ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door b_force »

doppedoos schreef:
Ook daddy had het uitermate naar zn zin toen op de avond goede jazz werd gedraaid
Idd, moet maar een buurten bij jullie, zoek nog eens wat nieuwe jazz inspiratie 8)

Ik hoop trouwens dat de workshop enigszins duidelijk was.
Blijft lastig om duidelijk te maken wat je precies bedoelt.
Laatst gewijzigd door b_force op zo 23 mei 2010, 0:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MrCaBLeGuY
Berichten: 466
Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
Locatie: Zwaag

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door MrCaBLeGuY »

Ik ben zeker weer te ordelijk als ik het een goed idee vind de reacties, foto's e.d. in een apart topic te doen (daar je nu naar pagina 16 moet om er wat van terug te zien)

http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 26&t=11331

:oops: :oops:
Gebruikersavatar
Boerenterprise
Berichten: 522
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
Locatie: Epe

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door Boerenterprise »

Ik kan je niet helemaal ongelijk geven. Lijkt mij ook een goed plen. Echter moet het voor diegenen die foto's hebben ed. niet een te grote rompslomp worden. Zal wel los lopen , trouwens heeft niet iedereen die gepost heeft in dit topic een "alert" aan staan?

Chris
Gebruikersavatar
GerardJ
Berichten: 301
Lid geworden op: do 30 mar 2006, 15:51

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door GerardJ »

Dat was weer genieten gisteren: veel interessante dingen gehoord en gezien. Kortom een prachtige dag. Ik kijk al weer uit naar volgend jaar.

Jan, nogmaals dank,

Gerard
Gebruikersavatar
MechanicalAnimal
Berichten: 3260
Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door MechanicalAnimal »

Allen bedankt voor een superleuke dag! Tof om eens wat leden te kunnen ontmoeten en projecten draaiende te zien.

Tevens voldoende inspiratie voor toekomstige projecten op kunnen doen.

Special Thanks voor Wowly uiteraard voor de organisatie en het mogelijk maken van deze dag.!

pics moeten helaas ff op zich laten wachten, de boel staat op 'n externe HD vanwege 't crashen van deze puinbak hierzo die op de nominatie staat voor een verse install :evil:.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36749
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door Pjotr »

b_force schreef:
doppedoos schreef:
Ook daddy had het uitermate naar zn zin toen op de avond goede jazz werd gedraaid
Idd, moet maar een buurten bij jullie, zoek nog eens wat nieuwe jazz inspiratie 8)
Met Fred&zn is het zeker goed toeven :D

Even OT, als je wat meer rond wilt snuffelen kun je ook eens hier gaan kijken: https://www.hdtracks.com/index.php?file=9624albums Daar staat behoorlijk wat Jazz in vele soorten, oud en nieuw, waarvan je samples kunt beluisteren.

WAARSCHUWING: Die site is verslavend :lol:
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door b_force »

Pjotr schreef:
Met Fred&zn is het zeker goed toeven :D

Even OT, als je wat meer rond wilt snuffelen kun je ook eens hier gaan kijken: https://www.hdtracks.com/index.php?file=9624albums Daar staat behoorlijk wat Jazz in vele soorten, oud en nieuw, waarvan je samples kunt beluisteren.

WAARSCHUWING: Die site is verslavend :lol:
To bad :(
Custom Message : Something wrong in query
SELECT DISTINCT am.* FROM album_master am INNER JOIN label_master lm ON am.ilabel_id = lm.ilabel_id WHERE am.estatus = 'Active' AND am.e96_24 = 'Yes' AND lm.einternational_sales = 'yes' AND album_master.igenre_id = 6 ORDER BY valbum_title

enz enz
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36749
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door Pjotr »

Ook als je naar de root gaat? http://www.hdtracks.com/

Ik heb daar toch aardig wat mooie dingen gekocht de laatste tijd.
Gebruikersavatar
fluppie
Berichten: 871
Lid geworden op: di 27 nov 2007, 21:48

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door fluppie »

Vond het ook weer een erg geslaagde Breda, het sociale aspect stond weer centraal en dat vond ik ook erg aangenaam.
Wat ook weer opviel was het niveau van de creaties, ik ben een aantal keer aangenaam verrast geweest !
Breda VII staat alvast gereserveerd in de agenda ;). Thanks Wowly & anderen !
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door rho »

meanman64 schreef:
rho schreef:
Ik had ontzettend graag gekomen maar ik kan en mag niet met de auto rijden. (verpletterde teen) :(
Ik zal het dus ook met het verslag en de foto's moeten doen.
Rik had dan effe iets laten weten dan had je kunnen meerijden
Ja, ik had er nog aan gedacht, maar ik had iets vroeger naar huis willen komen (optreden van een vriend in de avond). Dan had jij dus je dag misschien voortijdig moeten afbreken om mij op tijd thuis te krijgen. Vandaar dat ik graag zelf had gereden maar dat ging dus niet.
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door rho »

AUB, GEEN FOTO'S MEER POSTEN!

Ik kan er namelijk niet meer tegen dat er zoveel speakers die ik echt had willen horen op de ZBA VI aanwezig waren. :(
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door b_force »

:foto:


:lol:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door hannesie »

Om maar even te pesten :!: :mrgreen:

Ik ben al aan het werk voor volgend jaar :-$ :-$ :-$ :-$

edit: Ik ben ook niet zo snel als Ed (Asterduc) die zet dat in een middagje in elkaar :mrgreen:
Bijlagen
IMG_0909.JPG
Laatst gewijzigd door hannesie op zo 23 mei 2010, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door ray5150 »

hannesie schreef:
Om maar even te pesten :!: :mrgreen:

Ik ben al aan het werk voor volgend jaar :-$ :-$ :-$ :-$
en dan mogen wij zeker op een houtje bijten ???
Moet je het wel een beetje gezellig maken:
Hors_d'oeuvre_Varie_large.jpg
:lol: :lol: :mrgreen:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door hannesie »

ray5150 schreef:
en dan mogen wij zeker op een houtje bijten ???
Moet je het wel een beetje gezellig maken:
Hors_d'oeuvre_Varie_large.jpg
:lol: :lol: :mrgreen:
Dat is wel een "errg lekkere" foto :shock:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36749
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door Pjotr »

hannesie schreef:
ray5150 schreef:
en dan mogen wij zeker op een houtje bijten ???
Moet je het wel een beetje gezellig maken:
Hors_d'oeuvre_Varie_large.jpg
:lol: :lol: :mrgreen:
Dat is wel een "errg lekkere" foto :shock:
Tja, ik denk dat een culinaire workshop van dit niveau op de volgende ZBA-dag het zelf knutselen aan audio geenszins in de weg hoeft te staan :lol:
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door mischa72 »

Pjotr schreef:
Tja, ik denk dat een culinaire workshop van dit niveau op de volgende ZBA-dag het zelf knutselen aan audio geenszins in de weg hoeft te staan :lol:
Volgens mij is er ook nog de ZBABBQ @ Ed's place.......

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door asterduc »

mischa72 schreef:
Volgens mij is er ook nog de ZBABBQ @ Ed's place.......
ik heb het deze middag voorzichtig aangebracht bij Veerle en ze stond er wel voor open.
Wordt vervolgd ...
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door b_force »

asterduc schreef:
mischa72 schreef:
Volgens mij is er ook nog de ZBABBQ @ Ed's place.......
ik heb het deze middag voorzichtig aangebracht bij Veerle en ze stond er wel voor open.
Wordt vervolgd ...
Veerle mag wat mij betreft ook eens in de watten gelegd worden dan :)
Voor wat hoort wat, we kunnen wat terug doen eventueel.

Of vind ze het eigenlijk wel leuk, al die audio gekken thuis? :P
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door BertDB »

Nog gezelliger als Breda, heeft alleen iets meer organisatie nodig :lol:
Laatst gewijzigd door BertDB op di 25 mei 2010, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door hannesie »

b_force schreef:
Veerle mag wat mij betreft ook eens in de watten gelegd worden dan :)
Voor wat hoort wat, we kunnen wat terug doen eventueel.
Wil je het gras wel maaien of zoiets :mrgreen:

Op z'n minst kan ze in de bloemetjes gezet worden. :-"
Laatst gewijzigd door hannesie op di 25 mei 2010, 16:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door b_force »

hannesie schreef:
b_force schreef:
Veerle mag wat mij betreft ook eens in de watten gelegd worden dan :)
Voor wat hoort wat, we kunnen wat terug doen eventueel.
Wil je het gras wel maaien of zoiets :mrgreen:

Op z'n minst kan ze in de bloemetjes gezet worden. :-"
Grasmaaien is een mogelijkheid.

(Bartje woonde vroeger in een huis met ongeveer net zoveel tuin, dus weet wat het is om veel gras te maaien :roll: )

Maar even zonder grollen, er is vast wel iets leuks te verzinnen.
Aangezien je toch met veel mensen bent, kun je eventueel ook geld bij elkaar leggen.

@ xbake
Leuk idee, maar BBQ'en kost altijd veel tijd.
Dat is ergens weer een beetje zonde van die dag.
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door audiomanics »

b_force schreef:
Maar even zonder dollen, er is vast wel iets leuks te verzinnen.
Een seizoen "help, mijn man heeft een hobby" op DVD...
(Geldt niet voor Ed, want die heeft vier hobby's )

Kees
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36749
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door Pjotr »

b_force schreef:
@ xbake
Leuk idee, maar BBQ'en kost altijd veel tijd.
Dat is ergens weer een beetje zonde van die dag.
Ben ik helemaal niet met je eens :shock: Maar dan kom jij toch op een andere dag :P :D
audiomanics schreef:
b_force schreef:
Maar even zonder dollen, er is vast wel iets leuks te verzinnen.
Een seizoen "help, mijn man heeft een hobby" op DVD...
(Geldt niet voor Ed, want die heeft vier hobby's )
Dat wordt dan 4 van die DVD's voor Ed.

Een gezellige BBQ vind ik wel een goed plan. En het verslag van vorig jaar lezende is dat wel aan Ed toevertrouwd.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door hannesie »

hannesie schreef:
Op z'n minst kan ze in de bloemetjes gezet worden. :-"
Als het niet financieel is, ik weet niet waar Veerle van houd, maar dan kan ik mijn oude skils als leraar Bloemsierkunst, (ik mag mijzelf zelfs Meesterbinder noemen) misschien inzetten.

Ik weet niet of dat op prijs word gesteld, maar je weet maar nooit.

P.S. Er is dus wel iets waar ik echt goed in ben :lol:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”