Lijkt mij niet aan de bitjes te liggen. Als de data niet synchroon zou lopen zou je meer iets van een geratel moeten horen. Denk toch eerder dat dit een soort van "digitaal" inschakel verschijnsel is en aan de software (player?) ligt.Leeuwarden schreef:Maarruhhh Peter, raaskal ik met die bits of zou dat nog iets zijn...
Mediaspelers
Moderator: Beheerdersteam
Re: Mediaspelers
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Mediaspelers
Wordt er zo moe van. Sinds vandaag heb ik mijn Aleph P1.7 aan de praat en het tikje is weer acceptabel zacht. Liever een oplossing dat het helemaal weg is maar dat zit er kennelijk in deze configuratie niet in 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Mediaspelers
Naar aanleiding van een topic op een ander forum over de airport express geprobeerd om een andere HK dac er tussen te zetten. En zie daar: het probleem is weg... Overigens is die andere HK-dac (ik was eigenlijk een beetje vergeten dat ik hem had) net niet helemaal hetzelfde (er zit bv een led op) en ongemodificeerd... Heeft kennelijk toch iets te maken met de lock...
-
adjepatatje
- Berichten: 1
- Lid geworden op: ma 19 apr 2010, 18:29
Re: Mediaspelers
Voor de liefhebbers: Mijn webpagina met uitleg over m'n installatie.
http://www.adjepatatje.nl/installatie.html
met veel links over de gebruikte hard- en software.
mediaspeler, muziekserver, iPod-dock, telefoon_als_remotecontrol, etc. etc.
doe er je voordeel mee!
http://www.adjepatatje.nl/installatie.html
met veel links over de gebruikte hard- en software.
mediaspeler, muziekserver, iPod-dock, telefoon_als_remotecontrol, etc. etc.
doe er je voordeel mee!
Re: Mediaspelers
Hallo, ik heb sinds gisteren een Sata Harddisk mediaplayer binnen gekregen.
Een leuk ding met AB en diverse kabeltjes maar hoe zit het met content afspelen vanaf zijn eigen HD?
Iemand ervaring met een soortgelijk apparaat?
Merk en type: Poppstar mp10 500gb
Ik heb er gisteren een groot aantal divx en mp3 bestanden op gekopieerd.
Het enige dat hij wel op pakt zijn bestanden vanaf de kaartlezer...
Handleidingen en hulp is er van de leverancier en fabriek niet te krijgen...

Een leuk ding met AB en diverse kabeltjes maar hoe zit het met content afspelen vanaf zijn eigen HD?
Iemand ervaring met een soortgelijk apparaat?
Merk en type: Poppstar mp10 500gb
Ik heb er gisteren een groot aantal divx en mp3 bestanden op gekopieerd.
Het enige dat hij wel op pakt zijn bestanden vanaf de kaartlezer...
Handleidingen en hulp is er van de leverancier en fabriek niet te krijgen...
Re: Mediaspelers
Nee. Als ik de sd kaart eruit haal krijg ik gelijk de melding dat hij geen bestanden kan vinden.xbake schreef:dus je kan niets van de interne hd afspelen of hoe bedoel je het nu ?
Ik vraag mij af hoe dat gaat met soortgelijke apparaten.
En mischien of iemand dezelfde apparaat heeft staan en er wel wat verder mee gekomen is.
Ik heb dit ding gekocht voor 70 euro... ik hoop dat het maar goed besteed is.
Mijn freecom is met 3 jaar overleden... en die kostte 160 euro!
Re: Mediaspelers
dus van je SD kaart speelt ie wel mp3 en divx bestanden?
mss moet je de HD nog formatteren in het toestel zelf.
Vaak kan dat de oplossing bieden, omdat ie dan ook achteraf enkele bestandjes erop zet ter configuratie en voor z'n index table (die waarschijnlijk nu missen..?)
Vaak wordt FAT gebruikt als file-indeling en als jij die dan geformatteerd hebt in NTFS vindt hij uiteraard geen bestanden.
Verzeker je er ook van dat je HD als master staat via de jumpertjes achteraan.
mss moet je de HD nog formatteren in het toestel zelf.
Vaak kan dat de oplossing bieden, omdat ie dan ook achteraf enkele bestandjes erop zet ter configuratie en voor z'n index table (die waarschijnlijk nu missen..?)
Vaak wordt FAT gebruikt als file-indeling en als jij die dan geformatteerd hebt in NTFS vindt hij uiteraard geen bestanden.
Verzeker je er ook van dat je HD als master staat via de jumpertjes achteraan.
Re: Mediaspelers
Aha ok. Maar dit apparaat kan ik niet zomaar even openen zonder de garantie stickertjes te vernielen. Er zit een Sata Hd in het apparaat. Ik weet dat je met ide 2 hd's op 1 kabel kwijt kan en dat je dan de master slave instellingen goed moet hebben.
Als ik me niet vergis gaat dit niet op met Sata.
En dat van de formattering... ik kan dat nog wel proberen. Alleen heeft hij in zijn setup menu geen formateer fuctie zitten.
En de setup ben ik nog maar 2 keer in geweest, vaker is dat nog niet gelukt.
Als ik me niet vergis gaat dit niet op met Sata.
En dat van de formattering... ik kan dat nog wel proberen. Alleen heeft hij in zijn setup menu geen formateer fuctie zitten.
En de setup ben ik nog maar 2 keer in geweest, vaker is dat nog niet gelukt.
Re: Mediaspelers
Oja.. meegeleverde cdrom heeft alleen een formateer progje en deze formatteerd in fat32.
Re: Mediaspelers
als de hd vast in je device zit zou het moeten lukken met de meegeleverde software om te formatteren en zouden de interne settings (zoals jumpers) goed moeten staan..
tproberen waard lijkt me met dat formatteertooltje
tproberen waard lijkt me met dat formatteertooltje
Re: Mediaspelers
Tja.. hij zit nu op de 57% met een langzame formattering. Ik dacht doe de langzame maar dan gebeurd het iig grondig.
En dan maar eens wat muziek erop zetten.
En dan maar eens wat muziek erop zetten.
