ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door Wowly »

Je kunt binnenwandelen wanneer je maar wil, alleen jammer dat je dan geen maximaal rendement haalt uit je bijdrage bij binnenkomst. Afgelopen jaren zijn er wel meer geweest die pas smiddags kwamen, of alleen smorgens er waren. Nog sterker, ider jaar zijn er wel mensen die een dag later kwamen....wat zeg ik een week eerder of later hahahaha (serieus!!)

Pizza is geen hoogstaand culinair gebeuren idd, maar omdat we met zijn alleen buiten eten is het reuze gezellig. Alsof je zit te natafelen met zijn allen zegmaar. Bestek is niet nodig. Sommigen duiken weer snel naar binnen om een setje "te testen", anderen staan nog uren buiten te ouwehoeren met een sigaretje erbij. Ik geloof dat vorig jaar we pas om 22.30 stopten met keuvelen. Ik geloof dat Mario toen nog een hééél tijd onderweg is geweest. Of niet mario? :lol:

Ach, iedereen vult de dag in zoals ie het liefste doet. Lekker vrij. Geen programma's meer vanuit mijn kant ("groep 1 mag nú naar ruimte 3!").
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door doppedoos »

hallo mede forummers,
daddy en ik komen wat later...tegen de middag...tis bijna 200km en mijn gezondheid en daddy´s leeftijd beperken de benutbare tijd op een dag. Dit keer ben ik ook in voor de avond sessie die ik vorige keer heb moeten overslaan vanwege gebrek aan energie...
De mini d´appolito´s en ´Bromsnor´ komen dus wat later.
Ga proberen na de pizza een kleine ruimte om te toveren tot ´lounge´ ruimte... Om te babbelen en vooral muziek te luisteren.
hierbij zal de muziek zijn: lounge,(oude) jazz,dub en veel vocaal
Dit klinkt misschien ingewikkelder dan dat het is. Een klein mp3 spelertje zal op ´shuffle´het werk doen en het niveau zal dusdanig zijn dat er gekletst kan worden. Mocht het mp3 geluid te slecht zijn, zetten we wat anders op... Neem aan dat er toch muziek genoeg is :lol:

tot morgen! Daddy en doppedoos
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door BertDB »

even een klein vraagje van mijn kant..
Aangezien de pizza's rond de avond komen .. wat eten we dan smiddags ? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door Henkjan »

de lokale slager heeft erg lekkere droge worst =P~
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door hannesie »

xbake schreef:
even een klein vraagje van mijn kant..
Aangezien de pizza's rond de avond komen .. wat eten we dan smiddags ? :mrgreen:
Zeker van belang als je in de middag grote honger hebt :lol: :lol:
Ik zal voor de zekerheid maar een paar krentenbollen meenemen.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door Wowly »

pcies, je eigenste boterhammen. Maar goed dat je het zegt, afgelopen jaren is dit bij meer mensen misgelopen. Ik zal het meteen in de opningsposts neerzetten!

jan
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door BertDB »

Jan,
Wowly schreef:
Check ook even de "nog nodig" reply
ik ben de voorbije 10min al aan het zoeken naar je 'nog nodig' reply, maar die schijn ik niet te vinden :D
Je hebt niets meer nodig ? :lol:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door Wowly »

Inderdaad, dit jaar geen aparte "nog nodig" post. Dit was nodig in de voorgaande editie's om sommige sets compleet te krijgen. Di jaar word dat volledig los gelaten. Maar stekkerdozen, interlinks etc etc en dempingsmaterialen zijn altijd nodig!! :D

jan
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door hannesie »

Ik neem voor de zekerheid mijn RelaiXed mee, ik laat hem wel in de auto staan, als het nodig is dan heb ik hem bij de hand.
Mijn HK DAC de verbeterde, die heb ik nu gebalanceerd uit, kan dan op de RelaiXed.

En de bronnen zijn die er wel genoeg, ik neem nog wel een cd transport mee.
Die staat ook in de auto, je weet maar nooit. :mrgreen:
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door BertDB »

idem hier, naast m'n voor en eindversterker gaat de gemodificeerde cd-speler en HK dac ook mee.
Alleen luidsprekers heb ik niet.. :P

Misschien iemand die een paartje hoogrendement-speakers heeft ... :wink:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door Henkjan »

diverse LPs en een paar CDs staan klaar voor de ruilbeurs...

ik heb ook 3 A4-tjes gemaakt met de kerndata van de luidsprekers die ik mee neem

ook bij me: lange interlink, wat demo CD's (o.a. die van Manger), laptoppie met Hypex software.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door dre »

ontbijt en koffie staan klaar voor onderweg! :lol:
helaas zal ik wel een beetje op tijd moeten vertrekken.....
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door Wowly »

Yes, net 2 cd-tjes gebrand met mijn favoriete testtracks erop. Heerlijk. Op tijd naar bed, want moet er morgen ook vroeg bij zijn....en ik ben nog niet geheel fit, dus ik hoop dat het morgen een beetje gaat.....

Jan
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door AatV »

Leuk sjabloon Wowly!

De voorversterker staat ingepakt. Het wordt slechts een display :oops: , want ik heb 'm helaas niet af kunnen krijgen.
Tot morgen!

groeten,
AatV
Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2060
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door MichaelB »

Gents,

een vervelende mededeling, maar ik kan de Jordan/SDX7 combi niet meenemen...
Helaas heb ik toch alleen m'n eigen auto tot m'n beschikking en daar gaan beide speakers niet in :(

Ik dacht er trouwens pas vanavond aan dat ik ook helemaal geen 4-polige speakon kabel heb waarmee ik deze kan aansluiten, want de kabels die er nu aan zitten, die liggen onder de vloer... :oops:

De Proof of Concepts gaan zeker mee!
Gebruikersavatar
gervenja
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 20:13
Locatie: Den Haag

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door gervenja »

Zo hehe,
net op tijd ik heb mijn Pass Labb B1 en F5 af, was nog even buffelen.
heb er zin in, alles maar weer in de gang gezet, is weer genoeg om een auto te vullen. :)
Gebruikersavatar
JamesTRexx
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 28 feb 2010, 23:17
Locatie: Oud Zeeland
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010

Bericht door JamesTRexx »

meanman64 schreef:
Ben altijd bereid om een handje te helpen met uitladen als het nodig is en er zullen er nog wel zijn die er zo over denken :wink: :lol:
Dat zal heel goed uitkomen, kôlere, wat zijn die woofer towers zwaar, en dan heb ik ze alleen nog maar verplaatst naar de deur. Volgende keer de luisterdag maar in m'n flat houden, hoef ik me niet meer een bult te sjouwen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010

Bericht door asterduc »

asterduc schreef:
Jan, ik ben wel een uurtje of twee zoet met de DSP afstelling. Aangezien Breda VI een vrije en niet georganiseerde bedoening gaat zijn, past dergelijk tijd en ruimte verslindend project daar dan nog wel in? Als er bedenkingen zijn, moet ik nml wat anders verzinnen.
Wowly schreef:
he ed, ik zou het echt niet weten. Ik denk, als je net als anddere jaren, op tijd aanwezig bent dat het wel moet lukken. Briefje meenemen met daarop je bedoeling. Denk dat er genoeg mensen aanwezig zijn die het erg leuk vinden m te zien hoe dat gaat!
op tijd gaat niet lukken aangezien ik morgenvroeg nog eerst moet klussen om alles klaar te hebben.
Maar namiddag kan ook nog neem ik aan!
Deze megageile kastjes komen ook mee als ik nog plaats in de auto heb.
Tot morgen.
Ed.
Bijlagen
028 [320x200].JPG
028 [320x200].JPG (34.13 KiB) 955 keer bekeken
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door ray5150 »

Mijn Elektuur hoofdtelefoon versterker komt niet mee, hij is namelijk defect en ik krijg het vanavond niet meer gerepareerd.. :(
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door b_force »

ray5150 schreef:
Mijn Elektuur hoofdtelefoon versterker komt niet mee, hij is namelijk defect en ik krijg het vanavond niet meer gerepareerd.. :(
Boeh!!!
Gebruikersavatar
fluppie
Berichten: 871
Lid geworden op: di 27 nov 2007, 21:48

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door fluppie »

Aangezien ik nog steeds op het achterpaneel zit te wachten komt enkel de LM3886 amp mee, de ucd met smps zal nog een jaartje moeten wachten.
In ruil breng ik wel de Hatt MKIII's mee :-).
Gebruikersavatar
MechanicalAnimal
Berichten: 3258
Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door MechanicalAnimal »

BIJNA ONDERWEG!!!!!!!!!!!!!

Frod volgepropt met 1 paartje Karlsons en me sony-setje en een doosje CD's.

Ik heb d'r zin an :mrgreen:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door Wowly »

ik ben ook zo goed als weg!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door Henkjan »

ik schuif m'n ontbijt naar binnen, dan Lepain ophalen en op naar t zuiden
Gebruikersavatar
JamesTRexx
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 28 feb 2010, 23:17
Locatie: Oud Zeeland
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS

Bericht door JamesTRexx »

Alles ingeladen, nu de laptop nog en ik rijd ook aan (heel rustig :-)).
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”