Pizza is geen hoogstaand culinair gebeuren idd, maar omdat we met zijn alleen buiten eten is het reuze gezellig. Alsof je zit te natafelen met zijn allen zegmaar. Bestek is niet nodig. Sommigen duiken weer snel naar binnen om een setje "te testen", anderen staan nog uren buiten te ouwehoeren met een sigaretje erbij. Ik geloof dat vorig jaar we pas om 22.30 stopten met keuvelen. Ik geloof dat Mario toen nog een hééél tijd onderweg is geweest. Of niet mario?
Ach, iedereen vult de dag in zoals ie het liefste doet. Lekker vrij. Geen programma's meer vanuit mijn kant ("groep 1 mag nú naar ruimte 3!").
