Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Ik ben zeker weer te ordelijk als ik het een goed idee vind de reacties, foto's e.d. in een apart topic te doen (daar je nu naar pagina 16 moet om er wat van terug te zien)
Ik kan je niet helemaal ongelijk geven. Lijkt mij ook een goed plen. Echter moet het voor diegenen die foto's hebben ed. niet een te grote rompslomp worden. Zal wel los lopen , trouwens heeft niet iedereen die gepost heeft in dit topic een "alert" aan staan?
Allen bedankt voor een superleuke dag! Tof om eens wat leden te kunnen ontmoeten en projecten draaiende te zien.
Tevens voldoende inspiratie voor toekomstige projecten op kunnen doen.
Special Thanks voor Wowly uiteraard voor de organisatie en het mogelijk maken van deze dag.!
pics moeten helaas ff op zich laten wachten, de boel staat op 'n externe HD vanwege 't crashen van deze puinbak hierzo die op de nominatie staat voor een verse install .
Ook daddy had het uitermate naar zn zin toen op de avond goede jazz werd gedraaid
Idd, moet maar een buurten bij jullie, zoek nog eens wat nieuwe jazz inspiratie
Met Fred&zn is het zeker goed toeven
Even OT, als je wat meer rond wilt snuffelen kun je ook eens hier gaan kijken: https://www.hdtracks.com/index.php?file=9624albums Daar staat behoorlijk wat Jazz in vele soorten, oud en nieuw, waarvan je samples kunt beluisteren.
Even OT, als je wat meer rond wilt snuffelen kun je ook eens hier gaan kijken: https://www.hdtracks.com/index.php?file=9624albums Daar staat behoorlijk wat Jazz in vele soorten, oud en nieuw, waarvan je samples kunt beluisteren.
WAARSCHUWING: Die site is verslavend
To bad
Custom Message : Something wrong in query
SELECT DISTINCT am.* FROM album_master am INNER JOIN label_master lm ON am.ilabel_id = lm.ilabel_id WHERE am.estatus = 'Active' AND am.e96_24 = 'Yes' AND lm.einternational_sales = 'yes' AND album_master.igenre_id = 6 ORDER BY valbum_title
Vond het ook weer een erg geslaagde Breda, het sociale aspect stond weer centraal en dat vond ik ook erg aangenaam.
Wat ook weer opviel was het niveau van de creaties, ik ben een aantal keer aangenaam verrast geweest !
Breda VII staat alvast gereserveerd in de agenda . Thanks Wowly & anderen !
Ik had ontzettend graag gekomen maar ik kan en mag niet met de auto rijden. (verpletterde teen)
Ik zal het dus ook met het verslag en de foto's moeten doen.
Rik had dan effe iets laten weten dan had je kunnen meerijden
Ja, ik had er nog aan gedacht, maar ik had iets vroeger naar huis willen komen (optreden van een vriend in de avond). Dan had jij dus je dag misschien voortijdig moeten afbreken om mij op tijd thuis te krijgen. Vandaar dat ik graag zelf had gereden maar dat ging dus niet.
Op z'n minst kan ze in de bloemetjes gezet worden.
Als het niet financieel is, ik weet niet waar Veerle van houd, maar dan kan ik mijn oude skils als leraar Bloemsierkunst, (ik mag mijzelf zelfs Meesterbinder noemen) misschien inzetten.
Ik weet niet of dat op prijs word gesteld, maar je weet maar nooit.