Ik heb dat nu ook dan maar gedaanLeeuwarden schreef:Leuk om te horen! Zijn die HK Dac's (het is geen kitje) niet meer te krijgen op e-bay?
Zo te zien heeft Hans zijn HK-Dac niet gemod. Daar is nog wel wat te halen! BV hier en daar wat OS-Cons erop... Vond ik zelf weer een stap vooruit!
Ik merk een duidelijk steviger laag, een zeker voller geluidsbeeld, bij het liveconcert van Anouk lijkt het of je in de zaal bent met alle reflecties van de ruimte.
Ik vermoed zo maar dat die condensatoren misschien ook nog een beetje moeten inspelen, ben benieuwd naar een proces van dit duidelijk ander geluid. ik heb het idee dat het midden duidelijk anders is en lijkt het nu iets minder precies.
Maar het speelt, mijn eerste MOD
Edit: even de onderstaande muziek via Youtube toegevoegd
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mQDAyCcRtBw[/youtube]
