Ondanks mijn drukte met het bouwen van het huis was ik toch van plan een luisterdag te organiseren!
Planning: 22 mei! (staat nog niet 100% vast, maar wel voor 95%, de beheerster is op vakantie in china........
Lokatie: opnieuw Gemeenschapshuis Beemdentil te Breda
Tijd: 8.30 - 22.00 (ja je kunt ook blijven eten; veel keuze uit verschillende pizza's die we met flinke korting bij domino's pizza kunnen bestellen.....hahahaha ik zie ze nog komen met die brik vól met pizzadozen hahahaha "15 tonijnpizza's, voor wie???") Middageten overigens zelf meenemen!
Nieuwe manier: er word NIETS geregeld, behalve dat ik wil weten wat mensen willen meenemen voor equipment. Indeling, groepen etc etc; niks van dat al!! Gewoon vrij! expirimenteren en luisteren. Dat is waar jullie het beste in zijn, daarom deze opzet.
Je mag nu al beginnen met het opgeven wat je zou willen laten horen, dat geef je aan in dit draadje.
Verdere nieuwtjes volgen nog in dit draadje!
Oja.... bezoekers MOETEN lid zijn van ZBA!
Veel plezier en ik hoop op opnieuw mooie spullen om te bewonderen in vele opzichten!!
Jan aka Wowly
