En dat is??? (kom, houdt ons niet langer in spanning...)hannesie schreef:P.S. Er is dus wel iets waar ik echt goed in ben
Kees
Moderator: Beheerdersteam
En dat is??? (kom, houdt ons niet langer in spanning...)hannesie schreef:P.S. Er is dus wel iets waar ik echt goed in ben
Wat heet? MEESTER BINDER! Dat moet Kees toch aanspreken met Leather Cableshannesie schreef:Volgens mij moet je een bril kopen of leren lezen.![]()
![]()
DE MEESTER
makkelijk hoor. Veerle heeft een zelfaanvullend lijstje met nog uit te voeren taken.b_force schreef:Maar even zonder dollen, er is vast wel iets leuks te verzinnen.
Ik begrijp je volkomen, ik ken een situatie, breek me de bek niet open, oei ik zit al thuisasterduc schreef:Veerle heeft een zelfaanvullend lijstje met nog uit te voeren taken.
Telkens je een opdracht uit hebt gevoerd staan er al 2 andere voor in de plaats.
Waarom zou ik barsten van de hobbies denk je!
Eerlijkheid heeft niets met reilen en zeilen te maken.meanman64 schreef:Het kan ook zijn dat er personen waren die het welkomswoord gemist hebben en daardoor het afgesproken reilen en zeilen niet wisten.