hannesie schreef:Pas op, je word nog een gelukkig mens!!!, dat kan haast niet met audiofiele afwijkingen![]()
Ik was al errug gelukkig, maar nu ben ik helemaal in de wolken
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
hannesie schreef:Pas op, je word nog een gelukkig mens!!!, dat kan haast niet met audiofiele afwijkingen![]()
Helaas geen vorderingen op technisch gebied, wel heb ik de familiale oortjes mogen tracteren op wat deugdelijke musikale noten.fluppie schreef:Heeft Pasen nog voor vorderingen gezorgd?
Hoi Philippe,fluppie schreef:Post eens wat tcreencapjes uit Inventor voor de nieuwsgierigen? Ik heb voor het model van de Concave MK II & voor mijn Dayton subs met CATIA gestoeid
.
Trouwens wel mooi uitgewerkte projecten, ik zie dat CATIA ontwikkeld is in de '70-'80 , om de mirage fighterjet mee te ontwerpen.fluppie schreef:Post eens wat tcreencapjes uit Inventor voor de nieuwsgierigen? Ik heb voor het model van de Concave MK II & voor mijn Dayton subs met CATIA gestoeid
.
Ik zal ze eens ongefilterd in-room opmeten. Ik ben momenteel nog erg aan het twijfelen om een gecalibreerde meetmic ( bij ibf-akustik ) aan te schaffen. Misschien dat ik dan wel eens de set naar de tuin sleep voor metingen te doenTesla schreef:Trouwens wel mooi uitgewerkte projecten, ik zie dat CATIA ontwikkeld is in de '70-'80 , om de mirage fighterjet mee te ontwerpen.fluppie schreef:Post eens wat tcreencapjes uit Inventor voor de nieuwsgierigen? Ik heb voor het model van de Concave MK II & voor mijn Dayton subs met CATIA gestoeid
.
![]()
Die sub's lijken me wel wat om e.v.t. zelf te bouwen, moet je ze echt actief corrigeren, of klinken ze zonder ook al lekker![]()
groetjes,
Paul.
Bedoel je deze.fluppie schreef:Ik zal ze eens ongefilterd in-room opmeten. Ik ben momenteel nog erg aan het twijfelen om een gecalibreerde meetmic ( bij ibf-akustik ) aan te schaffen. Misschien dat ik dan wel eens de set naar de tuin sleep voor metingen te doen.