Je hoeft je inderdaad niet te vervelen met zelfbouwaudio, nou deed ik dat al niet dus wat mij betreft mag de aha-erlebnis zich snel voordoen. Wat ik nog niet heb geprobeerd: eindbuizen omwisselen, dat is een makkelijk te klaren klusje.
mvg, Paul
Moderator: Beheerdersteam
Dat zal het waarschijnlijk zijn!Koude buizen trekken iets meer stroom, dus dat kan de sterkere brom verklaren bij het aanzetten.
Maar ik zag die van jou te koop staan, Rein? Wat ga je nu bouwen dan?PA4URK schreef:Ik heb precies hetzelfde Paul, een sterke brom die na een twintigtal seconden afzwakt naar een draaglijk niveau.Dat zal het waarschijnlijk zijn!Koude buizen trekken iets meer stroom, dus dat kan de sterkere brom verklaren bij het aanzetten.
Het aansluiten van de kathodeweerstanden en parallel-elco's aan de steraarde in plaats van op een toevallig aan aarde liggend steunpuntje scheelde ook weer! We komen er wel
Rein
Offtopic.. Maar staat er op die site "Zubehoer"PA4URK schreef:Die leverancier in Polen heb ik gezien ja en hier is er ook nog eentje: http://www.ogonowski.eu/
Ja en?TubeHead schreef:Offtopic.. Maar staat er op die site "Zubehoer"![]()
Ja en?mischa72 schreef:Ja en?TubeHead schreef:Offtopic.. Maar staat er op die site "Zubehoer"![]()
De Neurenberger processen, maar dat is net wat anders. Het is de Processie van Echternach.; drie stappen vooruit, twee achteruit.pcdegoede schreef:Zeker zeker, het is soms net een Neurenberger processie
Beide!PA4URK schreef:En dan is het klaar... Of niet en gauw weer een nieuw project opstarten Paul?