Door die 2 jaar heen ben ik al x-aantal keer veranderd van componenten, visie, looks,... waardoor ik nooit aan een afgewerkt product kom (en ja, ik geef toe, ook wel uit luiheid
Nu dat het toch iets of wat een geheel begint te vormen, start ik hier ook maar een topicje op
Auto waar alles in komt: Rover 200iS (1998)
Componenten:
Stroomvoorziening:
- Banner Running Bull 70Ah
- Sonnenschein dryfit A500 56Ah
- 50 (voor naar achter) en 25 carré (koffer) voeding/massakabels
- 2,5 carré speakerkabels (kicks) 1,5 carré speakerkabels (mid/tweet)
- De nodige zekeringhouders/verdeelblokken/massablokken,... (meeste "home-made")
Versterkers:
- 2 x Phoenix Gold zx450
- 2 x Phoenix Gold zx500
Speakers:
- Sub: JL Audio 15W3v2
- Kick: dubbele Peerless SLS 6.5 per deur
- Mid: Peerless HDS Exclusive 4"
- High: Peerless HDS 1"
Ook nog:
- HU: Pioneer dex-p9r
- Processor: Pioneer deq-p9
(- Phoenix Gold BassCube)
- Demping: Merford 2,5 en 4mm en binnenkort wss nog wat standartplast M1
HU+DEQ:
zie eerste foto bijlage
Kicks:
zie tweede foto bijlage
Mid:
zie derde foto bijlage
Tweet:
zie vierde foto bijlage
Versterkers: (eq's op foto zijn ondertussen vervangen door de deq-p9)
zie laatste foto bijlage
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Subkist op maat gemaakt uit 18mm MDF. Deze past in de reservewiel-uitsparing met links een bakje voor een 2de accu:
zie vijfde foto bijlage
Nog een aantal verstevigingen intern aangebracht + wol:
zie zesde foto bijlage
Uiteindelijke kist met sub in:
zie zevende foto bijlage
____________________________________________________________________________________________________________________________________
De deuren heb ik eerst gedempt met 4mm bitumen (deurpaneel met 2,5mm)
De basis gemaakt waar de kicks komen in te spelen:
zie achtste foto bijlage
Deurpaneel aangepast:
zie negende foto bijlage
Opzetstuk voor het deurpaneel gemaakt (wordt met bouten aangetrokken op het bovenstaand paneeltje, zodat het een stevig geheel is):
zie tiende en elfde foto bijlage
____________________________________________________________________________________________________________________________________
De mids komen te spelen in het dashboard (free-air), de zijdelingse ventilatieroosters hebben dus plaats moeten maken.
Als basis heb ik gebruik gemaakt van een pvc-mof die ik overtrokken heb met skai:µ
zie foto 12-14 in bijlage
____________________________________________________________________________________________________________________________________
De tweeters ben ik nog niet volledig aan uit hoe ik die wil monteren. Het basisidee is er wel, maar had dit ook graag in de skai gehad, maar dit wordt vrij moeilijk:
zie eerste foto 15
