mm
Formaat is nu 38,5x40,5 mm
Nog commentaar?
paar kleine geitjes, waarschijnlijk niet al te belangrijk. Maar toch:
als je R1 aan de onderkant van het pcb zet (eventueel in SMD, 1205 is door iedereen wel met de hand te solderen) zit die dichter op het ic. Ik lees vaak dat dat belangrijk is bij deze ic's.
Daarnaast zou je de minimale clearance tussen pads en traces nog wat kleiner kunnen zetten. Je groundplane zal dan beter gevuld worden. ( Bijvoorbeeld tussen de pinnen van het ic door, dat scheelt weer een klein lusje).
