Was wel benieuwd naar zo een breedbander (ook met oog op Hans) en daar de DD8-MkII niet helemaal mijn ding is tot dusver. Had nog wat MDF maar te weinig om de Solo 103 van Tony te maken en het was reeds 9 uur geweest. Heb met wat ik nog had liggen (22mm mdf) een melkpak achtig iets gemaakt van 15cm breed x 26cm hoog x 19 cm diep (3,34 liter) minus die spoel van 1 kg en lomp grote cap denk ik zo een 3 liter (nog gesloten). Vluchtig in elkaar gelijmd, even geschuurd, gat erin. Correctie netwerk gesoldeerd, afgevuld met wol, drivertjes erin en spelen maar.
Ik kijk mijn oren uit, zit nou op de bank en speel nu het dit nummer. Dat is echt genieten geblazen, wat een details en wat heerlijk om naar te luisteren. Kan er met de pet niet bij dat dat geluid daar uit komt, ook zeker gezien het vluchtige 3 liter kastje.
Zal (op een tijdstip dat het wat harder kan) even een subje zachtjes er bij aanzetten en het volume omhoog gooien. Ik bij daglicht nog even foto's posten en mijn verdere bevindingen. Voor nu ga ik even naar een klarinet luisteren