Arno schreef:Mario vindt zijn nieuwe plannen voor een 3-weg een heus persbericht
Tja, je begint met een vraag over een woofer en.................................
Gaat mij er voornamelijk om of de SDX10 bruikbaar is in een drieweg systeem, en dat is hier wel op zijn plaats toch
Als het zo ver is dat ik aan bouwen toe ben zal ik een nieuw topic openen
